Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • 120 zł
Higienizacja (opis) • 430 zł
Leczenie próchnicy (opis) • 420 zł +1 więcej
Usuwanie kamienia nazębnego (opis) • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 100 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Galeria
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
120 zł
PRODENTIKA
Konsultacja stomatologiczna
Kokoryczki 5, Warszawa
Cićkiewicz Clinic
Pozostałe usługi
Higienizacja
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
430 zł
PRODENTIKA
skaling+piaskowanie+fluoryzacja
Konsultacja online
100 zł
Konsultacje online
Leczenie próchnicy
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
420 zł
PRODENTIKA
cena uzależniona od wielkości ubytku
Usuwanie kamienia nazębnego
Jaktorowska 8 lok u1, Warszawa
250 zł
PRODENTIKA
usuwanie kamienia nazębnego
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Powitanie
W zakresie moich działań jest projektowanie i nadawanie moim pacjentom nowych uśmiechów, dobranych indywidualnie do ich wyglądu i preferencji. Cechuje mnie wysokie wyczucie estetyki oraz dbałość o najmniejsze szczegóły.
180 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
K.W.
Pani doktor była delikatna i dokładna, przed i po zabiegu wszystko wyjaśniła czego można się spodziewać i co dalej robic.
PT
Tylko pozytywy! Bardzo miła, rzeczowa i ludzka pani doktor. Z pięknym uśmiechem "7", co daje świetny przykład od strony stomatologa :) że moje zęby też mogą zacząć wyglądać :) Dużo pytań z mojej strony, każde spotkało się z wysłuchaniem i odpowiedzią. Super. Pacjent to nie auto w warsztacie - może zadawać pytania i warto wtedy serdecznie odpowiadać :)
Mariusz
Pani doktor bardzo miła i zaangażowana. Wizyta punktualnie, przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze.
J.K
Pani Doktor poradziła sobie z moim lękiem dotyczącym stomatologii. Doskonałe podejście do pacjenta , pełne wsparcie . Wszystkie wizyty i proces leczenia w pełni wyjaśniony. Znalazłem swojego stomatologa i polecam wszystkim, którzy boją się wizyt. Pani Doktor Gromek to anioł w tej dziedzinie.
Agnieszka
Pani Katarzyna jest superprofesjonalna, delikatna, wszystko dokładnie tłumaczy. Od początku rozwiewa wszystkie obawy związane z wizytą. Bardzo polecam!
m.z
Bardzo sympatycznie , konkretnie. Zdecydowanie polecam
Maksymilian
Świetna, profesjonalna stomatolog. Zabiegi przeprowadzane szybko skutecznie i bezboleśnie. Pani doktor tłumaczy wszystko co robi i dolega.
Marek
Pani Doktor bardzo dobrze wytłumaczyła co jest do zrobienia, wszystkie dodatkowe rzeczy jak rtg wykonane od ręki co ułatwi umawianie następnych wizyt i dalsze leczenie. Plan leczenia zaplanowany w możliwie jak najkrótszym czasie za co jestem bardzo wdzięczny
Olga
Pani Doktor zrobiła szczegółowy przegląd, zaplanowała leczenie, wszystko w bardzo miłej i spokojnej atmosferze
Mk
Polecam serdecznie, rzetelnie, sympatycznie, profesjonalnie.
Odpowiedzi na pytania
11 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Około 7 miesięcy temu miałam ekstrakcję zawiązki ósemki. Teraz zauważyłam, że został nie usunięty 1 szew. Odstaje z dziąsła tak, żebym mogła go sobie sama usunąć. Czy mogę go sama usunąć? Jutro mam wizytę u ortodonty, czy ortodonta może mi go usunąć czy lepiej zgłosić się do stomatologa???
Jeśli szew jest rozwiązany lub rozcięty i wystarczy wyjęcie go palcami, może go Pani usunąć sama. Jeśli wymaga przecięcia, niezbędna będzie wizyta u stomatologa. Po tak długim czasie może on być również wrośnięty w dziąsło. Podczas wizyty u ortodonty warto zapytać, czy mógłby to zrobić.
Nawet po płukaniu zębów i dwukrotnym szczotkowaniu nie mogę usnąć tego osadu białego. Natomiast mogę zdrapać ten osad paznokciem. Dentysta stwierdził ze nie mam kamienia wogole profilaktycznie miałem wykonane okolu pół roku temu piaskowanie. Ogolenie nie przeszkadzał mi ten osad ale już od dłuższego czasu mam bardzo delikatne dziąsła które niechca mi się zagoić i krwawią przy mocniejszym szczotkowaniu. Dodam ze na dziąsła stosowałem rożne mascie i stosowałem pasty na krwawiące dziąsła. Bylem u kilku rożnych dentystach ale nie dostatelem skutecznej pomocy.
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Jeśli osad możliwy jest do usunięcia poprzez jego zadrapanie, można się go również pozbyć szczoteczką do zębów. Możliwa jest konieczność poprawy techniki szczotkowania. Proszę poprosić swojego stomatologa lub higienistkę o instruktaż higieny jamy ustnej. Stan zapalny dziąseł powinien ustąpić po usunięciu jego przyczyny, czyli płytki nazębnej. Pozdrawiam.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Gromek oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie próchnicy, usuwanie kamienia nazębnego, higienizacja, konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Gromek ma swój gabinet?Katarzyna Gromek przyjmuje pod adresem:
- Jaktorowska 8 lok u1 Warszawa
- Kokoryczki 5 Warszawa
-
Czy Katarzyna Gromek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Gromek oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Gromek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Gromek to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Gromek?Języki, których używa Katarzyna Gromek to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Gromek umawia wizyty?Katarzyna Gromek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Gromek: co mówią pacjenci?180 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Gromek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Gromek?Katarzyna Gromek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Więcej (10)