,
REGULAMIN WIZYT
§1 Umawianie wizyt.
1. Wizyty umawia pacjent – w ramach wolnych terminów które udostępnione są na profilu terapeuty w portalu Znany Lekarz. Pacjent może umawiać wizyty za pośrednictwem portalu Znany Lekarz.
Niezależnie od sposobu umówienia wizyty – dopiero otrzymanie zwrotnego potwierdzenia jest równoznaczne z tym, że wizyta została umówiona.
2. Wizyty odbywają się zgodnie z ustaloną wcześniej godziną i trwają 50 minut. Pacjenci korzystający z wizyt w formie konsultacji on-line proszeni są o wykonywanie połączenia o ustalonej godzinie rozpoczęcia wizyty.
3. Zapisanie się na wizytę nie jest równoznaczne z automatyczną rezerwacją terminów kolejnych wizyt ani nie gwarantuje ich dostępności.
4. Z przyczyn technicznych rezerwacji wizyt z wyprzedzeniem powyżej 6 miesięcy dokonać może jedynie terapeuta (na prośbę pacjenta).
5. Zarezerwowanie wizyty na portalu Znany Lekarz umożliwia pacjentowi skorzystanie z funkcjonalności powiadamiania o zwalniających się wcześniejszych terminach. Aktywacji tej funkcji w aplikacji Znany Lekarz dokonuje pacjent.
§2 Potwierdzanie wizyt.
1. Umówienie wizyty jest równoznaczne z potwierdzeniem przybycia na sesję o umówionej godzinie.
2. Pacjenci umawiający pierwszą wizytę, proszeni są o dodatkowe potwierdzenie rezerwacji terminu poprzez jej wcześniejsze opłacenie. Wpłata powinna być zrealizowana w pełnej kwocie przelewem bankowym najpóźniej w okresie 7 dni od daty umówienia (i zaksięgowana nie później niż 24 godz. przed wizytą). Nr konta bankowego zostanie przesłany po umówieniu wizyty.
§3 Odwoływanie wizyt.
1. Pacjenci zapisujący się na wizytę za pośrednictwem portalu Znany Lekarz, mogą odwołać sesję korzystając z funkcjonalności portalu. Otrzymanie zwrotnego potwierdzenia jest równoznaczne z tym,
że wizyta została anulowana.
2. Odwołanie wizyty najpóźniej do godz. 14:00 w dniu roboczym poprzedzającym sesję nie pociąga za sobą opłat za nieodbytą sesję oraz jest warunkiem zwrotu środków z tytułu wcześniejszego opłacenia wizyty. Niestawienie się na wizytę, odwołanie wizyty w dniu kiedy jest ona zaplanowana lub w sobotę, niedziele/ święta, a także odwołanie wizyty w dniu ją poprzedzającym po godz. 14:00, skutkuje pobraniem pełnej opłaty za nieodbytą wizytę.
3. Terapeuta zastrzega sobie prawo do anulowania części lub wszystkich wizyt w przypadku rażącego zalegania z płatnościami lub w sytuacji niestawiania się na umówione sesje.
§4 Dokonywanie płatności.
1. Należność za wizytę należy opłacić każdorazowo bezpośrednio po zakończeniu sesji - w gotówce (wizyty stacjonarne) lub poprzez przelew bankowy (wizyty online).
2. W przypadku płatności przelewem – w jego tytule należy podać datę wizyty, której dotyczy płatność.
3. Płatności za wizyty w weekend należy uregulować z góry przelewem.
4. W przypadku braku dokonania płatności za wizyty do końca każdego miesiąca w którym się odbyły, naliczona zostanie dodatkowa opłata za procesowanie zaległej płatności w kwocie 150 zł (przyjmując datę zaksięgowania płatności ostatniego dnia roboczego w danym miesiącu).
§5 Wizyty online i stacjonarne
1. Wizyty stacjonarne w gabinecie Sensorium w Grodzisku Mazowieckim odbywają się jedynie we czwartki - w tym dniu nie ma możliwości odbycia wizyty online. Płatność możliwa jest jedynie gotówką w gabinecie, bezpośrednio po zakończeniu sesji.
2. Wizyty online odbywają się w poniedziałki, wtorki, środy i soboty. Płatność możliwa jest jedynie przelewem bankowym, najpóźniej w dniu odbywania się sesji.
§6 Inne.
1. Terapeuta nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w poczekalni.
2. Terapeuta nie ponosi odpowiedzialności za osoby towarzyszące pacjentom, znajdujące się
na terenie poczekalni.
3. Wizyty on-line odbywają się przy użyciu komunikatora Skype. Link do połączenia:
https://join.skype.com/invite/coDtgbxMptWz
4. Kod wejściowy do gabinetu Sensorium w Grodzisku Mazowieckim: #53182#
10/06/2024