Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Maciej
Super doktor. Wyratowała mi ząb, który przeciętny stomatolog zakwalifikowałby do kanałowego.
Mateusz Toński
Serdecznie polecam panią doktor Julię Wyszomirską! Wizyty u stomatologa nigdy nie były moją ulubioną rzeczą, ale dzięki profesjonalnemu podejściu pani doktor poczułem się naprawdę komfortowo. Każdy etap leczenia był dokładnie wyjaśniony, a pani doktor dbała o to, bym czuł się spokojnie i bezpiecznie.
Iryna
Super , córka bardzo zadowolona ,myłiła że zawsze będzie teraz chodzić do tej pani leczyć swoje zębki
Wiktoria M.
Przede wszystkim chciałabym podziękować Pani Juli za jej zaangażowanie, profesjonalizm oraz niezwykła delikatność, na codzień mieszkam za granica wiec miałam ograniczony czas by naprawić moje zęby , Pani Julia przyjęła mnie chwile przed godzinami w których rozpoczyna prace dzięki czemu wróciłam do Kraju w którym mieszkam ze zdrowymi zębami wizyta brzebiegla sprawinie, bezbolesnie, Pani Julia działa bardzo spokojnie i co chwila pytała czy wszystko okej i czy nie potrzebuje dodatkowego znieczulenia. Myśle ze dzięki wizycie u tej Pani pozbyłam się traumy która mi towarzyszyła długie lata Bardzo dziękuje i polecam Panią Dr. z całego serca myśle ze napewno będę do Pani wracać nawet z końca świata
Natalia
Świetny specjalista, bardzo mila, profesjonalna, polecam
Julia
Najlepsza Pani doktor pod słońcem kocham ją całym sercem i ufam bezgranicznie
Edyta
Przemiła i bardzo profesjonalna lekarz. Budzi moje zaufanie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Julia Wyszomirska?Julia Wyszomirska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Julia Wyszomirska oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie próchnicy, Stomatologia zachowawcza, wypełnienie kompozytowe, badania diagnostyczne, Wybielanie zębów, leczenie kanałowe, Botoks, odbudowa zębów, usuwanie kamienia nazębnego.
-
Gdzie Julia Wyszomirska ma swój gabinet?Julia Wyszomirska przyjmuje pod adresem:
- Ks. I. Skorupki 32 Ząbki
- Aleja Solidarności 60B Warszawa
- Fabryczna 93c Marki
-
Czy Julia Wyszomirska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Julia Wyszomirska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Julia Wyszomirska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Julia Wyszomirska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
Jak Julia Wyszomirska umawia wizyty?Julia Wyszomirska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Julia Wyszomirska?Julia Wyszomirska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Julia Wyszomirska: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Julia Wyszomirska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Julia Wyszomirska?Julia Wyszomirska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.