Moje doświadczenie
Ukończyłam Uniwersytet Medyczny w Lublinie na Wydziale Lekarsko-Dentystycznym w 2016r. Stale poszerzam swoją wiedzę w zakresie stomatologii.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
55 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Michał
Polecam Panią Katarzynę. Bardzo ładnie odbudowała ząb. Polecam
Damian
Pełne zadowolenie, punktualnie i w pełni profesjonalnie:)
Konrad
Bardzo miła obsługa już od poczekalni. Świetne podejście, miła rozmowa. Polecam!!!
P. S. Nie bolało
Ula
Od zawsze panicznie boję się dentystów. Przez co moje zęby pozostawiają wiele do życzenia i dlatego też boję się oceniania i zbędnych komentarzy. Tutaj nic takiego się nie wydarzyło i co ciekawe ja z moim lękiem na fotelu prawie zasnęłam. Naprawdę polecam Panią Katarzynę. Profesjonanie, rzeczowo i bez niepotrzebnego stresu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Wysocka?Katarzyna Wysocka to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Wysocka oferuje usługi takie jak: wypełnienie kompozytowe, Stomatologia zachowawcza, badania stomatologiczne, leczenie kanałowe, odbudowa zębów, profilaktyka próchnicy, Wybielanie zębów, Konsultacja stomatologiczna, fluoryzacja zębów, leczenie próchnicy.
-
Gdzie Katarzyna Wysocka ma swój gabinet?Katarzyna Wysocka przyjmuje pod adresem:
- Nowoursynowska 136 Warszawa
- Pomorska 42a Piaseczno
-
Czy Katarzyna Wysocka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Katarzyna Wysocka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Katarzyna Wysocka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Wysocka to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Wysocka?Języki, których używa Katarzyna Wysocka to angielski.
-
Jak Katarzyna Wysocka umawia wizyty?Katarzyna Wysocka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Wysocka?Katarzyna Wysocka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Wysocka: co mówią pacjenci?55 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Wysocka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Wysocka?Katarzyna Wysocka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Stomatolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (10)