Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • 200 zł
Badania stomatologiczne • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • 200 zł
Badania stomatologiczne • 200 zł
NIP
Adres firmy
51 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Klaudia
Błędnie postawiona diagnoza odnośnie wyrwania zęba (ostatecznie ząb udało się wyleczyć kanałowo u innego lekarza). Ponadto, zastosowano nieskuteczne znieczulenie - czego przyczyną było nieprzeprowadzenie wywiadu z pacjentem o przyjmowanych lekach.
A.B
Wizyta bezbolesna, plomba idealnie dopasowana do zęba.
Stenia
Miła obsługa, szczegółowe wyjaśnienie przyczyny bólu zęba, pomoc w uciążliwym bólu i przekazanie do dalszego leczenia.
PG
Konsultacja przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Wszystko wyjaśnione w sposób obrazowy. Czekam na kolejne etapy leczenia.
Jak najbardziej zadowolona
Dorota
Pan doktor miły. Przy panicznym strachu pacjenta, stosuje odpowiednio SKUTECZNE znieczulenie. Leczy zęby w sposób delikatny i dokładny. Jeśli chodzi o estetykę, to oceniam na 5. Leczyłam u Pana doktora, aż 8 zębów, wiec były to wizyty rozłożone w czasie. Na każdej wizycie Pan doktor miał profesjonalne podejście. Nie opowiada głupich dowcipów, nie udaje zabawnego i nie rozmawia o prywacie z asystentka (a zdarzaja sie tacy...) jest bardzo kulturalny. Polecam.
anna
Same superlatywy.Połączenie profesjonalności,wiedzy,cierpliwości i ogrom empatii.Rzadko spotykane zjawisko.Polecam i dziękuję.
M.P.L
Lekarz w moim odczuciu był nie miły, oceniający , bardzo nie delikatny. Nie polecam.
NL
Przy moim ogromnym strachu przed wizytami u stomatologa wizyta z doktorem przebiegła sprawnie i niemal bezboleśnie. Polecam
I.Sz.
Wszystko w jak najlepszym porządku. Ale zapisując dziecko do Pana doktora nigdzie nie znalazłam informacji, że przyjmuje dzieci od 12 r.ż. Dopiero pół godziny przed wizytą dzwoniła pani z rejestracji dopytać, ile dziecko ma lat i pytała pana doktora, czy przyjmie.
Grzegorz
Szybko i profesjonalnie , bezbolesne usunięcie korzenia
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Krzysztof Piśko?Krzysztof Piśko to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Krzysztof Piśko oferuje usługi takie jak: badania stomatologiczne, Konsultacja stomatologiczna.
-
Gdzie Krzysztof Piśko ma swój gabinet?Krzysztof Piśko przyjmuje pod adresem:
- Dziewulskiego 21 Toruń
- Chełmińska 21 Toruń
-
Czy Krzysztof Piśko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Krzysztof Piśko nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Krzysztof Piśko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Krzysztof Piśko to: Gotówka, Karta płatnicza, Płatność ratalna.
-
Jak Krzysztof Piśko umawia wizyty?Krzysztof Piśko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Krzysztof Piśko?Krzysztof Piśko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Krzysztof Piśko: co mówią pacjenci?51 osób dodało swoją opinię. Krzysztof Piśko ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Krzysztof Piśko?Krzysztof Piśko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.