Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • Od 130 zł
Konsultacja protetyczna (opis) • 180 zł +6 więcej
Leczenie endodontyczne (opis) • Od 640 zł
Leczenie nagłego bólu zęba (opis) • Od 260 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
5 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Paulina
Wstępne rozmowa przez telefon w celu naświetlenia problemu, szczegółowe objaśnienie procesu leczenia oraz przyczyn problemów w trakcie wizyty. Wszystko w sympatycznej atmosferze. Polecam :)
Hubert
Bardzo skuteczna i miła obsługa. Pani Doktor żadnego problemu nie bagatelizuje i podchodzi bardzo profesjonalnie.
Od 12 lat chodzę na coroczny przegląd z lakowaniem, czasem piaskowaniem, dzięki czemu nic się nie dzieje i zęby są świetnie utrzymane.
Rafal S
Ostatnie 13 lat cala rodzina odwiedzamy regularnie Pania Magde. Polecamy! Boje sie isc do innego stomatologa, gdyz uslugi i profesjonalizm jaki zastalem sa na najwyzszym poziomie
Piotr
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, leczymy się u Pani doktor całą rodziną. Jeśli twoje dziecko obawia się stomatologa, to po wizycie u Pani Magdaleny Rychert zmieni się to jak zwykła wizyta u fryzjera.
Osobiście nigdy mi się nie zdarzyło zasnąć na fotelu dentystycznym, a u Pani się zdarzyło :-) Jak najbardziej polecam!
Jolanta K.
Pani doktor Magdalena Rychert jest wspaniałym stomatologiem, ciepłą i empatyczną osobą i nade wszystko- znakomitym i profesjonalnym fachowcem. Otoczyła mnie kompleksową opieką, zabiegi wykonane bezboleśnie w przyjaznej atmosferze,( dodam - że po wielu wizytach u innych stomatologów, którzy nie potrafili mi pomóc.) Szczerze polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Magdalena Rychert?Magdalena Rychert to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Magdalena Rychert oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie nagłego bólu zęba, Leczenie endodontyczne, leczenie próchnicy, konsultacja protetyczna, rentgen zębów, leczenie kanałowe.
-
Gdzie Magdalena Rychert ma swój gabinet?Magdalena Rychert przyjmuje pod adresem:
- ul.Chałubińskiego 37 Gdańsk
- Wolności 7a Gdynia
-
Czy Magdalena Rychert przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Magdalena Rychert nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Magdalena Rychert akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Magdalena Rychert to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Magdalena Rychert umawia wizyty?Magdalena Rychert używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Magdalena Rychert?Magdalena Rychert może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Magdalena Rychert: co mówią pacjenci?5 osób dodało swoją opinię. Magdalena Rychert ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Magdalena Rychert?Magdalena Rychert nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Gdańsku
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Gdańsku
Stomatolodzy z INTER Polska w Gdańsku
Stomatolodzy z Signal Iduna w Gdańsku
Stomatolodzy z LUX MED w Gdańsku
Stomatolodzy z POLMED w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Życie w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Pomoc w Gdańsku
Więcej (5)