Moje doświadczenie
Założycielka i koordynator merytoryczny Centrum Rozwoju i Terapii RATIO, PSYCHOLOG,
LOGOPEDA, Terapeuta Wczesnego Wspomagania Rozwoju i Wczesnej Interwencji
mgr FILOLOGII POLSKIEJ, TRENER EFEKTYWNYCH METOD UCZENIA
Prywatnie mama trójki dzieci, w tym dwóch nastolatek :)
Kilka słów o sobie:
PSYCHOLOG (dyplom z wyróżnieniem),
Logopeda (ukończone z wynikiem bardzo dobrym studia podyplomowe, doświadczenie jako logopeda Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, współpraca z przedszkolami, szkołami, prowadzenie warsztatów dla rodziców, logopedyczna terapia indywidualna), terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji (studia podyplomowe), magister filologii polskiej dwóch specjalności: nauczycielskiej i dziennikarskiej Uniwersytetu Łódzkiego.
Trener szybkiego czytania i efektywnych metod uczenia się, członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji oraz Polskiego Towarzystwa Logopedycznego, recenzentka.
Prowadzę m.in.:
Doradztwo i wsparcie psychologiczne dla rodzin, rodziców
wsparcie psychologiczne dzieci, nastolatków i dorosłych
indywidualną terapię logopedyczną dzieci
zajęcia wspomagania rozwoju u dzieci w wieku od 2 lat
indywidualną terapię dysleksji, dysgrafii, dysortografii
zajęcia logopedyczne w przedszkolach i szkołach
spotkania edukacyjne z rodzicami (m.in. „I kto to mówi – rozwój mowy dziecka”.)
kursy i indywidualne zajęcia efektywnych metod uczenia się dla dzieci, oraz technik szybkiego czytania.
Swoją drogę kształcenia wybrałam świadomie – praca z dziećmi i młodzieżą jest spełnieniem moich marzeń zawodowych. Łatwo nawiązuję kontakt z dziećmi, bardzo chętnie uczestniczą one w moich zajęciach. Spotykam się z sympatią dzieci i młodzieży oraz z zaufaniem rodziców zadowolonych z efektów mojej pracy. Stale poszukuję nowych, atrakcyjnych form pracy, staram się stosować nowatorskie metody, z radością pokazuję dzieciom, jak same mogą je wykorzystywać. Ponieważ nauka nowych rzeczy jest dla mnie ogromną przyjemnością i daje mi dużo satysfakcji, systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w szkoleniach i warsztatach z zakresu logopedii, pedagogiki, nowoczesnych form uczenia. Na bieżąco również poszerzam wiedzę w oparciu o literaturę i inne źródła.
Moje umiejętności, kursy, doskonalenie:
2021 r. Uzyskałam tytuł magistra Psychologii po 5 letnich jednolitych studiach. Otrzymałam dyplom z oceną bdb i wyróżnieniem
12.2018r. Udział w I Ogólnopolskiej Konferencji Pedagogicznej „W poszukiwaniu przyczyn i dróg wyjścia z trudności w uczeniu się i funkcjonowaniu w życiu codziennym dziecka”
30.11.2018r. Udział w konferencji "Zagubione w milczeniu. Mutyzm wybiórczy i inne zaburzenia lękowe u dzieci. Objawy, diagnoza oraz terapia"
10.03.2018r. Organizacja i udział w szkoleniu Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu.
Prowadzenie Magda Buchla
8.05.2017r. Organizacja i udział w szkoleniu Logopedyczno-psychologiczna metoda terapii jąkania. Prowadzenie dr Krzysztof Szamburski
26.11.2016r. Udział w warsztacie „Mindfulness dla dzieci” – z Eline Snel, Warszawa
6.10.2016r. ŁÓDŹ. Udział w konferencji Dziecko z zespołem Aspergera i autyzmem - praktyczne aspekty diagnozy, edukacji, terapii.
9.10.2015r. Organizacja i udział w warsztacie BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI u DZIECI. Prowadzenie Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk
8.09-27.102015r. Udział w prozdrowotnym programie redukcji stresu MBSR Mindfulness Based Stress Reduction opracowanym przez prof. Jona Kabat-Zinna. Wymiar 40 godzin dydaktycznych. Prowadzenie Sylwia Rogala-Marciniak.
26.06.2015r. Organizacja i udział w warsztacie CO W EMOCJACH DZIECKA PISZCZY…? Prowadzenie Anna Klincewicz-Lebioda
29.05.2015r. Organizacja i udział w warsztacie PRAWA ASERTYWNOŚCI DLA DZIECI I RODZICÓW. Prowadzenie Agnieszka Góras.
17.04.2015r. Organizacja i udział w warsztacie CO TO JEST INTELIGENCJA EMOCJONALNA (zastosowanie w relacji RODZIC-DZIECKO). Prowadzenie Aneta Kwasiborska.
7.03.2015r. Organizacja i udział w szkoleniu Techniki relaksacyjne w terapii, logopedii i psychoterapii. Prowadzenie dr Krzysztof Szamburski
24-25.01.2015r. Udział w kursie Refleksoterapia stóp I stopnia wg programu szkoleniowego Polskiego Instytutu Refleksologii. Prowadzenie: Elżbieta Bienias.
5.12.2014. Udział w konferencji "Zaburzenia mowy wieku przedszkolnego" Naukowe Koło Logopedów i Audiologów UMCS w Lublinie.
Udział w Seminarium WCZESNA INTERWENCJA TERAPEUTYCZNA Ogólnopolskie Centrum Edukacyjno – Terapeutyczne dla Dzieci Niepełnosprawnych Fundacji Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat”
26.11.2014r. Udział w prezentacji Rehabilitacja we wczesnym wspomaganiu rozwoju inwestycją w przyszłość. mgr Olga Szymanowska
26.11.2014r. Udział w prezentacji Uwarunkowania, ograniczenia, pułapki i możliwości wczesnej stymulacji i terapii rozwojowej.mgr Paweł Zawitkowski
26.11.2014r. Udział w prezentacji Dziecko, rodzic, czy terapeuta – dla kogo najważniejsza jest wczesna interwencjalogopedyczna? mgr Anna Raczyńska
27.11.2014r. Udział w prezentacji Komunikacja i zabawa z dzieckiem jako formy wczesnego wspierania rozwoju. dr n. hum. Eliza Kiepura
27.11.2014r. Udział w prezentacji Ocena neurorozwojowa niemowląt – aspekt sensoryczny i ruchowy. mgr Magdalena Szczepara-Fabian
22-23.11.2014r. Organizacja i udział w szkoleniu Interdyscyplinarne usprawnianie kończyny górnej i ręki z elementami integracji sensorycznej. (TERAPIA RĘKI I i II stopnia) Prowadzenie: Jacek Szmalec, Radosław Rutkowski
15.11.2014r. Udział w warsztacie psychologicznym "Smutki i złości - jak pomagać dzieciom w ich odreagowaniu" prowadzenie psycholog kliniczny Agnieszka Wrzesiak.
4.10.2014r. Organizacja i udział w szkoleniu Logopedyczno-psychologiczna metoda terapii jąkania. Prowadzenie dr Krzysztof Szamburski
31.05.2014. Organizacja i udział w szkoleniu Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w grupie przedszkolnej. Prowadzenie Marta Baj-Lieder. II.2014r.Organizacja i udział w szkoleniu Techniki relaksacyjne w terapii, logopedii, psychoterapii
III. 2013r. Otrzymałam dyplom i uprawnienia terapeuty WSZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU I WCZESNEJ INTERWENCJI(Podyplomowe studia w Łodzi).
IX.2012r. Organizacja i udział w szkoleniu Stymulacja mechanizmów lewopołkulowych
XI. 2011r. Organizacja i udział w szkoleniu Wykorzystanie SI (integracji sensorycznej) w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami mowy.
IV.2011r. Udział w konferencji „Czy z autyzmu można się wyleczyć?” organizowanej przez Fundację Jaś i Małgosia w Łodzi IV.2011r. Zostałam członkiem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego
IV.2011r. Organizacja i udział w szkoleniu prof. Jagody Cieszyńskiej Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania
III.2011r. Udział w szkoleniu „Czy to już ADHD? – kiedy możemy mówić o ADHD u ucznia.” W wymiarze 2 godzin. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6 w Łodzi.
II. 2011r. Otrzymałam dyplom i uprawnienia LOGOPEDY (Podyplomowe studia Logopedia Ogólna w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Łodzi).
XI. 2010r. Udział w warsztatach WCZESNA STYMULACJA LOGOPEDYCZNA DZIECKA Z OPÓŹNIONYM ROZWOJEM MOWY I DEFICYTAMI PSYCHOMOTORYCZNYMI I DZIECKA Z WADĄ SŁUCHU „METODA WERBOTONALNA”- Centrum Słuchu i mowy SURDUS (14 godzin)
I. 2010r. Uzyskałam licencję trenera innowacyjnego programu nauki ortografii „Robusiowa ortografia”.
I. 2010r. Zostałam członkiem Polskiego Towarzystwa Dysleksji
X. 2009r. Udział w konferencji na temat „Dysleksja i dyskalkulia – fakty i mity” w wymiarze 5 godzin w WODN w Łodzi.
V. 2008r. Ukończyłam kurs SZYBKIEGO CZYTANIA I METOD EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ w Europejskim Centrum Umiejętności „Efekt”.
VI. 2005r. Uzyskałam tytuł magistra Filologii Polskiej Uniwersytetu Łódzkiego w dwóch specjalnościach: nauczycielskiej i dziennikarskiej. Studia ukończyłam z oceną bardzo dobrą i otrzymałam wyróżnienie – MEDAL ZA CHLUBNE STUDIA.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja logopedyczna • Od 180 zł
Konsultacja online (opis) • Od 200 zł
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta) • Od 250 zł +13 więcej
Diagnoza logopedyczna • Od 200 zł
Interwencja kryzysowa • Od 300 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży • Od 250 zł
Pokaż więcej usługCzy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych psychologów w pobliżuPacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja logopedyczna • Od 180 zł
Konsultacja online • Od 200 zł
Konsultacja psychologiczna dzieci • Od 250 zł +11 więcej
Diagnoza logopedyczna • Od 200 zł
Interwencja kryzysowa • Od 300 zł
Konsultacja psychologiczna rodzice • Od 250 zł
Pokaż więcej usługCzy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych psychologów w pobliżuUsługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja logopedyczna
Konsultacja online
Konsultacja psychologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychologiczna dzieci
Diagnoza logopedyczna
+ 14 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
38 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Magda
Bardzo cenię "całościowe" podejście Pani Karoliny w procesie terapii logopedycznej syna. W razie potrzeby pracowaliśmy psychologicznie, skupialiśmy się na przetwarzaniu słuchowym, lub "męczyliśmy" uparte głoski ;) Z każdej wizyty wracaliśmy z materiałami, dzięki którym ćwiczyliśmy systematycznie w domu :) Z Panią Karoliną zbudowaliśmy bogaty bagaż doświadczeń i wskazówek jak radzić sobie na kolejnych etapach rozwoju i edukacji. Serdecznie polecam Specjalistkę :)
Aleksandra Różalska
Pani Karolina jest empatyczną, otwartą i niezwykle wrażliwą na potrzeby dzieci psychoterapeutką. Nawiązała błyskawicznie kontakt i szczerą relację z Córką, która od razu jej bardzo zaufała (co nie zdarza się często). Rozmowy, ćwiczenia, zadania do praktyki w życiu codziennym - to wszystko jest bardzo pomocne i skuteczne (to zdanie nie tylko moje, ale także Córki).
Ola
Pani Karolina jest wspaniałym logopedą i psychologiem. Zawsze przyjazna, uśmiechnięta i profesjonalna w tym co robi. Ma niezmierzone pokłady empatii i cierpliwości zarówno dla pacjentów jak i opiekunów. Jestem ogromnie wdzięczna, że udało nam się trafić pod Jej skrzydła.
Karolina Frydrych
Świetny psycholog i bardzo sympatyczna i ciepła osoba. Córka z chęcią chodzi na wizyty i co najważniejsze- terapia przynosi efekty. Szczerze polecam!
Małgorzata Brzozowska
Dwójka moich dzieci uczęszcza na terapię do pani Karoliny logopedyczną i psychologiczną. Pani Karolina to świetny specjalista a przede wszystkim to bardzo sympatyczna i uśmiechnięta osoba. Zawsze przygotowana do zajęć, zaangażowana i punktualna. Materiały z których korzystają moje dzieciaki są zawsze przygotowane pod nich i są w bardzo przystępnej formie. Gdy nie możemy tego dnia być na terapii zawsze stara się znaleźć inny termin. Szybko nawiązuje bardzo dobry kontakt z dzieckiem. Moje dzieci zawsze chętnie chodzą na zajęcia i co najważniejsze biorą w nich czynny udział. Dba o dobrą komunikację z rodzicem. Zawsze stara się pomóc i doradzić albo polecić kogoś jeśli problem jest z spoza jej specjalizacji. Bardzo dobrze wyposażona poczekalnia w zabawki, książki, gry itp. Czekając za dzieckiem zawsze można skorzystać z aneksu kuchennego. Serdecznie polecam.
Ola
Świetny specjalista, świetny psycholog i logopeda wspaniałe podejście do dzieci i rodziców, nieskończone pokłady empatii. Ogromna wiedza dotycząca mutyzmu wybiórczego, czyli zaburzania funkcjonowania społecznego (o podłożu lękowym), polegające na wybiórczości mówienia – werbalnego porozumiewania się. Pani Karolina objęła 2letnim wsparciem psychologicznym moją 5 letnią córkę i podjęła walkę z mutyzmem wybiorczym. Skierowała nas do przedszkola gdzie kadra była otwarta na wiedzę i pomoc.
Dzięki Pani Karolinie moja córka ukończyła pierwszą klasę szkoły podstawowej bez ogromnego lęku, który towarzyszył jej przez tyle lat. Z całego serca polecam
mgr Karolina Witczak-Jabłońska
Pani Olu, nasz wspólny sukces jest wspaniałym motywatorem do dalszej pracy. Cieszę się, że mogłam pomóc córce uwolnić się od napięcia, presji i lęku. Wierzę, że będzie szła przez życie z coraz większą śmiałością, odwagą i coraz szerszym uśmiechem. Dziękuję za ciepłe słowa.
Marta R
Pani Karolina jest na bieżąco z badaniami i aktualnymi najskuteczniejszymi metodami pracy z dziećmi i rodzicami. Umie dotrzeć także do rodzica, który na początku może nie być otwarty na zmianę. Doskonale słucha i proponuje rozwiązania dające szanse na zmianę na lepsze. Wrócimy po wdrożeniu pierwszej części zmiany :)
Dusia
Świetny psycholog.Bardzo empatyczna, zawsze uśmiechnięta. Dziecko bardzo chętnie wracało na spotkania z Panią psycholog. Natomiast dla mnie Pani Karolina miała cenne wskazówki dotyczące postępowania z dzieckiem ( trudności emocjonalne, opóźniony rozwój mowy) jak i szczegółowe informacje dotyczące rozwoju dziecka.Polecam z całego serca!
Nina Top
Trafiłam z córką lat 15 do Pani Karoliny z powodu mutyzmu wybiórczego, wycofania społecznego. Jako jedna z nielicznych specjalistów w Łodzi zna i rozumie ten temat.
Zawsze uśmiechnięta i empatyczna. Nawiązała bardzo dobry kontakt z córką.
Polecam serdecznie Panią Karolinę!
Odpowiedzi na pytania
4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Witam,
Synek 2 latka i 5 miesięcy. Przy urodzeniu 10 pkt, podana gentomycyna przez pierwsze 3 doby z powodu zakażenia. Nie wiem czy to ma związek ale nie mówi praktycznie wcale : mama, baba, dada, mniam, bum,ble, blu, bla,sii, bam,nie, ała, am,pa. Nasladuje zwierzeta:pies, kot, krowa, kon. Rozumie proste polecenia jak.i skomplikowane. Zaczyna mieć swoje rytuały w ciągu dnia. Komunikuje swoje potrzeby fizjologiczne w ciągu dnia. Bardzo mało je - najchętniej byłoby to tylko mleko ktore nadal pije rowniez w nocy. Do ukończenia ok. 12 miesiaca jadl wszystko. Po tym czasie zmienilo mu sie (urodzila mu się siostra). Rysuje i maluje obydwiema rekami. Lubi prace z plastelina. Chętnie pomaga w kuchni. Jest agresywny w stosunku do wszystkich, również. W stosunku do siebie. Proszę o informacje czy jest sie o co martwić
Droga Mamo.
Dziecko w wieku dwóch i pół lat, według norm rozwojowych powinno budować zdania. Mogą to być proste połączenia dwóch wyrazów, typu: "mama papa", "tata am am", jednak powinno mieć miejsce łączenie dwóch wyrazów. Wśród dzieci w tym wieku istnieją duże różnice w stopniu opanowania języka, a przyczyny nieprawidłowości są bardzo różne. Z Pani opisu wynika, że mamy do czynienia z opóźnionym rozwojem mowy. Kluczem do prawidłowego postępowania jest dokładniejsza ocena rozwoju synka, również w innych aspektach. Powinno się rozpocząć wspomaganie rozwoju mowy, a forma wspomagania powinna być dobrana przez specjalistę zajmującego się diagnozą i terapią małych dzieci. Warto skonsultować się również z psychologiem, celem oceny całościowej rozwoju synka i podjęcia kroków w kierunku eliminowania zachowań agresywnych. Podsumowując: polecam spotkanie z logopedą - specjalistą wczesnego wspomagania rozwoju mowy oraz z psychologiem również pracującym z małymi dziećmi. Jeżeli jest Pani z Łodzi, zapraszam do nas. Pozdrawiam serdecznie
Mój synek ma 2 lata i 2miesiace niestety oprócz słowa "mama" nie chce nic mowic ani powtarzac. Czy powinnam już szukac pomocy u logopedow czy jak powtarzają wszyscy wokoło poczekać az będzie maił 3 lata?
Witam serdecznie. To bardzo istotne, by skonsultowała się Pani z logopedą specjalizującym się w pracy z małymi dziećmi. Ważne, by ocenił rozwój synka całościowo, sprawdzając również funkcjonowanie społeczne, codzienne, procesy poznawcze. Dziecko w wieku 2,2 lat powinno mówić zdecydowanie więcej niż słowo "MAMA". Trzeba rozpocząć stymulowanie rozwoju mowy i sprawdzić jaka jest przyczyna jej opóźnienia. Niestety
uspokajanie, by czekać, aż skończy 3 kata nie jest najmądrzejszą radą. Oczywiście, zdarza się, że prosty opóźniony rozwój mowy "wyrównuje się sam" i dziecko zaczyna mówić później, ale niestety zdarza się również tak, że wynika on z poważniejszych zaburzeń w rozwoju i niejednokrotnie każdy kolejny miesiąc "czekania" to duża strata dla dziecka, które potrzebuje wsparcia. Najmądrzejszym rozwiązaniem jest konsultacja z dobrym specjalistą, która być może uspokoi Panią, ale co ważne - pokieruje ku dalszym krokom by pomóc synkowi. Niestety, już wiele razy spotkałam się z maluszkami, których rodzice byli uspokajani przez otoczenie, a nawet pediatrów, aż w końcu trafiali do mnie, aby rozpocząć poważną terapię chociażby z powodu całościowych zaburzeń rozwoju. Proszę nie czekać i zadbać o to, by synek został dobrze zdiagnozowany i pokierowany dalej.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Karolina Witczak-Jabłońska?Karolina Witczak-Jabłońska to psycholog, logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Karolina Witczak-Jabłońska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychologiczna rodzice, konsultacja psychologiczna dzieci i młodzieży, poradnictwo psychologiczne, psychoedukacja, interwencja kryzysowa, konsultacja online, diagnoza logopedyczna, konsultacja logopedyczna, opinia psychologiczna, opinia logopedyczna.
-
Gdzie Karolina Witczak-Jabłońska ma swój gabinet?Karolina Witczak-Jabłońska przyjmuje pod adresem:
- Sosnowa 4 Bukowiec
- Łódź
-
Czy Karolina Witczak-Jabłońska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Karolina Witczak-Jabłońska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Karolina Witczak-Jabłońska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Karolina Witczak-Jabłońska to: Gotówka, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Karolina Witczak-Jabłońska?Języki, których używa Karolina Witczak-Jabłońska to angielski.
-
Jak Karolina Witczak-Jabłońska umawia wizyty?Pod tym adresem Karolina Witczak-Jabłońska nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Karolina Witczak-Jabłońska?Karolina Witczak-Jabłońska udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Karolina Witczak-Jabłońska: co mówią pacjenci?38 osób dodało swoją opinię. Karolina Witczak-Jabłońska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Karolina Witczak-Jabłońska?Karolina Witczak-Jabłońska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.