Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta) • Od 250 zł
Konsultacja kardiologiczna • Od 250 zł
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta) • Od 200 zł +4 więcej
24 godzinna rejestracja ciśnienia tętniczego RR • Od 160 zł
24-godzinna rejestracja EKG met. Holtera • Od 160 zł
ECHO serca • Od 200 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta)
Konsultacja kardiologiczna
24 godzinna rejestracja ciśnienia tętniczego RR
24-godzinna rejestracja EKG met. Holtera
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Pani doktor od pierwszych minut miła, kompetentna, z zangażowaniem wysłuchała problemu, zleciła badania i odpowiednie leczenie. Serdecznie polecam Panią doktor i jej ciepłe podejscie do pacjenta.
Wizyta przeprowadzona bardzo fachowo. Wszystko dobrze wyjaśnione. Pani Doktor bardzo uprzejma.
Rzeczowa i empatyczna pani kardiolog, zdecydowanie polecam
Szczegółowe wyjaśnienia, dokładne badanie. Szczerze polecam wizytę u Pani doktor
Wspaniała lekarka godna polecenia. Empatyczna i zwraca uwagę na szczegóły. Polem !!
Dobra i konkretna wizyta. Omówienie problemu i zlecenie kompletu badań .
Polecam Panią doktor, przemiła, ciepła, empatyczna osoba. Bardzo zaangażowana, dokładna, wnikliwa, cierpliwa. Przeprowadza rzetelny wywiad, bada pacjenta i udziela wszelkich informacji. Nie stwarza dystansu. Lekarz z powołania.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka to kardiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Łupicka oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta), ECHO serca, 24-godzinna rejestracja EKG met. Holtera, 24 godzinna rejestracja ciśnienia tętniczego RR, konsultacja kardiologicza + USG echo serca.
-
Gdzie Katarzyna Łupicka ma swój gabinet?Katarzyna Łupicka przyjmuje pod adresem:
- Romana Horoszkiewicza 6 Opole
-
Czy Katarzyna Łupicka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Łupicka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Łupicka umawia wizyty?Katarzyna Łupicka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Łupicka: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Łupicka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.