Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (opis) • Od 239 zł
Konsultacja telefoniczna - Neurolog (opis) • Od 189 zł
Zwykła wizyta (opis)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna
68 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Aleksandra
Podczas wizyty dokumentacja medyczna nie została dokładnie przeanalizowana. Przeprowadzone badanie było dość pobieżne, a konsultacja zakończyła się jedynie wystawieniem recepty na lek, który jest powszechnie dostępny. Niestety, oczekiwałam bardziej kompleksowego podejścia do mojego problemu zdrowotnego.
O.S
Wizyta przebiegła bardzo sprawnie, w miłej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam
Aleksandra
Analiza wyników badań, wywiad, informowanie pacjenta o szczegółach schorzenia jakie może dolegać, badanie - wszystkie warianty oceniam pozytywnie. Empatyczna i kompetentna. Ciężko mi się wypowiedzieć na temat neurologicznych chorób bo okazało się że moja przypadłość nie miała neurologicznych podstaw, lecz rozwiała mojewątpliwości.
AZ
Pani Doktor ma bardzo dobre podejście do pacjenta, wysłuchała, wyjaśniła wszystko.
E.K.
Pani Doktor rzeczowa i miła w kontakcie. Bardzo dokładnie bada pacjenta. Udziela wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania. Polecam.
Czesław
Polecam w 100% Pani Doktor jest bardzo cierpliwa, wysłucha, kompetentna
Lidia
Wizyta przebiegła prawidłowo. Pani Lekarz szczegółowo bada i pyta o dolegliwości, polecam.
Michał P.
Bardzo miła i kompetentna Pani Neurolog. Zadaję dużo pytań związanych z dolegliwościami, przeprowadza badanie w gabinecie, próbuje znaleźć przyczynę kierując na odpowiednie badania... Oby więcej takich lekarzy jak Pani Justyna przyjaźnie nastawionych do pacjenta. Pozdrawiam Serdecznie
Eoptymista
Sympatyczny lekarz wysłuchujący pacjenta. Angażuje się w to co robi. Nie pozostawia postawionych pytań bez odpowiedzi. Polecam
Ryszard
Bardzo miła pani doktor wywiad bardzo szczegółowy oraz pod necie do pacjenta bardzo dobre.Zobaczymy jakie będą efekty leczenia ale jestem pozytywnie nastawiony
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Justyna Masełek?Justyna Masełek to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Justyna Masełek oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Zwykła wizyta, Konsultacja telefoniczna - Neurolog.
-
Gdzie Justyna Masełek ma swój gabinet?Justyna Masełek przyjmuje pod adresem:
- Kopisto 1 Rzeszów
- Litewska 29/1 Rzeszów
-
Czy Justyna Masełek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Justyna Masełek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Justyna Masełek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Justyna Masełek to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Justyna Masełek?Języki, których używa Justyna Masełek to angielski.
-
Jak Justyna Masełek umawia wizyty?Justyna Masełek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Justyna Masełek?Justyna Masełek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Justyna Masełek: co mówią pacjenci?68 osób dodało swoją opinię. Justyna Masełek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Justyna Masełek?Justyna Masełek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.