Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
Artdentina - Centrum Stomatologii
Pozostałe usługi
Endodoncja mikroskopowa
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
Artdentina - Centrum Stomatologii
Konsultacja endodontyczna
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
Artdentina - Centrum Stomatologii
Konsultacja protetyczna
Lotnicza 2, Kraków
Gabinet Stomatologiczny Marta Staśto
Leczenie kanałowe
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
850 zł
Artdentina - Centrum Stomatologii
Leczenie kanałowe pod mikroskopem
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
Od 850 zł
Artdentina - Centrum Stomatologii
Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Ślusarska 8 / LU5, Kraków
Artdentina - Centrum Stomatologii
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Na co dzień zajmuję się głównie leczeniem endodontycznym pod mikroskopem oraz stomatologią zachowawczą. Stale podnoszę swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, chcąc leczyć zgodnie z najnowszymi standardami współczesnej stomatologii. Swoje zabiegi wykonuję bez pośpiechu, z należytą starannością i delikatnością.
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
IG
Serdecznie polecam Panią Kasię, z wyczuciem i profesjonalizmem podchodzi do pacjenta, nie mam do tej pory żadnych zastrzeżeń do przeprowadzonego przez nią leczenia.
AT
W moim przypadku leczenie kanałowe było trudne do zrobienia, ale pani stomatolożka wraz z panią asystentką poradziły sobie fantastycznie. Pani Katarzyna jest bardzo miła i w trakcie zabiegu często upewnia się, że pacjent czuje się komfortowo. Bardzo polecam.
W.Cz.
Byłam pierwszym raz, od razu zrobiono mi leczenie kanałowe i jestem bardzo zadowolona!!!
Aleksandra
Jestem pacjentka Pani Doktor juz od jakiegoś czasu, zawsze pełne zaangażowanie i miła atmosfera, mimo ze jestem panikarą zawsze się czuje komfortowo a Pani Doktor upewnia się ze wszystko jest w porządku
M.K
Bardzo słabe podejście do dzieci. Brak cierpliwości przy wykonywaniu zabiegu stomatologicznego. Pani doktor szybko zrezygnowała z czyszczenia zęba uzasadniając to brakiem współpracy z strony dziecka. Zostawiła zaklejoną dziurę w zębie nie założywszy plomby.
lek. dent. Katarzyna Szypulska
Dzień dobry, bardzo mi przykro, że jest Pan/Pani niezadowolona z wizyty...
Zawsze staram się podjąć kilka prób zanim rezygnuję z leczenia dziecka, natomiast gdy ewidentnie widzę, że dziecko nie współpracuje podczas leczenia, nie podejmuje dalszych działań i nie leczę na siłę- ze względu na bezpieczeństwo i psychologiczny aspekt pacjenta. Takich pacjentów kieruję na leczenie w znieczuleniu ogólnym o czym z pewnością poinformowałam.
Piotr
Byłem u Pani doktor na kilku wizytach, po każdej wychodziłem zadowolony. Pełen profesjonalizm, bardzo dobre podejście do pacjenta i przyjazna atmosfera. Da się odczuć, że doktor wykonuje swoją pracę z należytą starannością i poświęca pacjentowi tyle czasu ile wymaga dany przypadek, bez żadnego pośpiechu.
Nie lubię chodzić do dentysty, ale do Pani doktor chętnie wrócę.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Szypulska?Katarzyna Szypulska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Szypulska oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, Konsultacja stomatologiczna, Endodoncja mikroskopowa, Stomatologia zachowawcza z endodoncją, konsultacja endodontyczna, leczenie kanałowe, leczenie kanałowe pod mikroskopem.
-
Gdzie Katarzyna Szypulska ma swój gabinet?Katarzyna Szypulska przyjmuje pod adresem:
- Lotnicza 2 Kraków
- Ślusarska 8 / LU5 Kraków
-
Czy Katarzyna Szypulska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Szypulska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Szypulska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Szypulska to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Szypulska?Języki, których używa Katarzyna Szypulska to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Szypulska umawia wizyty?Katarzyna Szypulska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Szypulska?Katarzyna Szypulska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Szypulska: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Szypulska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Szypulska?Katarzyna Szypulska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.