Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 220 zł
Leczenie bólu • 230 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 329 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja neurologiczna • 200 zł
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Karolina
Pani Doktor bardzo kompetentna i empatyczna! Polecam wszystkim!
SW
Od tego roku jestem pacjentką pani doktor i czuję się naprawdę zaopiekowana. Pani doktor wykazuje ogromne zaangażowanie w znalezienie przyczyn moich dolegliwości. Zawsze dokładnie analizuje mój stan zdrowia i kieruje mnie do innych specjalistów, aby jak najdokładniej zdiagnozować problem. Serdecznie polecam wizytę u pani doktor każdemu, kto szuka rzetelnej i troskliwej opieki medycznej.
Agnieszka
Wizyta przebiegła w sposób prawidłowy, ale nie mogę powiedzieć, że poczułam się wysłuchana i zaopiekowania. Cała wizyta trwała dokładnie 10 minut, mimo że zgłosiłam się z bardzo silnym bólem. Lekarz zaproponował bardzo szybko operację i polecił chirurga, dostałam również leki przeciwbólowe. Nie został natomiast przeprowadzony szczegółowy wywiad, nie poczułam się wysłuchana i miałam wrażenie pośpiechu, który towarzyszył wizycie.
Nina Młynarczyk
Trafiłam do Pani Doktor z diagnozą (nerwoból). Dzięki swojej dociekliwości i dokładności, Pani Doktor wskazała na inne czynniki i podejrzewając infekcję skierowała mnie spowrotem do lekarza internisty. Co więcej, upewniła się, że zamiast teleporady zostanę natychmiast przyjęta w placówce. Dzięki temu zdiagnozowano u mnie ciężkie zapalenie płuc, które dawało nieswoiste objawy. Zaangażowany lekarz, polecam!
Natalia
Wizyta w porządku.Oani doktor sympatyczna.Wyjasniła mi szczegóły o które pytałam.
E.
Polecam.Uzyskalam pożyteczne informację i olbrzymią dawkę empatii.
RJ
Bardzo szczegółowa,kompetentna ,młoda Pani doktor.Polecam
Agnieszka
Jestem bardzo zadowolona z wizyty, fachowa pomoc lekarska, Pani doktor bardzo kompetentna i zaangażowana. Leczenie się u Pani dr Bartoszek-Stopa to czysta przyjemność :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Karina Bartoszek-Stopa?Karina Bartoszek-Stopa to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Karina Bartoszek-Stopa oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Leczenie bólu.
-
Gdzie Karina Bartoszek-Stopa ma swój gabinet?Karina Bartoszek-Stopa przyjmuje pod adresem:
- Tarnopolska 77 Zabrze
- Pawia 5 Kraków
- Mehoffera 6 Kraków
-
Czy Karina Bartoszek-Stopa przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Karina Bartoszek-Stopa nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Karina Bartoszek-Stopa akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Karina Bartoszek-Stopa to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Karina Bartoszek-Stopa?Języki, których używa Karina Bartoszek-Stopa to angielski, polski.
-
Jak Karina Bartoszek-Stopa umawia wizyty?Karina Bartoszek-Stopa używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Karina Bartoszek-Stopa?Karina Bartoszek-Stopa może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Karina Bartoszek-Stopa: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Karina Bartoszek-Stopa ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Karina Bartoszek-Stopa?Karina Bartoszek-Stopa nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.