Moje doświadczenie

Adres

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych stomatologów w pobliżu

Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

3 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej
P
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

U Pani Chałacz leczę się od lat Nigdy nie wyleciała mi żadna plomba, kanałowe leczenie bez bólu, szybko i sprawnie. Jak dla mnie najlepsza. Polecam

A

Doktor Chałacz jest naszym rodzinnym stomatologiem od ponad 10 lat. Z wachlarza możliwości zawsze stara się wybierać leczenie najmniej inwazyjne dla pacjenta. Jest delikatna i bardzo ostrożna. Nigdy nie zdarzyło się, aby postawiła nam błedną diagnozę, bądź popełniła jakikolwiek błąd podczas leczenia. Bardzo precyzyjnie i sprawnie przeprowadza leczenie kanałów. Bardzo dba też o estetykę wypełnień - trudno odróżnić je od naturalnego koloru zęba. Podczas każdej wizyty tłumaczy, co robi. Jest serdeczna i bardzo przyjaźnie nastawiona do pacjentów, co pomaga zredukować stres. Cieszę się, że trafiłam na stomatologa, do którego mogę mieć 100% zaufania.

K

Jestem oburzona zachowaniem lekarza stomatologa Magdaleny Chałacz przyjmującej w Denta Lux przy ul. Racławickiej w Warszawie.
Na pierwszej wizycie doktor źle zinterpretowała zdjęcie rentgenowskie. Kiedy je zobaczyła, wygłosiła komentarz „Dziś same ciekawe przypadki”, po czym stwierdziła, że problem (ropień, z którym się zgłosiłam) wcale nie dotyczy zęba 26, o którym mówiłam, że jest w trakcie powtórnego leczenia kanałowego, lecz zęba 27. Dodatkowo doktor stwierdziła obecność narzędzia pozostawionego w kanale któregoś z zębów. Na całe szczęście pani Chałacz stwierdziła, że nie będzie mi otwierać zęba, bo pracuje w Denta Lux tylko w ramach doraźnej pomocy, ale skierowała mnie do jednego z Państwa lekarzy – z zaleceniem leczenia endodontycznego zęba 27!
Po powrocie do domu wysłałam zdjęcie RTG specjaliście endodoncie, który nie potwierdził obecności narzędzia w kanale, a co najważniejsze – orzekł, że lekarz źle odczytał zdjęcie i problem dotyczy zęba 26, a nie 27. Po otwarciu ta diagnoza została oczywiście potwierdzona.
Kiedy udałam się na wizytę reklamacyjną do pani Chałacz, ta nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego, rozmawiała ze mną, patrząc w ekran monitora, oraz nie wyraziła nawet cienia skruchy za źle postawioną diagnozę. Padały z jej ust zdania: „O co pani chodzi, pomogłam pani, tak? Nie boli już panią i leczy pani ząb dalej” i „Nie wiem, co mam jeszcze pani powiedzieć”, „Błędy się zdarzają”. Kiedy powiedziałam, że wiem, że błędy się zdarzają i że oczekiwałam tylko słowa „przepraszam”, a przede wszystkim chciałam ją uczulić, by była uważniejsza w przyszłości, usłyszałam, że pani doktor nie ma o czym ze mną rozmawiać. W tej sytuacji nie zamierzam sprawy pozostawić, dopóki nie zostaną wyciągnięte konsekwencje niegrzecznego wobec pacjenta zachowania niekompetentnej lekarki.
PRZESTRZEGAM!!

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil

Najczęściej zadawane pytania

Zgodnie z RODO informujemy, że administratorem danych osobowych ujawnionych na profilu Profesjonalisty jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 5/7 kod pocztowy 01-217. ZnanyLekarz przetwarza dane osobowe Profesjonalisty w celu informowania użytkowników internetu o prowadzonej przez Profesjonalistę działalności leczniczej lub innej podobnej, w tym specjalizacjach, miejscach przyjmowania pacjentów i opiniach na temat jego działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe pochodzą z powszechnie dostępnych źródeł, w tym CEIDG. Więcej o danych osobowych na stronie: https://www.znanylekarz.pl/gdpr/landing#tab=professional