Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja okulistyczna dorośli • 344 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja okulistyczna dorośli • 230 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja okulistyczna (opis) • 240 zł
USG gałki ocznej (opis) • 210 zł
31 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Aneta
Wizyta przebiegła pomyślnie , Pani doktor zbadała na kilka sposobów a potem objaśniła wszystko co dolega, jestem zadowolona z wizyty.
Olena
Pani doktor była uprzejma, wszystko szczegółowo wyjaśniła, mam nadzieję, że leczenie mi pomoże. Polecam serdecznie
Marta
Lekarz godny polecenia, zaangażowany, empatyczny i bardzo skuteczny. Godny polecenia.
Anna
Wizyta była naprawdę pozytywnym doświadczeniem. Profesjonalne podejście doktor Karoliny, która odpowiedziała na wszystkie moje pytania. Zdecydowanie polecam doktor Karolinę każdemu, kto szuka profesjonalnej opieki okulistycznej
Damian
Serdecznie polecam. Byliśmy pierwszy raz i jesteśmy miło zaskoczeni. Na pewno będziemy kontynuować współpracę :)
Pacjent
Zdecydowanie polecam. Pani doktor bardzo miła i sympatyczna. Spokojnie tłumaczy przebieg leczenia. Widać, że angażuje się w wykonywana pracę.
J.N.
Wszystko sprawnie,fachowo miła obsługa serdecznie polecam wszystkim ten gabinet i panią doktor.
Aleksandra I.
Wizyta przeprowadzona na najwyższym poziomie. Pani doktor młoda, miła i bardzo fajnie wszystko wyjaśniła. Profesjonalny sprzęt i duże zaangażowanie ze strony lekarza.
Polecam Panią Karolinę.
B.S.
Bardzo miła pani doktor, duże staranie w rozwiązaniu problemu, z którym przyszłam.
Anna Szczepańska
Bardzo dobry specjalista. Lekarz wytłumaczył przebieg badania i wskazał sposób dalszego postępowania. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Karolina Chryplewicz?Karolina Chryplewicz to w trakcie specjalizacji (okulista). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Karolina Chryplewicz oferuje usługi takie jak: konsultacja okulistyczna dorośli, konsultacja okulistyczna, USG gałki ocznej.
-
Gdzie Karolina Chryplewicz ma swój gabinet?Karolina Chryplewicz przyjmuje pod adresem:
- Warmińska 20/36 Pasaż Królewiecki Wrocław
- Legnicka 40 Wrocław
- Sucha 2 Wrocław
- Jana Kilińskiego 166 Częstochowa
-
Czy Karolina Chryplewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Karolina Chryplewicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Karolina Chryplewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Karolina Chryplewicz to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Karolina Chryplewicz?Języki, których używa Karolina Chryplewicz to angielski, hiszpański.
-
Jak Karolina Chryplewicz umawia wizyty?Karolina Chryplewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Karolina Chryplewicz?Karolina Chryplewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Karolina Chryplewicz: co mówią pacjenci?31 osób dodało swoją opinię. Karolina Chryplewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Karolina Chryplewicz?Karolina Chryplewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.