Moje doświadczenie
W pracy z dziećmi wykorzystuję i łączę różnorodne metody i techniki, dostosowując je do potrzeb swoich małych pacjentów. Jestem zwolenniczką tzw. komunikacji totalnej. Uważam, że ważnym elementem procesu terapeutycznego jest budowanie samodzielności oraz poczucia własnej wartości u dziecka, by mogło ono być bardziej świadome siebie, swoich możliwości i potrzeb, a dzięki temu uczyło się lepiej je komunikować.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie w pracy zdobywałam m.in. w Zakładzie Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS, Krajowym Towarzystwie Autyzmu w Lublinie, Dziennym Ośrodku Psychiatrii i Zaburzeń Mowy we Wrocławiu, w przedszkolach integracyjnych w Lublinie i Wrocławiu, oraz w poradniach i ośrodkach dla dzieci z zaburzeniami rozwoju we Wrocławiu i okolicach. Systematycznie uczestniczę w szkoleniach oraz konferencjach naukowych z zakresu językoznawstwa, logopedii i neuronauk.
Wykształcenie:
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka, Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Filologia polska, specjalność logopedyczna, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Ukończone kursy i szkolenia:
Diagnostyka i terapia dzieci w wieku przedszkolnym w ujęciu koncepcji psychomotorycznej (DSW)
Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych
z poborem pokarmów i nadawaniem mowy – moduł I (mgr A. Łada)
Dzieci z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja, edukacja (AM W-w, OTTOPRODENT)
Dzieci z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja, edukacja. Wrodzone zaburzenia układu nerwowego (Potrafię pomóc, AM W-w)
Metody wspierające terapię słuchu i mowy dzieci niedosłyszących (SODIR PZG W-w)
Polski Język Migowy – poziom A1 (UWr)
Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania w oparciu o zasady Stosowanej Analizy Behawioralnej (PSTB)
Rozwijanie komunikacji u dzieci z autyzmem (PSTB)
Specjalne potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci – podnoszenie efektywności kształcenia (seminarium, DSW)
System Językowo-Migowy – kurs dla pracowników służb społecznych – I i II stopień (PZG)
Technika mówienia i emisja głosu (PTL)
Terapia komunikacji u dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (szkolenie wewnętrzne, DOPDIM)
Terapia słuchu i mowy dzieci niedosłyszących w wieku 7-12 lat (SODIR PZG W-w)
Trening słuchowy (indywidualny i grupowy) – ważny element procesu terapii dziecka z wadą słuchu (SODIR PZG W-w)
Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z grupy wysokiego ryzyka
na podstawie koncepcji neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej (OTTOPRODENT)
Współpraca z rodziną pacjenta (SYNAPSIS)
Wykorzystanie metod i technologii AAC w terapii logopedycznej osób z autyzmem
i innymi zaburzeniami komunikacji (KTA)
Zapraszam również na konsultacje on-line.
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Diagnoza neurologopedyczna z opinią
Konsultacja neurologopedyczna niemowląt +8 więcej
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych logopedów w pobliżuOpinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u mgr Kamila Chojnacka-Krukowska? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięOdpowiedzi na pytania
1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam. Ośmioletni syn ma problem z wymową głoski "r". Jakie będą najlepsze ćwiczenia do wykonania w domu i gdzie można znaleźć przykłady takich ćwiczeń. Dziękuję za odpowiedź.
Witam!
Dobór odpowiednich ćwiczeń do pracy w domu zależy od wielu czynników, dlatego najlepiej byłoby najpierw skonsultować się z logopedą który przeprowadzi diagnozę -
sprawdzi jakie są przyczyny trudności w wymowie u Pani syna, oceni budowę i funkcjonowanie mięśni odpowiedzialnych za artykulację, sprawdzi poziom rozwoju funkcji słuchowych i na tej podstawie opracuje program terapii dostosowany do możliwości i potrzeb dziecka. Jest wiele serwisów logopedycznych z przykładami typowych ćwiczeń artylukacyjnych, jednak nie wszystkie będą odpowiednie dla konkretnego dziecka z konkretnym problemem.
Pozdrawiam,
Kamila Krukowska
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Kamila Chojnacka-Krukowska?Kamila Chojnacka-Krukowska to logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Kamila Chojnacka-Krukowska oferuje usługi takie jak: diagnoza neurologopedyczna z opinią, terapia logopedyczna, stymulacja rozwoju mowy, zajęcia terapeutyczne dla osób ze spektrum autyzmu, wczesna interwencja terapeutyczna, konsultacja neurologopedyczna, terapia karmienia, konsultacja neurologopedyczna niemowląt, terapia neurologopedyczna, Trening umiejętności społecznych.
-
Gdzie Kamila Chojnacka-Krukowska ma swój gabinet?Kamila Chojnacka-Krukowska przyjmuje pod adresem:
- Osiedle Patronackie 35/6 Ostrowiec Świętokrzyski
-
Czy Kamila Chojnacka-Krukowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Kamila Chojnacka-Krukowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Kamila Chojnacka-Krukowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Kamila Chojnacka-Krukowska to: Gotówka, Przelew na konto.
-
Jak Kamila Chojnacka-Krukowska umawia wizyty?Pod tym adresem Kamila Chojnacka-Krukowska nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Kamila Chojnacka-Krukowska?Kamila Chojnacka-Krukowska udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Kamila Chojnacka-Krukowska?Kamila Chojnacka-Krukowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.