Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja gastrologiczna dzieci • 290 zł
Konsultacja gastrologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 280 zł
NIP
Adres firmy
Premium Clinic
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto, Karta płatnicza, Blik
Płatność za konsultację jest obowiązkowa przed jej rozpoczęciem. Dokonywana jest przez płatność online imoje – rozwiązanie dostarczane przez ING Bank Śląski, którego bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS. Możliwe formy płatności obejmują płatność kartą kredytową lub debetową, przelew z rachunku bankowego, BLIK.
Szczegółowe informacje i regulamin płatności możesz znaleźć na stronie: https://www.premiumclinic.wroclaw.pl/regulamin/
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
111 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
K.R
Bardzo miła pani doktor.Wizyta bez stresu i wszystko o co zapytaliśmy pani dr.wyjaśniła.
Monika
Niesamowity profesjonalizm, kompetencja oraz podejście do pacjenta.Trafna i szybka diagnoza.Polecam z całego serca
Joanna
Na Panią Doktor pierwszy raz trafiłam podczas pobytu z dzieckiem w szpitalu przy Koszarowej. Po wyjściu, nie wyobrażałam sobie kontynuowania leczenia u kogoś innego. Trafna diagnoza, długotrwałe, ale skuteczne leczenie. Z drugim dzieckiem, u którego zaczęły pojawiać się problemy, również skierowaliśmy się do Pani Doktor. Jak zwykle "temat" wyczerpany, badania wdrożone, działamy. Dziękujemy bardzo za zanagażowanie i wszelkie wskazówki.
PZ
Wszystko idealnie, widać bardzo dużą wiedzę pani Doktor, szczegółowe wszystkie wyjaśnienia, przyjaźnie nastawiona do dziecka. Cała wizyta przebiegła idealnie :) dziękujemy!!
KK
Bardzo rzeczowa i konkretna Pani Doktor. Poświęciła nam dużo czasu, wyjaśniając wszystko. Jestem baaaardzo zadowolona z wizyty i polecam wszystkim
Anna Słowikowski
Pani doktor była bardzo zaangażowana, przeprowadziła wnikliwy wywiad, ma bardzo dobre podejście do dzieci.
Dziękujemy bardzo dla Pani doktor
A.M.
Nie wystawiałam nigdy ocen ale myślę że warto, jak szukacie dobrego gastrologa ze wszystkimi cechami jakie powinien posiadać lekarz. Wizyta super. Pani doktor otworzyła mi oczy na problem u mojego dziecka.
Karolina
Pani Doktor to lekarz z powołania, któremu zależy żeby wyleczyć pacjenta i ustalić przyczynę :) po pierwszej wizycie z córką już mnie nie dziwią te tłumy przy zapisach. Spokojnie, rzeczowo bez paniki. Polecam bardzo.
Natalia G.
Pani doktor była bardzo zaangażowana, przeprowadziła wnikliwy wywiad, ma bardzo dobre podejście do dzieci.
Joanna
Oddział w szpitalu we Wrocławiu na ul. Koszarowej 5.Byłam na oddziale pod opieką Pani doktor z dzieckiem kilku miesięcznym z powodu odmowy jedzenia. Pani doktor nie zleciła żadnych konkretnych badań. Gdy sugerowałam refluks to stwierdziła, że napewno nie jest to powodu niejedzenia mleka przez dziecko. Według Pani doktor refluks nie boli i nie powoduje żadnych dolegliwości. Zmieniła Pani doktor mleko na HA i na tym skończyła się pomoc. Pani doktor uważała, że może powinnam porozmawiać z psychologiem. Miałam wrażenie, że Pani doktor pierwszy raz spotkała się z dzieckiem odmawiającym picia mleka. Czułam, że bagatelizuje problem i postępuje według jakiś standardów zamiast skupić się na pacjencie i jego problemie. W rezultacie do 1.5 roku życia dziecka mieliśmy problemy z odmowami jedzenia, karmieniem na śpiąco itp. Ogólnie nie polecam.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Wielgos?Katarzyna Wielgos to gastrolog dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Wielgos oferuje usługi takie jak: konsultacja gastrologiczna dzieci, konsultacja gastrologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja online, konsultacja gastrologa dziecięcego - telemedycyna.
-
Gdzie Katarzyna Wielgos ma swój gabinet?Katarzyna Wielgos przyjmuje pod adresem:
- Koszarowa 5 Wrocław
- Podwale 82, lokal 17, wejście OVO Apartamenty Wrocław
-
Czy Katarzyna Wielgos przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Wielgos oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Wielgos akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Wielgos to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Wielgos?Języki, których używa Katarzyna Wielgos to angielski, polski.
-
Jak Katarzyna Wielgos umawia wizyty?Katarzyna Wielgos używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Wielgos?Katarzyna Wielgos może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Wielgos: co mówią pacjenci?111 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Wielgos ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Wielgos?Katarzyna Wielgos nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zespół jelita drażliwego w Wrocławiu
Refluks żołądkowo-przełykowy w Wrocławiu
Wrzodziejące zapalenie jelita grubego w Wrocławiu
Choroby przewodu pokarmowego w Wrocławiu
Nadciśnienie tętnicze w Wrocławiu
Niedoczynność tarczycy w Wrocławiu
Choroby wieku dziecięcego w Wrocławiu
Zakażenie Helicobacter pylori w Wrocławiu
Zaburzenia odżywiania w Wrocławiu
Więcej (15)