Moje doświadczenie
Adresy (3)
al.Sikorskiego 9B, lok.U5 klatka "C" (domofon 9305 i klawisz dzwonka); w recepcji na 1 p. można bezpłatnie pobrać pilota do naszych miejsc postojowych w garażu, Mokotów, Warszawa
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajECHO serca • 250 zł
ECHO serca dorośli • 250 zł
NIP
Adres firmy
ECHO serca • Od 140 zł
Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Hotel Marriott), Śródmieście, Warszawa
ECHO serca • Od 140 zł
13 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Dziękuję Pani Doktor za niebywałe zaangażowanie w pomoc pacjentowi oraz ludzką postawę wobec drugiego człowieka. Badanie ECHO-serca wykonane w profesjonalnym stylu, bardzo dokładnie i wnikliwie. Prawdziwy lekarz z powołania, oby więcej takich! Dziękuję bardzo Pani Doktor!
DL
Wrażenia z wizyty jak najlepsze - pani doktor wszystko objaśniła, uśmiechała się do przejętej pacjentki.
Andrzej
Sympatyczna ,przyjazna,profesjonalna i miła dła pacjenta oraz zaangażowana w pomocy w jego chorobie...
Janusz
Dawno nie miałem tak profesjonalnej i ciepłej/miłej wizyty u lekarza
Madelaine
Very empathetic and dedicated doctor. Listened carefully to what I had to say and calmed me down with explanations about heart.
Michał
Pełen opis, można pytać o wszystko i dostać satysfakcjonującą odpowiedź
MP
Polecam z całego serca Panią Doktor. Pani Doktor jest osobą niezwykle profesjonalną, empatyczną. Uzyskałam pomoc i poradę.
Dziękuję bardzo!!
Natanael
Konkret połączony z empatią. Rzadkość w dzisiejszych czasach.
Polecam oddać się pod opiekę Pani Doktor.
artur
Bardzo sympatyczna lekarka, badanie w cieplej atmosferze z kompletem informacji w trakcie
AS
jestem bardzo zadowolony, polecam. Bardzo miła atmosfera
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Lidia Greszata?Lidia Greszata to kardiolog, internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Lidia Greszata oferuje usługi takie jak: ECHO serca, ECHO serca dorośli.
-
Gdzie Lidia Greszata ma swój gabinet?Lidia Greszata przyjmuje pod adresem:
- ul. Pasaż Ursynowski 7 lok U 15 Warszawa
- Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Hotel Marriott) Warszawa
- al.Sikorskiego 9B, lok.U5 klatka "C" (domofon 9305 i klawisz dzwonka); w recepcji na 1 p. można bezpłatnie pobrać pilota do naszych miejsc postojowych w garażu Warszawa
-
Czy Lidia Greszata przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Lidia Greszata nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Lidia Greszata akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Lidia Greszata to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Lidia Greszata?Języki, których używa Lidia Greszata to polski, angielski.
-
Jak Lidia Greszata umawia wizyty?Lidia Greszata używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Lidia Greszata?Lidia Greszata może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Lidia Greszata: co mówią pacjenci?13 osób dodało swoją opinię. Lidia Greszata ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Lidia Greszata?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Lidia Greszata: Allianz, Compensa, LUX MED Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
Kardiolodzy z Medicover w Warszawie
Kardiolodzy z Allianz w Warszawie
Kardiolodzy z INTER Polska w Warszawie
Kardiolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Kardiolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Kardiolodzy z Compensa w Warszawie
Kardiolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Kardiolodzy z LUX MED w Warszawie
Kardiolodzy z POLMED w Warszawie
Kardiolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Kardiolodzy z Enel-med w Warszawie
Kardiolodzy z PZU Życie w Warszawie
Kardiolodzy z UNIQA w Warszawie
Kardiolodzy z Medica Polska w Warszawie
Kardiolodzy z Płatność Falck w Warszawie
Kardiolodzy z MEDIQA w Warszawie
Kardiolodzy z GENERALI w Warszawie
Kardiolodzy z Interubezpieczenia w Warszawie
Więcej (14)