Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • Od 279 zł
Konsultacja laryngologa dziecięcego (opis) • Od 279 zł
Konsultacja telefoniczna - Laryngolog (opis) • Od 149 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologiczna
42 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
KG
Jestem totalnie rozczarowana wizytą. Jedyny plus to to że mimo naszego spóźnienia nas przyjęła. Syn jest dzieckiem niepełnosprawnym i bardzo dużo choruje i inna mama dziecka z chorobą mojego syna podpowiedziała nam żebyśmy sprawdzili 3 migdał. Pani doktor już przed zbadaniem stwierdziła, że to na pewno nie to. Nie zapytała nawet nic o chorobie syna (jest to bardzo rzadka wada genetyczna). Nie wysłała nas na badanie 3 migdała tylko kazała podawać syrop na odporność który na pierwszym miejscu w składzie ma cukier.
RW
Punktualna wizyta, konkretna Pani Doktor, odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości, zaproponowane leczenie mam nadzieję okażą się skuteczne.
ŁG
Wszysto ok !!! Polecam !!! Miła i konkretna pani laryngolog!!!
Ewa
Długo czekałam na wizytę pomimo dolegliwości ale uważałam że to wizyta u fachowca i dobrego lekarza, zwłaszcza że już wcześniej leczyłam takie dolegliwości które są u mnie w jakimś stopniu cykliczne (zapalenie gardła, krtani, zatok) niestety tym razem diagnozą był refluks, przepisała syrop na tenże i że ma się wszystko uspokoić do maja! Dwa dni później w zatokach była już ropna zielona wydzielina, zablokowało drogi oddechowe, a gardło i krtań pogorszyły się do tego stopnia że w nocy dusiłam się. Znów czekanie na wizytę już do innego lekarza, wdrożone adekwatne leczenie i nadzieja że już idzie ku dobremu. Rozumiem że jest teraz moda na nie zapisywanie antybiotyków, ale czasem są potrzebne i ratują. Zupełnie niepotrzebnie zostałam do prowadzona do takiego stanu, że wg aktualnego lekarza, jedna kuracja antybiotykiem może nie wystarczyć. Strona somatyczna takiego potraktowana to jedno, ale psychika też cierpi, bo zwraca się człowiek z zaufaniem i oczekuje pomocy...
Katarzyna
Naprawdę bardzo miła Pani doktor. Wytłumaczyła o co chodzi, skierowała na dodatkowe badania. Leczę dzieci w wieku 3 i 9 lat. Na NFZ.
P.K
Super atmosfera i podejście lekarza do pacjenta (córki) polecam
Sławomir Ch...
Do Pani doktor trafiłem z zapaleniem ucha. Życzliwość skuteczne działanie i już po paru godzinach widzę że wdrożone leczenie powoduje poprawę. Olbrzymi plus, to opieka jaka stwarza nad pacjentem..
L.
Wszystko w porządku, normalna wizyta. Tak jak powinno być.
Babcia z Mieszkiem
Pani Doktor, pomimo odległych terminów w danym dniu udzieliła fachowej porady lekarskiej mojemu wnukowi (5 lat) za co jestem bardzo wdzięczna.
Zaproponowała dalsze konsultacje i badania.
Bardzo miła, sympatyczna i rzeczowa, godna polecenia.
A.U.
Pani doktor w bardzo konkretny sposób potrafiła wyjaśnić przyczynę choroby ,sposób leczenia będąc przy tym bardzo miła.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Augustyn?Katarzyna Augustyn to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Augustyn oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologa dziecięcego, Konsultacja telefoniczna - Laryngolog.
-
Gdzie Katarzyna Augustyn ma swój gabinet?Katarzyna Augustyn przyjmuje pod adresem:
- Partyzantów 30 A Rzeszów
- Niepodległości 3 Rzeszów
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Katarzyna Augustyn przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Augustyn nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Augustyn akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Augustyn to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Augustyn?Języki, których używa Katarzyna Augustyn to polski.
-
Jak Katarzyna Augustyn umawia wizyty?Katarzyna Augustyn używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Augustyn?Katarzyna Augustyn może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Augustyn: co mówią pacjenci?42 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Augustyn ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Augustyn?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Katarzyna Augustyn: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.