Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajFarmakologiczne leczenie otyłości • 250 zł
Konsultacja internistyczna (opis) • 180 zł
Konsultacja obesitologiczna (leczenie otyłości) (opis) • 250 zł +3 więcej
Leczenie otyłości (opis) • 250 zł
Leczenie otyłości - wizyta kolejna (opis) • 180 zł
Leczenie otyłości - wizyta pierwsza (opis) • 250 zł
NIP
Adres firmy
PRO LIFE CLINIC
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Leczenie otyłości - wizyta kolejna (opis) • 180 zł
Telekonsultacja internistyczna • 150 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Terapia bólu
Farmakologiczne leczenie otyłości
Konsultacja internistyczna
Konsultacja obesitologiczna (leczenie otyłości)
Leczenie otyłości
+ 3 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
30 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Joanna
Bardzo polecam panią doktor. Jest sympatyczna i otwarta, wszystko dokładnie wyjaśnia oraz daje cenne wskazówki. Na pewno będę kontynuowała leczenie, zwłaszcza, że są możliwe również wizyty online.
Ula
Pani doktor podeszła do mojego przypadku bardzo indywidualnie. Odpowiedziała cierpliwie na milion moich pytań i wątpliwości. No i moje leczenie jest bardzo skuteczne. Polecam!
Grzegorz
Niezwykle zaangażowana lekarka, "dusza" człowiek, wykazująca wielką empatię i skupienie na problemie pacjenta. Osoba godna najwyższego polecenia. Pozdrawiam serdecznie za okazaną pomoc.
Adam Kierszka sdb
To była moja pierwsza wizyta u Pani Katarzyny. Trochę się obawiałem. Pani Katarzyna wykazała dużo empatii. Wszystko mi wyjaśniła. Bardzo życzliwa i pomocna. Jestem ukontentowany z wizyty.
Anna
To była moja pierwsza wizyta u tego typu specjalisty. Miałam w sobie sporo obaw. Jednak pani Katarzyna jest osobą spokojną i naprawdę słucha pacjenta. Niczego nie narzuca, pokazuje możliwości, wyjaśnia. Ciepła, życzliwa, empatyczna osoba. Nie namawia na "jedyne słuszne rozwiązanie", a podąża za tym, co się do niej mówi. Jestem bardzo zadowolona z tej wizyty i umówiłam się na kolejną.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Florkiewicz?Katarzyna Florkiewicz to lekarz rodzinny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Florkiewicz oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, Leczenie otyłości - wizyta kolejna, Leczenie otyłości - wizyta pierwsza, Konsultacja obesitologiczna (leczenie otyłości), leczenie otyłości, farmakologiczne leczenie otyłości, telekonsultacja internistyczna, Terapia bólu.
-
Gdzie Katarzyna Florkiewicz ma swój gabinet?Katarzyna Florkiewicz przyjmuje pod adresem:
- Antoniego Kosińskiego 14/1 Poznań
- ul. Marcelińska 90 Poznań
-
Czy Katarzyna Florkiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Florkiewicz oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Florkiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Florkiewicz to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Florkiewicz?Języki, których używa Katarzyna Florkiewicz to angielski.
-
Jak Katarzyna Florkiewicz umawia wizyty?Katarzyna Florkiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Florkiewicz?Katarzyna Florkiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Florkiewicz: co mówią pacjenci?30 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Florkiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Florkiewicz?Katarzyna Florkiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Lekarze rodzinni z Medicover w Poznaniu
Lekarze rodzinni z LUX MED w Poznaniu
Lekarze rodzinni z POLMED w Poznaniu
Lekarze rodzinni z NFZ w Poznaniu
Lekarze rodzinni z PZU Zdrowie w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Allianz w Poznaniu
Lekarze rodzinni z SKOK Asekuracja w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Compensa w Poznaniu
Lekarze rodzinni z TU Zdrowie w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Signal Iduna w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Enel-med w Poznaniu
Lekarze rodzinni z PZU Pomoc w Poznaniu
Lekarze rodzinni z PZU Życie w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Interubezpieczenia w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Swissmed w Poznaniu
Lekarze rodzinni z Medica Polska w Poznaniu
Więcej (11)