Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta) • Od 300 zł
Konsultacja kardiologiczna • Od 250 zł
Konsultacja kardiologicza + USG echo serca • Od 350 zł +3 więcej
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta) • Od 250 zł
Konsultacja kardiologiczna + holter ciśnieniowy • Od 350 zł
Konsultacja kardiologiczna + holter EKG • Od 350 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta)
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 300 zł
ProMedic
Konsultacja kardiologiczna
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 250 zł
ProMedic
Konsultacja kardiologicza + USG echo serca
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 350 zł
ProMedic
Konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta)
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 250 zł
ProMedic
Konsultacja kardiologiczna + holter ciśnieniowy
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 350 zł
ProMedic
Konsultacja kardiologiczna + holter EKG
Romana Horoszkiewicza 6, Opole
Od 350 zł
ProMedic
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u Katarzyna Łupicka? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka to kardiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Łupicka oferuje usługi takie jak: konsultacja kardiologiczna, konsultacja kardiologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja kardiologicza + USG echo serca, konsultacja kardiologiczna (kolejna wizyta), konsultacja kardiologiczna + holter EKG, konsultacja kardiologiczna + holter ciśnieniowy.
-
Gdzie Katarzyna Łupicka ma swój gabinet?Katarzyna Łupicka przyjmuje pod adresem:
- Romana Horoszkiewicza 6 Opole
-
Czy Katarzyna Łupicka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Łupicka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Łupicka umawia wizyty?Katarzyna Łupicka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Łupicka?Katarzyna Łupicka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.