Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja okulistyczna
W jaki sposób ustalane są ceny?
3 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Mariola T
Dogłębne badanie,dokładność,komunikatywność,poważne podejście do problemów pacjenta-w naszym przypadku dziecka 8letniego.Polecamy serdecznie-warto!
Szymon
Profesjonalne podejście Pani doktor do pacjenta pomogło mi bardzo szybko i skutecznie rozwiązać mój problem zdrowotny. Z całego serca polecam Panią dr. Joannę
Monika
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pani doktor. Profesjonalizm i życzliwe podejście sprawiły, że czułam się komfortowo i w dobrych rękach. Lekarz poświęcił czas na dokładne wyjaśnienie mojej sytuacji i zaproponował najlepsze rozwiązania. Badanie przeprowadzone było bardzo skrupulatnie, a lekarz cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania. Zdecydowanie polecam :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Joanna Ożóg-Baran?Joanna Ożóg-Baran to okulista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Joanna Ożóg-Baran oferuje usługi takie jak: konsultacja okulistyczna.
-
Gdzie Joanna Ożóg-Baran ma swój gabinet?Joanna Ożóg-Baran przyjmuje pod adresem:
- Fabryczna 1 Kraków
- Pod Fortem 2c Kraków
-
Czy Joanna Ożóg-Baran przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Joanna Ożóg-Baran nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Joanna Ożóg-Baran akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Joanna Ożóg-Baran to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Joanna Ożóg-Baran?Języki, których używa Joanna Ożóg-Baran to angielski, niemiecki.
-
Jak Joanna Ożóg-Baran umawia wizyty?Joanna Ożóg-Baran używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Joanna Ożóg-Baran?Joanna Ożóg-Baran może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Joanna Ożóg-Baran: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Joanna Ożóg-Baran ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Joanna Ożóg-Baran?Joanna Ożóg-Baran nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.