Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie sanitarno-epidemiologiczne (opis) • Od 275 zł
Konsultacja internistyczna • Od 259 zł
NIP
Adres firmy
5 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Wiktoria
Doktor bardzo konkretny - przede wszystkim przyjazny i szczegółowy. Odpowiedział na wszystkie moje pytania, był bardzo cierpliwy i czuć było, że nie jestem kolejnym 'seryjnym' pacjentem! Widać jakość ponad ilość, w końcu ktoś pomógł mi z nieustającą infekcją, z którą nie poradzili sobie inni lekarze. Oby więcej takich!
Karola
Byłam u Doktora w ramach Medycyny Pracy. Wszystko poszło bardzo sprawnie, doktor zadawał bardzo konkretne pytania i bardzo szybko wyszłam już z orzeczeniem o zdolności do pracy. Bardzo dobry lekarz a przede wszystkim bardzo miły i uśmiechnięty człowiek.
Szymon
Doktor konkretny, pomocny. Zostałem przyjęty punktualnie oraz wszytko poszło zgodnie z planem
Karolina
Pan Doktor bardzo konkretny, bardzo pomocny, jest moim lekarzem rodzinnym od lat i nie wyobrażam siebie zmiany na żadnego innego! Zawsze znajdzie dla mnie czas pomimo wielu pacjentów, nigdy mi nie odmówił pomocy. Oby więcej takich lekarzy
XY
Jakaś masakra. Pan doktor gburowaty, niemiły i po prostu chamski. Już na samym wejściu dawał krótkie komunikaty ,,siadaj”, ,,wstań” totalny brak kultury. Ponadto z wyższością obnosi się do pacjentów, usłyszałam od niego ,,masz wykształcenie wyższe i zaczynasz od sprzedawcy” - co nie miało żadnego związku z moim zaświadczeniem i było nie na miejscu.
Nie polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Konrad Marcinkowski?Konrad Marcinkowski to lekarz medycyny pracy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Konrad Marcinkowski oferuje usługi takie jak: badanie sanitarno-epidemiologiczne, konsultacja internistyczna.
-
Gdzie Konrad Marcinkowski ma swój gabinet?Konrad Marcinkowski przyjmuje pod adresem:
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
-
Czy Konrad Marcinkowski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Konrad Marcinkowski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Konrad Marcinkowski akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Konrad Marcinkowski to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Konrad Marcinkowski?Języki, których używa Konrad Marcinkowski to polski.
-
Jak Konrad Marcinkowski umawia wizyty?Konrad Marcinkowski używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Konrad Marcinkowski?Obecnie Konrad Marcinkowski nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Konrad Marcinkowski: co mówią pacjenci?5 osób dodało swoją opinię. Konrad Marcinkowski ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Konrad Marcinkowski?Konrad Marcinkowski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.