Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologa dziecięcego • 290 zł
Konsultacja laryngologiczna dorosłych • 276 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 220 zł
Konsultacja + płukanie uszu • 270 zł
Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia • 270 zł +1 więcej
Konsultacja laryngologiczna dzieci (opis) • 220 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja laryngologiczna
Konsultacja + płukanie uszu
Konsultacja laryngologa dziecięcego
Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia
Konsultacja laryngologiczna dorosłych
+ 1 usługa
W jaki sposób ustalane są ceny?
45 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ruslan Maksymyshyn
Bardzo profesjonalne podejście do pacjentów, jestem bardzo zadowolony.
Gosia
Polecam serdecznie, widać ze pani doktor z powołania, serdeczna z podejście do dzieci !
MM
Pani Magdalena podchodzi do pacjenta bardzo profesjonalnie i kompleksowo, z dużą empatią i zrozumieniem. Jestem bardzo zadowolona z wizyt i wdrożonego leczenia.
Barbara
Bardzo jasna komunikacja, kompleksowe podejście do pacjenta - bardzo dokładnie wyjaśnione propozycje leczenia schorzenia.
Nikola
Polecam, wizyta przebiegła w miłej atmosferze oraz wszystko zostało porządnie wyjaśnione :)
J.J
Dziękuję za skuteczną pomoc i za szczegółowe wyjaśnienia.
Wdrożone leczenie było skuteczne.
Mateusz W
Z czystym sumieniem można polecić. Pani lekarz bardzo zaangażowana, szczegółowo przebadała oraz objasniła co mi dolega i jak to leczyć, w odróżnieniu od większości lekarzy wizyta nie przebiegała w pośpiechu co także jest bardzo dużym plusem.
LW
Miła,sympatyczna Pani Doktor.Pierwszy raz spotkałam tak zaangażowanego lekarza,który podchodzi do pacjenta holistyczne i z całą empatia.
BŁ
Bardzo polecam, Pani doktor jest empatyczna, dokładnie bada i podchodzi do choroby poprzez całe ciało pacjenta, nie tylko miejscowo.
Martin Kamiński
Lekarz z naprawdę dobrym podejściem do pacjenta, Pani dr. potrafi wszystko co się z nami dzieje objaśnić w sposób zrozumiały dla każdego, w przede wszystkim chce pomóc, a nie tylko być w pracy, super podejście. Polecam z czystym sercem :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Łęgowicz?Magdalena Łęgowicz to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Łęgowicz oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, Konsultacja laryngologiczna + fiberoskopia, konsultacja laryngologiczna dzieci, Konsultacja + płukanie uszu, konsultacja laryngologa dziecięcego, Konsultacja laryngologiczna dorosłych.
-
Gdzie Magdalena Łęgowicz ma swój gabinet?Magdalena Łęgowicz przyjmuje pod adresem:
- Młyńska 16/U.1 Poznań
- pl. Wiosny Ludów 2 Poznań
-
Czy Magdalena Łęgowicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Łęgowicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Łęgowicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Łęgowicz to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Magdalena Łęgowicz?Języki, których używa Magdalena Łęgowicz to angielski.
-
Jak Magdalena Łęgowicz umawia wizyty?Magdalena Łęgowicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Łęgowicz?Magdalena Łęgowicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Łęgowicz: co mówią pacjenci?45 osób dodało swoją opinię. Magdalena Łęgowicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Łęgowicz?Magdalena Łęgowicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Laryngolodzy z Medicover w Poznaniu
Laryngolodzy z LUX MED w Poznaniu
Laryngolodzy z Allianz w Poznaniu
Laryngolodzy z SKOK Asekuracja w Poznaniu
Laryngolodzy z Compensa w Poznaniu
Laryngolodzy z Enel-med w Poznaniu
Laryngolodzy z Interubezpieczenia w Poznaniu
Laryngolodzy z Swissmed w Poznaniu
Więcej (3)