dr n. med. i n. o zdr.
Jakub Marczuk
W trakcie specjalizacji (Dermatolog),
W trakcie specjalizacji (Wenerolog)
więcej
Wrocław 3 adresy
Nr PWZ: 3501799
206 opiniiMoje doświadczenie
Współpracuje naukowo z Katedrą Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, m.in. poszukując nowych czynników prognostycznych w czerniaku skóry. Odbył praktyki w szpitalach zagranicznych (Essen, Berlin, Görlitz, Tønder). W latach 2017-2024 pracował przy doskonaleniu aplikacji zbierającej wywiad od pacjentów i diagnozującej ich na podstawie podanych objawów. Posługuje się językami: angielskim, niemieckim, duńskim, w mniejszym stopniu rosyjskim.
Od 2024 roku pełni funkcję nauczyciela akademickiego na kierunku "Kosmetologia" Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
W wolnym czasie muzykuje, gotuje, studiuje języki obce i trenuje biegi długodystansowe.
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Sposób płatności: Przelew na konto, Revolut
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna (opis) • 250 zł
Konsultacja wenerologiczna • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna + krioterapia (opis) • 300 zł +3 więcej
Konsultacja dermatologiczna dzieci • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna online (opis) • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna online (kolejna wizyta) (opis) • 150 zł
NIP
Adres firmy
InferMed - Jesteśmy Dla Pacjentów
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja dermatologiczna
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna (opis) • 250 zł
Konsultacja wenerologiczna (opis) • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna (kolejna wizyta) • 150 zł +2 więcej
Konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia (opis) • 250 zł
Konsultacja dermatologiczna dzieci (opis) • Od 250 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja dermatologiczna
Konsultacja online
Konsultacja wenerologiczna
Konsultacja dermatologiczna online (pierwsza wizyta)
Konsultacja dermatologiczna (kolejna wizyta)
+ 5 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
206 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
AL
Bardzo polecam wizytę u Pana doktora. Zawsze coś zaradzi.
RB
Pan doktor jest wyjątkowo przyjaznym i profesjonalnym człowiekiem. Dokładnie i bez pośpiechu wszystko wyjaśnia. Jako pierwszy (a byłam u kilku dermatologów) obejrzał skórę głowy. Wcześniej nawet nie wstali zza biurka. Dzięki temu co powiedział mam nadzieję na poprawę. Gorąco polecam
Jula
Bardzo polecam , Pan doktor , wszystko wyjaśnił mojej córce co i jak trzeba robić , bardzo miły, ma podejście do pacjenta , szybka i dokładna diagnoza .Bardzo polecam oby więcej takich lekarzy
Anna
Proponowane leczenie nie przyniosło efektów, a wręcz pogorszyło stan mojej cery. Pomimo prośby o feedback po 14 dniach, lekarz nie odpisuję na wiadomości wysłane poprzez portal znany lekarz (wiadomości wyświetlone), a także za pośrednictwem maila. Pozostałam sama z wątpliwościami co do kontynuacji leczenia oraz brakiem instrukcji zejścia z przepisanego antybiotyku.
dr n. med. i n. o zdr. Jakub Marczuk
Szanowna Pani,
Opinię odbieram jako krzywdzącą i niesprawiedliwą.
1. Podczas 36-minutowej rozmowy telefonicznej, co zostało potem zakończone wysłaniem obszernego podsumowania mailem, wytłumaczyłem, że spodziewane efekty nie mogą przyjść szybko (wspominałem, że Pani oczekiwania dotyczącej poprawy w ciągu kilku-kilkunastu dni są nierealne, a efekt poprawy może się pojawić z opóźnieniem, nawet po 1,5-2 miesiącach). W związku z tym przejściowe zaostrzenie również mogło nastąpić.
Umówiliśmy się na wstępne leczenie 3-miesięczne, po którym miała nastąpić ocena z wizytą kontrolną. Napisałem również, jakie badania laboratoryjne należy wykonać, jeżeli będzie wola zmiany leczenia (rozważaliśmy różne leki, ale na niektóre nie była Pani gotowa). Należało więc albo kontynuować leczenie (minął ledwo miesiąc z trzech), albo wykonać badania i umówić się na konsultację.
2. Umówienie się na wizytę online (podobnie jak na stacjonarną) nie oznacza wykupienia abonamentu na stały, nieograniczony kontakt z lekarzem pomiędzy wizytami, zwłaszcza w okresie urlopowym i powodziowym (jestem z Dolnego Śląska). Są oczywiście sytuacje "ostre", które wymagają takiego postępowania i ustalam z Pacjentami, żeby dawali mi znać na bieżąco o rozwoju sytuacji, ale w Pani przypadku tak się nie umawialiśmy.
N.T
Lekarz bardzo dokładnie zbadał temat przed wizytą i dobrał odpowiednie dla mniej leki, które dały mi natychmiastową ulgę. Kontakt z lekarzem nie był ograniczony i dostałam cenne wskazówki na dalsze leczenie. Jest to jeden z dwóch lekarzy, który rzeczywiście mi pomógł, a leczę się dermatologicznie od ponad 10 lat.
Ania
Polecam! Pan doktor bardzo sympatyczny i kompetentny, dokładnie wyjaśnił jak zadbać o cerę nastolatka. Na efekty musimy poczekać ale póki co wizyta na 5+.
Dominika
Wizyta przebiegła sympatycznie.Pan doktor zaangażowany i skupiający się na problemie.Na efekty leczenia musimy poczekać ale na tą chwilę polecam.
Agnieszka
Pierwsza wizyta,pozytywna. Bardzo wnikliwy wywiad, szeroko i zrozumiale wyjaśniono jak będzie przebiegać leczenie, informacja z zaleceniami oraz przebiegiem wizyty. Doktor zaangażowany, odpowiada na wszystkie pytania. Informacje przesłane e-mailem, dot. wizyty. Po konsultacji również Doktor przesłał obiecane broszurki. Umożliwił kontakt e-mailowy w razie potrzeby. Polecam.
Grażyna G.
Lekarz poświęca odpowiednią ilość czasu dla pacjenta. Człowiek nie ma odczucia tak jakby wchodząc do gabinetu już miał włączony stoper i czas leciał bo przed drzwiami czekają kolejni pacjenci. Lekarz poświęca tyle czasu ile dokładnie jest potrzebne. Odnośnie skuteczności leczenia ciężko się wypowiedzieć. Na razie zażywam przepisane lekarstwa zgodnie z zaleceniami mam nadzieję na poprawę.
Odpowiedzi na pytania
3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Dobry wieczór , moje pytanie jest dermatologiczne , mam wysypke na rękach , żadnego swedzenia , żadnego bólu i jest już prawie 2 tygodnie bez zmian . Stosowałem krem Mediderm i Alantan plus i żadnej poprawy
Dobry wieczór,
Bez zdjęć ciężko powiedzieć, co to może być. Czy to jest pierwszy raz w życiu? Były kiedyś podobne problemy w przeszłości? Jaki zawód Pan wykonuje, czy ręce mają kontakt ze smarami, olejami, materiałami, chemikaliami itd?
Przyczyny mogą być różne, włącznie z bardzo banalnymi, czyli zimą, zimnym i suchym powietrzem oraz płynami do dezynfekcji złej jakości.
Są maści z hydrokortyzonem bez recepty, ale można je stosować krótko (kilka-kilkanaście dni) i najlepiej pod kontrolą lekarza. Dłuższe stosowanie jest szkodliwe.
I do tego koniecznie nawilżanie rąk (można tymi kremami, jakie Pan stosuje), unikanie zbyt częstej dezynfekcji rąk, zakładanie ciepłych rękawic przy wychodzeniu na dwór, prace domowe w rękawiczkach ochronnych (pranie, mycie naczyń, okien itd.). To obowiązuje również po odstawieniu maści z hydrokortyzonem i w zasadzie to powinni robić wszyscy w miesiącach zimowych.
Jeśli po kilku dniach stosowania się do powyższych nie będzie poprawy albo zmiany powrócą, trzeba zgłosić się do lekarza.
Witam.
Mam 25 lat i w ciągu ostatnich 3 miesięcy zauważyłem ze wypadają mi włosy w znacznych ilościach. Kupiłem szampon w aptece marki "skrzypo" i nie widzę żadnej różnicy włosy dalej lecą jak leciały. Pytanie brzmi jak mogę zapobiegać albo przynajmniej opóźnić nadmierne łysienie typu męskiego bo wiem że w niektórych przypadkach jest to nieuniknione. Jeśli istnieją jakieś szampony, środki, wcierki, leki czy też rollery z igłami i to działa to płace w złocie za porady.
Dziękuję z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam :)
Dobry wieczór,
Po pierwsze - oczywiście najlepiej, jeśli obejrzy Pana lekarz i potwierdzi, że to jest łysienie typu męskiego, oceni jego nasilenie i czy są przeciwwskazania do stosowania leków na łysienie. Po drugie - jest trochę możliwości. Bez recepty są wcierki z minoksidilem do stosowania na co dzień, niektórzy zalecają także suplementy z wyciągiem z palmy sabałowej. Na receptę są mocniejsze leki w tabletkach - finasteryd i dutasteryd. Trzeba jednak pamiętać, że po zaprzestaniu stosowania wcierek / tabletek łysienie może nawrócić. Oczywiście są jeszcze metody zabiegowe (przeszczepy), ale też nie zawsze są skuteczne. Są także inne leki / żele, które podobno działają, ale dostępne są tylko za granicą.
Pozdrawiam!
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jakub Marczuk?Jakub Marczuk to w trakcie specjalizacji (dermatolog), w trakcie specjalizacji (wenerolog). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jakub Marczuk oferuje usługi takie jak: konsultacja dermatologiczna, konsultacja dermatologiczna + krioterapia, Konsultacja dermatologiczna dzieci, konsultacja dermatologiczna online (kolejna wizyta), konsultacja dermatologiczna online, konsultacja wenerologiczna, konsultacja dermatologiczna + dermatoskopia, konsultacja dermatologiczna (kolejna wizyta), konsultacja dermatologiczna online (pierwsza wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Jakub Marczuk ma swój gabinet?Jakub Marczuk przyjmuje pod adresem:
- Bonczyka 2 Wrocław
- Sobieskiego 19A Bielawa
-
Czy Jakub Marczuk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Jakub Marczuk oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Jakub Marczuk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Jakub Marczuk to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Jakub Marczuk?Języki, których używa Jakub Marczuk to angielski, niemiecki, duński, rosyjski.
-
Jak Jakub Marczuk umawia wizyty?Jakub Marczuk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jakub Marczuk?Jakub Marczuk może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakub Marczuk: co mówią pacjenci?206 osób dodało swoją opinię. Jakub Marczuk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jakub Marczuk?Jakub Marczuk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Dermatolodzy z Allianz w Wrocławiu
Dermatolodzy z INTER Polska w Wrocławiu
Dermatolodzy z Compensa w Wrocławiu
Dermatolodzy z POLMED w Wrocławiu
Dermatolodzy z Signal Iduna w Wrocławiu
Dermatolodzy z TU Zdrowie w Wrocławiu
Dermatolodzy z PZU Zdrowie w Wrocławiu
Dermatolodzy z PZU Życie w Wrocławiu
Dermatolodzy z GENERALI w Wrocławiu
Dermatolodzy z UNIQA w Wrocławiu
Dermatolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Wrocławiu
Dermatolodzy z Axa w Wrocławiu
Dermatolodzy z Warta w Wrocławiu
Dermatolodzy z PZU Pomoc w Wrocławiu
Dermatolodzy z Medica Polska w Wrocławiu
Więcej (10)