Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja fizjoterapeutyczna • Od 150 zł
Badania diagnostyczne • 50 zł
Rehabilitacja ortopedyczna • Od 150 zł +4 więcej
Rehabilitacja sportowców • Od 150 zł
Terapia mięśniowo-powięziowa • 150 zł
Terapia przeciwbólowa • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Fizjoterapia
Konsultacja fizjoterapeutyczna
Konsultacja fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja fizjoterapeutyczna dzieci
Badania diagnostyczne
+ 6 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
20 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Katarzyna
Wszystko szczegółowo wyjaśnione, najważniejsze to rezultaty leczenia. Polecam
Basia
Przemiła, zaangażowana fizjoterapeutka, wszystko dokładnie tłumaczy. Po pierwszej wizycie postanowiłam kontynuować wizyty po operacji kolana. Polecam
Karolina
Spóźniona, od wejścia poirytowana, podeszła do syna zobaczyć, czy mazak, którym rysuje nie przebija, ale stwierdziła, że nie. Jednak przebił u córki. Kazałam zostawić, córka posłuchała. Zaczęłam wycierać, schodziło. Na to pani fizjo doskoczyła do nas, że to już jest zniszczone i że tak nie może być. Podniosła głos. Przeprosiłam, powiedziałam, że to schodzi i wyczyszczę. Że skąd mogliśmy wiedzieć, że te mazaki przebijają (w końcu były to mazaki z przychodni, a nie nasze!). Na co pani fizjoterapeutka dalej, że rzeczy są zniszczone, że nie nadają się do użytku i co ja sobie myślę. Powiedziałam, że przepraszam, że jest jedynie pomazane i wyczyszczę. Tekst, że ona też jest mamą i że dzieci trzeba pilnować. A powtarzam - dzieci grzecznie siedzialy i rysowały. Wyszłam i poszłam do recepcji w celu zapłacenia za zniszczenia. Pani w recepcji bardzo zdziwiona całą sytuacją. Zadzwoniła do dyrektora, który powiedział, że nic się nie dzieje i nie musimy płacić. Także wielka afera z niczego.
Marzena
Konkretne podejście do pacjenta ,świetny fizjoterapeuta, punktualność ,dokładność,posiada bardzo dużą wiedzę, którą przekazuje w zrozumiały sposób. Super polecam.
P.K
Polecam panią Klaudię szczegółowe badanie plus wyjaśnienie schorzenia i metodę leczenia dobrane do pacjenta .
Alicja
Pani bardzo miła, grzeczna i rzeczowa. Z ogromną wiedzą. Badanie dokładne. Problem omówiony, zaproponowany tor leczenia, konsultacje kolejne wizyty.
Kamila Waluśkiewicz
Bardzo kompetentna, fachowa porada. Wszystkie wątpliwości wyjaśnione. Pokierowała nas pani do dalszego leczenia,
Polecam
M.S.
Pani Klaudia rzeczowo tlumaczy wszelkie zagadnienia i kieruje pacjenta krok po kroku.
Jestem po badaniu podoskopowym z wykonem wkładek oraz korekcja. Czas przyzwyczajenia w moim przypadku określiłbym na 1-2 miesiąc z wyżej wymienioną korekcją.Jest znacząca poprawa zarówno w postawie jak i kwestii bólu. Na obecna chwilę mamy dalszy plan działania
by całkowicie wyeliminować kwestie bólowe.
Także jak najbardziej polecam.
Grażyna
Zaangażowana. Zna się na rzeczy i nie boi się wyzwań. Jako jedyna podjęła się trudnej rehabilitacji 6,5 latka i jego ridnego przypadku łokcia po złamaniu. Jesteśmy w trakcie rehabilitacji ale mamy duże nadzieję z tymi wizytami. Polecam
Monika
Wyczerpujące wyjaśnienia, jasny plan działania. Pani doktor przesympatyczna. Córka zachęcona do działania.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Klaudia Kionke?Klaudia Kionke to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Klaudia Kionke oferuje usługi takie jak: konsultacja fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta), konsultacja fizjoterapeutyczna dzieci, badania diagnostyczne, fizjoterapia, taping (plastrowanie), konsultacja fizjoterapeutyczna, rehabilitacja ortopedyczna, rehabilitacja sportowców, terapia mięśniowo-powięziowa, terapia przeciwbólowa.
-
Gdzie Klaudia Kionke ma swój gabinet?Klaudia Kionke przyjmuje pod adresem:
- Zwrotnicza 11G Zabrze
- ul. Ludwika Waryńskiego 17 Mikołów
-
Czy Klaudia Kionke przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Klaudia Kionke nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Klaudia Kionke akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Klaudia Kionke to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Klaudia Kionke?Języki, których używa Klaudia Kionke to polski.
-
Jak Klaudia Kionke umawia wizyty?Klaudia Kionke używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Klaudia Kionke?Klaudia Kionke może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Klaudia Kionke: co mówią pacjenci?20 osób dodało swoją opinię. Klaudia Kionke ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Klaudia Kionke?Klaudia Kionke nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.