Moje doświadczenie
Doświadczenie zdobywałam m. in. w II Klinice Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii przy ul. Sobieskiego w Warszawie, w Klinice Psychiatrycznej Szpitala Bródnowskiego oraz w ramach konsultacji na Oddziałach Szpitalnych.
Obecnie konsultuję Pacjentów w NZOZ Centrum Terapii DIALOG - prywatnej wysokospecjalistycznej przychodni psychiatryczno-psychologicznej w Warszawie.
W każdym miesiącu pomagam ponad 100 Pacjentom z różnymi problemami związanymi z ich samopoczuciem i zdrowiem psychicznym.
Stale współpracuję z psychologami, psychoterapeutami oraz lekarzami innych specjalizacji, tak aby pomóc każdemu pacjentowi jak najlepiej. Swoją wiedzę wzbogacam udziałem w konferencjach psychiatrycznych.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
NZOZ Centrum Terapii Dialog - Online
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 350 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Revolut
Łatwo opłać swoją wizytę (Blik, Przelewy24, karta)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
W jaki sposób ustalane są ceny?
137 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Lekarka nie pojawiła się na wizycie . Tego samego dnia zadzwoniłam w celu potwierdzenia wizyty ( wizyta została potwierdzona ) . Jak się pojawiłam w placówce to lekarki nie było !!! Wstyd !!! Płatność została pobrana z góry, a lekarki nie było. Próbowano mi wcisnąć wizytę online, której nie chciałam . Brak szacunku do pacjentów. Nie polecam !!! Zero profesjonalizmu !!!
dr Joanna Głas
Szanowna Pani, rzeczywiście tego dnia miałam planowo stacjonarnie przyjmować pacjentów; musiałam jednak zmienić plany z powodu nagłej i bardzo trudnej sytuacji prywatnej.
W rezultacie nie miałam możliwości dotarcia do przychodni tego dnia, dlatego zaproponowano Pani zrealizowanie tej wizyty online w zarezerwowanym przez Panią czasie. W związku z tym, że nie zgodziła się Pani na wizytę online, zwrot środków za wizytę został Pani natychmiast zlecony. Niestety niespodziewane sytuacje losowe przytrafiają się także lekarzom, więc liczę na zrozumienie.
Pozdrawiam,
Joanna Głas
Cudowna osoba, indywidualne podejście, pełne zrozumienie.
Fantastyczny lekarz.
Pani doktor jest bardzo ciepłą osobą, bardzo szczegółowo tłumaczy co i jak, czuć jej zaangażowanie i „zaopiekowanie” pacjentem. Bardzo polecam.
Wizyta przebiegła w spokojnej, przyjaznej atmosferze. Czułam się bezpiecznie. Otrzymywałam pytania z różnych sfer życia. Otrzymałam możliwość leczenia farmakologicznego.
Wizyta przebiegła spokojnie. Dostałam wsparcie, którego potrzebowałam oraz dalsze kroki potrzebne do stanięcia w prawdzie o tym, jak wygląda moje życie i co mam robić.
Pani Doktor subtelnie „zbudowała” zaufanie, a jednocześnie bardzo wnikliwie już na pierwszej wizycie ośmielając do szczerej, prawdziwej rozmowy docierała do każdego zakątka myśli, uczuć, odczuwania rzeczywistości. Jesteśmy zapisani na kolejną wizytę za miesiąc, do zobaczenia (:
Miałam wizyte u Pani Glas jakiś czas temu, zle się czułam psychicznie i miałam silne lęki -poprosiłam o jakąś pomóc. Jedyne co otrzymałam po wizycie online za 300 zł to rade że mam iść na terapię na ktora mnie nie stać a leków nie chciała mi przepisać bo wcześniej zle reagowałam na leki więc je odstawiałam więc pani doktor uznała ze nie ma sensu wypisywać więcej.
Na szczęście jestem już w dobrym stanie po rocznym leczeniu u innego lekarza.
Wizyta u dr Glas nie spełniła moich oczekiwań, płacąc tyle za wizyte oczekuje więcej niż polecenie terapi co wiem sama za darmo.
dr Joanna Głas
Szanowna Pani,
dziękuję, że podzieliła się Pani ze mną swoją opinią. Bardzo chciałabym wyjaśnić tę sprawę, ponieważ gdy zgłasza się do mnie pacjent, który przejawia objawy opisane przez Panią - otrzymuje leki lub nawet skierowania do szpitala. Jednak taka decyzja wynika zawsze z dokładnego badania i wywiadu, a wpływ na nią ma wiele czynników. Czy byłaby Pani uprzejma napisać do mnie, kiedy odbyła się ta wizyta, wówczas będę mogła sprawdzić w dokumentacji medycznej jej przebieg i wrócić do Pani z informacją zwrotną (niestety opinia nie jest podpisana, więc w tym momencie nie jestem w stanie jej odszukać).
Z poważaniem
Moja pierwsza wizyta u p. Doktór. Zagościł u mnie optymizm. Pani Doktór miła, ciepła, ale co najważniejsze, potrafi słuchać, analizować i wczuć się w sytuację w jakiej znajduje się pacjent, co łączy się z dobraniem odpowiedniej kuracji. Jestem pełna nadziei, że moje zdrowie poprawi się na lepsze.
Bardzo przyjemna pierwsza wizyta, poczułam się wysłuchana. Atmosfera bezpieczeństwa, czułam że jest miejsce na to co chcę powiedzieć. Porady również bardzo adekwatne. Na lepszego lekarza nie mogłam trafić.
Pani Doktor z zaangażowaniem podchodzi do pacjenta. Czułam że czuję się przy niej na tyle dobrze, ze mogłam się spokojnie otworzyć z moimi problemami.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Joanna Głas?Joanna Głas to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Joanna Głas oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta).
-
Gdzie Joanna Głas ma swój gabinet?Joanna Głas przyjmuje pod adresem:
- Bora-Komorowskiego 33 Warszawa
- Stryjeńskich 19/15U Warszawa
- Wspólna 70 Warszawa
-
Czy Joanna Głas przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Joanna Głas oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Joanna Głas akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Joanna Głas to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Revolut, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Joanna Głas?Języki, których używa Joanna Głas to polski.
-
Jak Joanna Głas umawia wizyty?Joanna Głas używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Joanna Głas?Joanna Głas może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Joanna Głas: co mówią pacjenci?137 osób dodało swoją opinię. Joanna Głas ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Joanna Głas?Joanna Głas nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Psychiatrzy z Medicover w Warszawie
Psychiatrzy z Allianz w Warszawie
Psychiatrzy z INTER Polska w Warszawie
Psychiatrzy z Signal Iduna w Warszawie
Psychiatrzy z TU Zdrowie w Warszawie
Psychiatrzy z Compensa w Warszawie
Psychiatrzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Psychiatrzy z POLMED w Warszawie
Psychiatrzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Psychiatrzy z UNIQA w Warszawie
Psychiatrzy z Płatność Falck w Warszawie
Psychiatrzy z MEDIQA w Warszawie
Więcej (7)