Moje doświadczenie
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałem również w prywatnych klinikach ,,Dentmax”, ,,Protodens”, Szkole Podstawowej nr 8 w Szczecinie. Przez cały okres swojej kariery zawodowej zajmowałem się leczeniem pacjentów ortodontycznych. Od 2000 roku leczę przypadki ortodontyczne głównie przy użyciu aparatów stałych. Przez cały okres od zakończenia studiów podnoszę swoje kwalifikacje biorąc udział w kursach , zjazdach i sympozjach ortodontycznych.
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych stomatologów w pobliżu10 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Olga Głowińska
Jestem bardzo zadowolona z usług tego gabinetu. Chodzę do Pana doktora z dwiema córkami. Bardzo profesjonalna obsługa, wszystko rzetelnie rozpisane, efekty rewelacyjne i bardzo dobry kontakt z Panem doktorem, który zawsze wszystko dokładnie tłumaczy, jeżeli pojawiają się jakiekolwiek pytania. Córki są również zadowolone i chęcią chodzą na kolejne wizyty. Polecam serdecznie!
Olga
Jestem zadowolona z leczenia ortodontycznego u Pana doktora! Pan doktor posiada ogromną wiedzę i jest bardzo profesjonalny. Kiedy zdecydowałam się na założenie aparatu, byłam u innych ortodontów, którzy „na dzień dobry” chcieli usunąć mi przednie zęby (bo niby nie było innej możliwości na przesunięcie zgryzu). Pan doktor zaoszczędził mi takich rozwiązań i bez usuwania zębów przesunął zgryz i zamknął dużą lukę po ekstrakcji zęba. Oby więcej takich lekarzy! :) W gabinecie nie ma problemów z umówieniem terminów, wizyty zawsze realizowane są na czas, Pan doktor nigdy nie odmówił wizyty, kiedy byłam w nagłej potrzebie, ceny przystępne i Pani na recepcji bardzo miła :) Jak najbardziej polecam Pana doktora! Lekarz z powołania :)
Ewa
Powoli dobiega konca 3ci rok mojego leczenia. Wizyty z mojej winy sa bardzo nieregularne, poniewaz nie mieszkam w Polsce (covid tylko temu sprzyja). Moj przypadek byl/jest szalenie trudny i Pan Doktor na wstepie powiedzial, ze gorne podniebienie kwalifikuje sie do operacji poszerzania co zreszta slyszalam juz od innych lekarzy. Bardzo balam sie tej operacji i nie chcialam na nia zgodzic, wiec tym bardziej ulzylo mi, kiedy Pan Ochnicki podjal rekawice w walce o moj piekny usmiech. Jakis czas temu wpadla mi w rece fotografia z dnia, w ktorym zalozylam aparat - tu nawet nie ma co porownywac! Cena jest niczym w porownaniu do pracy, materialu i zaangazowania. Prawde mowiac moj niemiecki lekarz stomatolog nie moze wyjsc z podziwu, zarowno jesli chodzi o cene jak i progres. Bardzo ciesze sie, ze wybralam ta przychodnie, mysle, ze nie moglam trafic lepiej. Dziekuje za wszystko Panu Doktorowi i polecam kazdemu, kto planuje wdrozyc leczenie ortodontyczne.
MG
Na początku byłem bardzo zadowolony ze współpracy z panem doktorem chociaż zauważyłem, że pewne decyzje podejmuje (jak dla mnie) za szybko. Ogólnie z leczenia nie mogę być zadowolony, ponieważ wygląd moich zębów się poprawił, ale jest jedno duże ale! Aparat ściągnięty został spontancznie bez żadnego zabezpieczenia - bez drucika stabilizującego. Po tygodniu zęby (jedynki) zaczęły się rozjeżdżać, o czym natychmiast poinformowałem pana doktora. Termin - za około miesiąc! W tym czasie stworzyła się takiej szerokości diastema, jaką mam do dziś. Po miesiącu od ściągnięcia aparatu dostałem SMS-a z informacją o możliwości odebrania nakładek (chyba na noc) mających stabilizować skorygowane zęby. Zamiast retainera, który w kosztorysie kosztował 900zł zaproponowano mi nakładkę... Wydało mi się to zbyt żałosne aby odpowiadać, dlatego podjąłem dalsze leczenie gdzie indziej. Z innych niedogodności jakie mogę wymienić u pana doktora to smród papierosów (jestem osobą niepalącą i wyczuloną na swąd papierosów) oraz spóźnienia. Ogólnie nie polecam :)
lek. dent. Jerzy Ochnicki
Witam Pana !
Trudno odnieść się w pełni merytorycznie do komentarza nie znając autora opinii i konkretnego przypadku. Chciałbym jednak pewne ogólne informacje zawarte w Pana ocenie sprostować . Umawiam pacjentów na wizyty kontrolne co pół godziny i niezwykle rzadko pacjent czeka . Oczywiście zdarzają się sytuacje awaryjne w wyniku których muszę dodatkowo przyjąć nieplanowanego pacjenta żeby wyeliminować przyczynę sprawiającą dyskomfort czy nawet ból . Zapewniam , że są to jednak sporadyczne epizody . Regułą jest wręcz , że proszę pacjenta na fotel przed jego zaplanowaną godziną ponieważ standardowa wizyta zajmuje kilkanaście minut a ja przeznaczam na pacjenta 30 min.
I chyba ten zarzut mnie najbardziej zabolał ponieważ jest obiektywnie bezpodstawny.
Co do kolejnego zarzutu dotyczącego spontanicznego ściągnięcia aparatu to musiał tutaj faktycznie nastąpić jakiś błąd w komunikacji . Na retencję , o której Pan wspomniał , składają się retainery stałe w łuku górnym i dolnym oraz retainery ruchome również na obydwa łuki co jest u mnie standardem zawartym w całkowitym koszcie leczenia .
Bardzo rzadko zdarza się odstąpienie od tej reguły ale może dotyczyć to np. przypadku leczenia tylko jednego łuku szczęki ponieważ przy braku właściwego nagryzu pionowego nie ma możliwości właściwego przyklejenia retainera stałego . Rozumiem z Pana wpisu , że w momencie ,,spontanicznego ściągnięcia" diastemy nie było i właśnie taki układ zębów był zarejestrowany podczas pobierania wycisków . Na bazie wycisków wykonywany jest retainer a w Pana przypadku była to prawdopodobnie płytka termoformowalna , która by przywróciła ustawienie zębów bez diastemy . W każdym przypadku jak pobieram wyciski pod retainery ruchome proszę pacjentów o kontakt po upływie dwóch tygodni ponieważ biorę pod uwagę możliwość jakiegoś przeoczenia ze strony pracownicy , która jest odpowiedzialna za kontakt z pacjentem jak tylko otrzymamy zamówioną pracę z pracowni technicznej . Faktycznie w ostatnim czasie stwierdziłem , że prace przychodzą z pracowni z opóźnieniem i już w tej kwestii interweniowałem . Przykro mi , że zrezygnował Pan z dalszego leczenia u mnie nie przedstawiając mi osobiście swoich zastrzeżeń. W kosztorysie , który przedstawiam pacjentom przed rozpoczęciem leczenia zawarte są wszystkie procedury łącznie z retencją . Satysfakcja pacjenta z przebiegu i wyników leczenia jest dla mnie najważniejsza i nigdy nie kończę przypadku jeżeli nie mam takiej pewności . Niejednokrotnie to ja przekonuje i motywuje pacjenta do kilku kolejnych wizyt , żeby dopracować lepiej przypadek .
Mam zatem nadzieję , że umówi się Pan na wizytę i wyjaśnimy sobie tą sytuację .
Z poważaniem
Jerzy Ochnicki
WeroNika
Moje leczenie trwa już 3lata. Serdecznie polecam Doktora Jerzego Ochnickiego. Mój przypadek był bardzo trudny i doktor wykonał kawał dobrej roboty. Jest czlowiekiem rzeczowym, znającym się na swoim fachu. Duży plus jeśli chodzi o koszt leczenia, ponieważ można spłacać ustaloną kwotę w ratach. Doktor nie dolicza za kolejne wizyty, a jego zaangażowanie jest na stałym poziomie. Jeśli ortodoncja, to tylko Jerzy Ochnicki!
Marzena P.
Szczerosc, zaangazowanie, uczciwosc, pasja. Moje leczenie to trudny przypadek, do tego mieszkam za granica i wizyty z mojej winy sa niereguralne. Leczenie spacilam dawno temu, przez trzy lata pan doktor nie wziol ode mnie zlotówki, nie obnizyl poziomu leczenia, nie oszczedzal na materialach. Na moja propozycje doplaty odpowiedzial, ze umowa jest umowa i on sie tego trzyma. Przekonal zebym nie rerygnowala. Dr Ochnicki nie czaruje pacjentów, nie nadskakuje im, ale po tak dlugim okresie kontaków z nim (leczyl wczesniej moja córke) moge powiedziec, ze jest pasjonatem tego co robi.
Anna O.
hmmm ... konkurencyjne ceny, można wpłacać ratami.... byłam zadowolona tylko z pierwszej wizyty konsultacyjnej podczas której podjęłam decyzje że zacznę tutaj leczenie bo byłam naprawdę wiedzą dopieszczona. No i na plusach się skończyło... nie widać zaangażowania w leczeniu dalszym, w ciągu 6 tygodni byłam u Pana Doktora w sumie 5 razy (winno być 4 z mojej winy jedna nie potrzebna trzeba było zadzwonić że coś nie tak znowu ale ile można przyklejać ten sam zamek może lepiej po prostu dać nowy jakiegoś powodu odklejał się on cały czas). Mam 30 km aby dojechać więc można się wkurzyć nie mówiąc o tym iż umawiając się na konkretną wizytę (współpracownica była zadowolona dzwoniąc że Pan Doktorowi odmówiła pacjentka i będzie czas miał wiecej czasu dla mnie) super 30 km przejechanych, Pani każe chwilkę poczekać (byłam 5 min wcześniej), po czym nastąpiło czekanie czekanie czekanie.... lekarzowi się nie śpieszyło, miał konsultacje (skąd ta konsultacja? w końcu byłam umówiona) po 25 min czekania wyszłam. Współpracownica zdziwiona przecież "to nie jej wina" (może moja?). Nielicząca straconych pieniędzy na niepotrzebne dojazdy, czasu, zwolnienie wcześniejsze z pracy i brak jakikolwiek przeprosin ;D to szczerze polceam
lek. dent. Jerzy Ochnicki
Na odpowiedzenie na tą wiadomość dałem sobie czas...w tym przypadku domyślam się o kogo chodzi ? No cóż odklejony zamek z reguły nie jest powodem do nieterminowej wizyty . Jeżeli jednak tak się dzieje to nigdy takiej potrzeby dodatkowej wizyty nie kwestionuję . Jeżeli ktoś uważa , że ja ze swojej strony mam na celu prokurowanie dodatkowych wizyt to jest w błędzie . Kosztorys mam ustalony z góry i nie jestem zainteresowany ani przedłużaniem czasu leczenia ani dodatkowymi wizytami . Pani czekała 25 min ??? No cóż w tym przypadku mogę tylko przeprosić . To był jeden z tych nielicznych przypadków kiedy tłumacząc plan leczenia straciłem poczucie czasu , pacjent zadawał kolejne i kolejne pytania a ja wykazałem się brakiem asertywności i nie powiedziałem ,,przepraszam ale czas wizyty już minął następny proszę" . I faktycznie byłem zdziwiony , że Pani już nie ma ponieważ na pewno bym przeprosił . Sama Pani po jakimś czasie spóźniła się około 30 min i przeprosiła . Nie ma sprawy . Zawsze przyjmę pacjenta nawet jak się spóźni , nigdy nie odmówię . Nierzadko tak się zdarza , że najpierw przyjmę pacjenta z późniejszej godziny ponieważ dotarł wcześniej a następnie spóźnionego . Często to właśnie nie z mojej winy mam kilku minutowe opóźnienie ale w związku ze spóźnieniem poprzedniego pacjenta . Ze swojej strony w podobnych przypadkach proszę o trochę wyrozumiałości i więcej bezpośredniego dialogu . Może dlatego , że znam specyfikę tego zawodu , to niejednokrotnie sam będąc pacjentem nie okazywałem cienia zniecierpliwienia czekając nawet ponad godzinę. Pacjent to nie jest jakiś szablon . Pomimo dążenia do jak największej standaryzacji , każdy człowiek to indywidualny przypadek . No i co np. zrobić jak zabieg jest zaplanowany na 15 min . a tu przysłowiowy korzeń się złamie i zabieg trwa 1,5 h ?
Mam jednak nadzieję , ze jest Pani zadowolona z wyniku leczenia ? Była Pani trudnym przypadkiem ale uważam ,ze wynik jest bardziej niż satysfakcjonujący .
Z poważaniem
Jerzy Ochnicki
WF
Byłam jedynie na pierwszej wizycie i możliwe że bym została ale gdy Pan doktor włożył mi palce do buzi (w rękawiczkach) to myślałam że ucieknę bowiem czulam zarówno zapach jak i smak nikotyny! Mam nadzieję że to były tylko świeżo palone papierosy przez Pana doktora a nie niezmienione rękawiczki i nikotyna wcześniejszego pacjenta! Ceny przystepne, fajnie że rozłożone na raty to wszystko na plus! Ale niektóre zawody wymagają jednak niepalenia.
lek. dent. Jerzy Ochnicki
Witam ! Mogę Panią uspokoić , że to tylko zapach nikotyny i to przebijający może przez trzy pary rękawiczek ( dwie winylowe i jedną nitrylową ) . Dlaczego trzy pary ??? Ponieważ uczuliłem się przez lata pracy na kompozyty i tak się zabezpieczam . Zawsze do każdego pacjenta zmieniam rękawiczki na nowe i nie wyobrażam sobie inaczej !!!
Faktycznie mogło się tak zdarzyć , że paliłem bezpośrednio przed Pani przyjściem . Pocieszające jest jednak to , że nie wyczuła Pani oddechu ? No cóż zęby można a nawet powinno się umyć po każdym jedzeniu jak i paleniu i tego się trzymam i polecam innym :)
Niestety w skórę nikotyna wchodzi głębiej i bardziej trwale .
Dziękuję za to cenne spostrzeżenie . Dzięki tej opinii przerzuciłem się na IQOS . Mam nadzieję , że Pani opinia w tej kwestii będzie już ostatnią :)
Z poważaniem
Jerzy Ochnicki
felicitta
O roku mam okazję leczenia zębów u Pana Jerzego. Najbardziej co zmotywowało mnie do leczenia zębów właśnie u tego specjalisty była: szczerość, elastyczność i przede wszystkim konkurencyjne ceny i możliwość płatności w ratach. Aparat nosze drugi raz, gdyż w pierwszym przypadku ortodonta nie skorygował mojej wady. Teraz Jestem w pełni zadowolona z usług i wiem że moje uzębienie powierzyłam w dobre ręce:) Efekty już widać:)
Ponadto miły zespół towarzysący Panu doktorowi przy pracy.Pozdrawiam:)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Jerzy Ochnicki?Jerzy Ochnicki to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Jerzy Ochnicki oferuje usługi takie jak: leczenie wad zgryzu, Wybielanie zębów, zdjęcia cefalometryczne, zdjęcia pantomograficzne.
-
Gdzie Jerzy Ochnicki ma swój gabinet?Jerzy Ochnicki przyjmuje pod adresem:
- ul. Pocztowa 34 Szczecin
-
Czy Jerzy Ochnicki przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Jerzy Ochnicki nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Jerzy Ochnicki?Języki, których używa Jerzy Ochnicki to angielski.
-
Jak Jerzy Ochnicki umawia wizyty?Pod tym adresem Jerzy Ochnicki nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Jerzy Ochnicki?Jerzy Ochnicki udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Jerzy Ochnicki: co mówią pacjenci?10 osób dodało swoją opinię. Jerzy Ochnicki ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Jerzy Ochnicki?Jerzy Ochnicki nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.