Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Legionowa 3 (IV piętro), Piaski, Białystok
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • 150 zł
Badanie stomatologiczne + leczenie zębów (opis)
Doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem (opis) • Od 150 zł +3 więcej
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja stomatologiczna
Badanie stomatologiczne + leczenie zębów
Doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem
Leczenie nagłego bólu zęba
Wypełnienie dwóch zębów sąsiednich w jednym znieczuleniu
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
15 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Piotr R
Pani bardzo empatyczna oraz fachowa. Z całego serca polecam
A.p
Dziękuję bardzo, szczegółowe wyjaśnienie, zaangażowanie, skuteczność leczenia
Monika
Dokładne wyjaśnienie i objaśnienie problemu stomatologicznego na wizycie
Katarzyna Z
Polecam Panią dr Klaudię Karolczuk, szczegółowo wyjaśniła co musimy zrobić, przedstawiła odrazu koszta, bezboleśnie wykonana usługa.
K.
Polecam, wizyta przebiegła sprawnie, milo i dokladnie
Joanna
Wizyta przebiegała w miłej atmosferze. Pani Doktor przeprowadziła ze mną wywiad, zleciła zdjęcie RTG, wszystko objaśniła. Leczenie było dokładne, przeprowadzone pod mikroskopem. Polecam.
MK
Super kontakt, Pani Klaudia wszystko dokładnie wyjaśniała
Na jednej wizycie pomogła mi bardziej niż poprzedni dentysta przez 1.5 roku
A.P.
Bardzo miła atmosfera i profesjonalnie wykonana usługa. Polecam.
AF
Miła i sympatyczna pani doktor, wszystko dokładnie wyjaśniła. Pełen profesjonalizm. Polecam.
S.A.
Wszystko odbyło się bez zarzutów. Zostało mi wszystko szczegółowo wyjaśnione i rozwiązanie mojego problemu mam nadzieję, że się zakończyło wraz z wizytą u Pani doktor. Polecam serdecznie.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Klaudia Karolczuk?Klaudia Karolczuk to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Klaudia Karolczuk oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, Badanie stomatologiczne + leczenie zębów, wypełnienie dwóch zębów sąsiednich w jednym znieczuleniu, wypełnienie kompozytowe, doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem, leczenie nagłego bólu zęba.
-
Gdzie Klaudia Karolczuk ma swój gabinet?Klaudia Karolczuk przyjmuje pod adresem:
- Legionowa 3 (IV piętro) Białystok
- Henryka Sienkiewicza 42 Białystok
-
Czy Klaudia Karolczuk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Klaudia Karolczuk nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Klaudia Karolczuk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Klaudia Karolczuk to: Gotówka, Karta płatnicza, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Klaudia Karolczuk?Języki, których używa Klaudia Karolczuk to polski, angielski.
-
Jak Klaudia Karolczuk umawia wizyty?Klaudia Karolczuk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Klaudia Karolczuk?Obecnie Klaudia Karolczuk nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Klaudia Karolczuk: co mówią pacjenci?15 osób dodało swoją opinię. Klaudia Karolczuk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Klaudia Karolczuk?Klaudia Karolczuk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.