Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja lekarza medycyny pracy
Badanie sanitarno-epidemiologiczne (opis) • Od 275 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
6 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Mariola
Chamska, nie stara się pomóc, brak empatii i zaangażowania.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
p.n
Pani Katarzyna wykazuje ogromny brak empatii, nieprzyjemna atmosfera,dogryzki oraz duze poczucie wyzszosci wyczuwalne jest od Pani Katarzyny. Nie polecam
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
D
Przed wizytą u pani doktor przeczytałam o niej same negatywne komentarze, innych nie było. Po wizycie zdecydowanie stwierdzam że wiele się zmieniło. Pani doktor jest uśmiechnięta, przemiła, odpowiada na każde pytanie, nie mam się czego przyczepić, to była jedna z milszych wizyt lekarskich.
Maciekhulewicz
Najlepszy lekarz medycyny pracy jakiego znam polecam serdecznie. Wizyta bezbolesna ze szczegółowym objasnieniem wszelkich wątpliwości.
Twoje konto zostało usunięte
Ww pani w mojej opinii w wielu aspektach zdradza braki wiedzy i profesjonalizmu. Konsultowalem jej opinie z lekarzem specjalistą i był mocno zdziwiony. Dodatkowo stwarza podczas wizyty przez swoje nieprzyjemne odzywki chorą atmosferę.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
Grzesiek J.
Niekompetentna, chamska, ocenia ludzi po wyglądzie. Krzyczy na pacjentów jak by pracowała jako lekarz za karę a pacjenci byli za to odpowiedzialni.
Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz
Jesteś tym lekarzem?
Edytuj lub przejmij profilNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Skręt?Katarzyna Skręt to lekarz medycyny pracy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Skręt oferuje usługi takie jak: konsultacja lekarza medycyny pracy, badanie sanitarno-epidemiologiczne.
-
Gdzie Katarzyna Skręt ma swój gabinet?Katarzyna Skręt przyjmuje pod adresem:
- Ul. Kwietniowa 51 Rzeszów
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Katarzyna Skręt przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Skręt nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Skręt akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Skręt to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Skręt?Języki, których używa Katarzyna Skręt to angielski, francuski.
-
Jak Katarzyna Skręt umawia wizyty?Katarzyna Skręt używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Skręt?Obecnie Katarzyna Skręt nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Katarzyna Skręt: co mówią pacjenci?6 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Skręt ma średnią ocen 2 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Skręt?Katarzyna Skręt nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.