Adres

Psycholog dzieci i młodzieży Joanna Kornatowska
Pl. 15 sierpnia 8a, Płońsk

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychologów dziecięcych w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja online


Konsultacja psychologiczna


Konsultacja psychologiczna dzieci

Pozostałe usługi


Pl. 15 sierpnia 8a, Płońsk

Od 130 zł

Psycholog dzieci i młodzieży Joanna Kornatowska



Pl. 15 sierpnia 8a, Płońsk

Od 130 zł

Psycholog dzieci i młodzieży Joanna Kornatowska

Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.

Moje doświadczenie

Nazywam się Joanna Kornatowska.
Jestem psychologiem. Ukończyłam dzienne studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, realizując dwie specjalizacje – z zakresu Psychologii klinicznej dziecka oraz Pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży z niepełnosprawnością.

Od 6 lat spotykam się z dziećmi, młodzieżą i ich rodzicami, odpowiadając na zaproszenie do świata ich przeżyć, myśli i potrzeb. To doświadczenie nieustannie mnie wzbogaca. W swojej pracy staram się patrzeć na każdego człowieka z ciekawością i otwartością na jego wyjątkowość, bez oczekiwań, etykiet. Widzieć jego zasoby i mocne strony a trudności postrzegać jako wyzwania.
Ukończyłam szkolenie z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w CTPB w Warszawie. Jestem w trakcie szkolenia z wykorzystania terapii ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz szkolenia z Dialogu Motywującego prowadzonych przez Fundację Psychoedukacja w Warszawie.

W pracy z rodzicami staram się wzmacniać ich kompetencje wychowawcze oraz edukować, jak oni mogą wspierać swoje dzieci. Wspólnie szukamy, co mogą oznaczać trudne zachowania i o jakich potrzebach, emocjach nas informują. W sposób szczególny interesuje mnie kwestia wsparcia dziecka w regulacji emocji – towarzyszenia mu w odkrywaniu, jakich emocji doświadcza, co czuje w ciele i jak może sobie z nimi poradzić, aby traktować je jako swojego sprzymierzeńca/pomocnika a nie wroga.

W kontakcie z drugą osobą staram się podążać za jej potrzebami, korzystam z metod terapii poznawczo-behawioralnej, Dialogu Motywującego, terapii ACT, terapii zabawą (Play Therapy) i założeń Porozumienia bez przemocy (NVC). Bliskie jest mi podejście, w którym dzieci, a tym bardziej młodzież i młodzi dorośli traktowani są jako równoważni członkowie rodziny, zasługujący na podmiotowe traktowanie, wyrażanie swoich potrzeb, poczucie sprawczości i ważności.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam w:

Niepublicznym przedszkolu Ala ma Kota w Warszawie z oddziałami integracyjnymi, prowadząc diagnozę funkcjonalną, sporządzając Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne (IPET), wspierając dzieci i nauczycieli, prowadząc indywidualną i grupową terapię psychologiczną z elementami terapii pedagogicznej, konsultacje z rodzicami, warsztaty dla dzieci,
Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w ramachstażu, współprowadząc grupę terapeutyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym z zastosowaniem elementów niedyrektywnej terapii zabawowej
W ramach rocznego stażu w Samodzielnym Wojewódzkim Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Warszawie „Szpital Nowowiejski” – Oddział XIX Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci przy ul. Sobieskiego 93
W ramach praktyk w poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolach i szkołach (m.in. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 w Warszawie, Przedszkole Integracyjne „Zielony Latawiec” w Warszawie, Przedszkole Integracyjne nr 314 w Warszawie, Zespół Społecznych Szkół Specjalnych „Dać Szansę” w Warszawie, Zespół Szkół Specjalnych nr 97 w Warszawie)
Pracy pod superwizją w charakterze Terapeuty-Cienia dwóch chłopców z autyzmem w ramach współpracy z Fundacją Hej, Koniku w Warszawie i Poradnią Centrum Terapii Simuli w Warszawie
W ramach wolontariatu w Domu Dziecka „Maciek” w Przemyślu, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 w Przemyślu oraz Stowarzyszeniu „Po pierwsze Rodzina” i Szkole Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi „Nasza Szkoła” w Warszawie
Szkolenia, w których uczestniczyłam:

Dialog Motywujący, Fundacja Psycho-Edukacja w Warszawie X 2021 – VI 2022
Edukacja psychologiczna w szkole w oparciu o Kontekstualne Nauki o Zachowaniu (CBS)studium z wykorzystaniem technik terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT), Fundacja Psycho-Edukacja II 2021 – V 2022
Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie
Szkolenie „Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0.-12. miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym”; Gabinet Terapii Dziecięcej Sensuum
Studia podyplomowe Przygotowanie Pedagogiczne: Pedagogika ogólna – studia nadające kwalifikacjepedagogiczne, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi
Seminarium szkoleniowe o stosowaniu metody bajkoterapii i innowacyjnym warsztacie pracy z dzieckiem – bajkach psychoedukacyjnych; Multimedialny System Ekspercki „Aktywne Łącza”, Fundacja DRABINA ROZWOJU
Warsztaty szkoleniowe „Wykorzystywanie zasad Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju”; Uniwersytet Warszawski, Zakład Psychologii Rehabilitacyjnej(część I: Uczenie nowych umiejętności; część II: Praca nad zachowaniami trudnymi
Szkolenie z zakresu pomocy psychologicznej dotyczące przemocy i innych nadużyć w rodzinie od strony praktycznej i prawnej; Centrum Terapii DIALOG, we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje i prawnikiem
Szkolenie „Diagnosta w Poradnictwie Psychologiczno-Pedagogicznym”; Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku; szkolenie poszerzające wiedzę i umiejętności na temat diagnozowania i opiniowania psychologiczno-pedagogicznego
„Specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne z zakresu stosowania Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich”; Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku
„Specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne z zakresu stosowania Baterii metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u dzieci ośmioletnich, Baterii metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat”; Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku
„Specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne z zakresu stosowania Baterii metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych uczniów gimnazjów”; Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku
Superwizje zespołu systemowego i dziecięco-młodzieżowego Centrum Terapii DIALOG w Warszawie, XII 2013 – VI 2015 – comiesięczne spotkania superwizyjne; uczestnik
więcej

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
G
Lokalizacja: Psycholog dzieci i młodzieży Joanna Kornatowska konsultacja psychologiczna rodzice

Juz na pierwszej wizycie Pani Joanna udzieliła dobrych wskazówek o naszym 10 letnim synku.Polecam.

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania