Moje doświadczenie



Zakres porad
- Stomatologia dziecięca
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 85 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • Od 50 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 50 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • Od 50 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Usługi i ceny
Konsultacja stomatologiczna
Konsultacja stomatologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Badania stomatologiczne
+ 44 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
13 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Agnieszka
Wspaniała obsługa, wszystko fachowo, bezboleśnie. Bardzo dziękuję Pani Doktor!
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Pani stomatolog wykazała się ogromną cierpliwością i profesjonalizmem odpowiadając na wszystkie moje pytania. Przyjazne podejście Pani doktor sprawiło, że wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Serdecznie polecam!
Należę do grupy ludzi, panicznie bojących się wizyty u dentysty, co bardzo wszystko utrudnia. Pani Kamila podczas wizyty (konsultacja i założenie opatrunku) była niezwykle sympatyczna, dokładna, rzetelna i profesjonalna, a w tym wszystkim ogromnie wyrozumiała i cierpliwa. Wizyta przebiegła sprawnie i jak to Pani Kamila stwierdziła "jest na tyle dobrze, na ile może być", co idealnie oddaje powagę sytuacji.
Zdecydowanie polecam wizytę u Pani Kamili jeżeli ktoś jak ja, panicznie się boi, bo skoro Pani Kamili udało się mnie przekonać do usuwania bez narkozy, to musiał stać się cud.
Sam lokal delikatnie klaustrofobiczny, ale bardzo ładny, czysty i zadbany.
Uważam jednak, że to co istotne w takim miejscu to nie wystrój wnętrza, a personel. Jego wiedza i umiejętności, a co do tego, nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń.
Wizyta przebiegla bardzo sprawnie. Super podejscie do pacjenta, wyczerpujace odpowiedzi p. Kamili na moje pytania, ktore u innych specjalistow byly bagatelizowane. Pełen profesjonalizm. Polecam.
Monika
Mogę napisać tylko dobre rzeczy o pani doktor :) Po każdej wizycie wychodzę bardzo zadowolona. Jestem spokojna i pewna co do dalszego leczenia, otrzymałam też przejrzysty plan leczenia, a atmosfera w gabinecie jest bardzo przyjazna, co pozwala poczuć swobodnie i komfortowo. Jednym słowem, mocno polecam!
Aga
Byłam u różnych stomatologów z moim problematycznym zębem i tylko doktor Kamila potrafiła rozwiązać problem mimo, że już straciłam nadzieję. Wszystko potrafi wyjaśnić i na każde pytanie odpowie. Przede wszystkim nie naciąga pacjenta na leczenie, które jest niepotrzebne. Uratowała mi zęba, z którym byłam u kilku lekarzy i nikt nie potrafił wskazać problemu doktor Kamila odrazu wyjaśniła. Oby jak najwięcej takich uczciwych stomatologów.
Wizyta u Pani stomatolog była bardzo satysfakcjonująca. Pani doktor wykazała się dużym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Wszystko zostało mi dokładnie wytłumaczone, co sprawiło, że czułam się komfortowo i bezpiecznie. Zdecydowanie polecam.
Polecam Panią doktor, wyczerpujące odpowiedzi na pytania, delikatność, szczegółowy plan działania. Miła atmosfera. Bezstresowo
Joanna
Bardzo miła i konkretna Pani stomatolog.
Bardzo szybko i sprawnie ogarnęła zęba.
Przesympatyczna i uprzejma.
Polecam serdecznie
wszystko w porządku :) bardzo mili pracownicy, wszystko zostało mi szczegółowo wytłumaczone, nie mam nic do zarzucenia
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Kamila Kłosowska?Kamila Kłosowska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Kamila Kłosowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci, badania stomatologiczne, doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem, fluoryzacja zębów, pakiet higienizacyjny, piaskowanie, profilaktyka próchnicy, Wybielanie zębów, stomatologia dziecięca.
-
Gdzie Kamila Kłosowska ma swój gabinet?Kamila Kłosowska przyjmuje pod adresem:
- Morawskiego 2D Poznań
- Wierzbięcice 1 Poznań
- Ułańska 7 Poznań
-
Czy Kamila Kłosowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Kamila Kłosowska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Kamila Kłosowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Kamila Kłosowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Kamila Kłosowska?Języki, których używa Kamila Kłosowska to polski, angielski.
-
Jak Kamila Kłosowska umawia wizyty?Kamila Kłosowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Kamila Kłosowska?Kamila Kłosowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Kamila Kłosowska: co mówią pacjenci?13 osób dodało swoją opinię. Kamila Kłosowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Kamila Kłosowska?Kamila Kłosowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.