Przewidywany czas odpowiedzi:
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Przyjmuję:
dorosłych
Gotówka
17 700.....
Pokaż numer
Zaznacz to pole, aby zobaczyć numer lekarza. Wszystkie dane pozyskane w trakcie rozmowy telefonicznej, w tym informacje o stanie zdrowia, będą przetwarzane wyłącznie w celu umówienia wizyty przez TeleRejestrację serwisu ZnanyLekarz.pl.
zobacz więcej
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
5272523080
Adres firmy
Szturmowa 2, Warszawa
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Pozostałe usługi
Konsultacja lekarza w trakcie specjalizacji
Jabłońskiego 2/4, Rzeszów
Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u lek. Klaudia Tylec-Szyjduk? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Klaudia Tylec-Szyjduk?Klaudia Tylec-Szyjduk to lekarz bez specjalizacji. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Klaudia Tylec-Szyjduk oferuje usługi takie jak: konsultacja lekarza w trakcie specjalizacji.
-
Gdzie Klaudia Tylec-Szyjduk ma swój gabinet?Klaudia Tylec-Szyjduk przyjmuje pod adresem:
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Klaudia Tylec-Szyjduk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Klaudia Tylec-Szyjduk nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Klaudia Tylec-Szyjduk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Klaudia Tylec-Szyjduk to: Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Klaudia Tylec-Szyjduk?Języki, których używa Klaudia Tylec-Szyjduk to angielski.
-
Jak Klaudia Tylec-Szyjduk umawia wizyty?Klaudia Tylec-Szyjduk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Klaudia Tylec-Szyjduk?Obecnie Klaudia Tylec-Szyjduk nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Klaudia Tylec-Szyjduk?Klaudia Tylec-Szyjduk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.