Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja optometryczna (opis)
Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych (opis) • 180 zł +1 więcej
Dobór okularów (opis) • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja optometryczna (opis)
Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych (opis) • 180 zł +1 więcej
Dobór okularów (opis) • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
5 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Katarzyna
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Bardzo miła i profesjonalna osoba . Dziękuję bardzo za pomoc. Najlepsza!
Michał Olczyk
Jeżeli zależy Ci na profesjonalnie wykonanym badaniu, przyjaznej atmosferze i zaangażowaniu lekarza - bardzo polecam Panią Katarzynę.
Maciej Pokarowski
Pełen profesjonalizm, przyjazna atmosfera i praktyczne wskazówki. Polecam każdemu, kto poszukuje godnego zaufania specjalisty w dobraniu odpowiednich szkieł i uzyskaniu rzetelnych informacji! :)
KJ
Rzadko piszę komentarze, ale tym razem postanowiłam poświęcić te 2 minuty, bo mnie poświęcono znacznie więcej, do tego - profesjonalnie i w przyjemnej atmosferze. Pani Katarzyna jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, kompetentną, zaangażowaną i dokładną. Trafiłam przypadkiem, polecam bez wahania.
Marcin
Bardzo uprzejma, dokładnie wykonuje badanie i wszystko tłumaczy. Zaangażowana w badanie wzroku i odpowiada szczegółowo na wszystkie pytania. Polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Capała?Katarzyna Capała to optometrysta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Capała oferuje usługi takie jak: Konsultacja optometryczna, dobór okularów, Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych, badania wzroku, dobór soczewek kontaktowych miękkich.
-
Gdzie Katarzyna Capała ma swój gabinet?Katarzyna Capała przyjmuje pod adresem:
- Koncertowa 4d Lublin
- Chodźki 14 Lublin
- Aleja Spółdzielczości Pracy 32/501 Lublin
- Legionów 51 Lubartów
-
Czy Katarzyna Capała przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Capała nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Capała akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Capała to: Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Capała?Języki, których używa Katarzyna Capała to polski.
-
Jak Katarzyna Capała umawia wizyty?Katarzyna Capała używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Capała?Katarzyna Capała może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Capała: co mówią pacjenci?5 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Capała ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Capała?Katarzyna Capała nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.