Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ginekologiczna • 250 zł
Cytologia płynna • 195 zł
Prowadzenie ciąży (opis) • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ginekologiczna • 250 zł
Konsultacja ginekologiczna + USG • 250 zł
Konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia • 300 zł +1 więcej
Założenie wkładki domacicznej (opis) • 800 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja ginekologiczna
Konsultacja ginekologiczna + USG
Konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia
Cytologia płynna
E-recepta
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
510 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
M
Przemiła pani doktor, wszystko szczegółowo wyjaśnia, podchodzi do problemu kompleksowo i proponuje skuteczne leczenie. Wizyta przebiega w bardzo miłej, komfortowej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z konsultacji i serdecznie polecam panią doktor.
Marta
Przemiła Pani doktor,
wszystko dokładnie tłumaczyła. jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Justyna
Polecam , Pani doktor bardzo zaangażowana, słucha , doradza opieka na 5 plus
Jagoda
Wizyta zgodna z oczekiwaniami. Pani doktor jest miła i konkretna.
Anna
Świetna Pani doktor :) Bardzo uśmiechnięta, tłumaczyła wszystko, delikatna.
Kinga
Pani doktor bardzo dokładna i cierpliwa, odpowiedziała na wszystkie moje pytania.
Klaudia Anna
Bardzo sympatyczny lekarz i szczegółowy .Polecam serdecznie DR Holke
ANNA
Pani Doktor jak zawsze miła, precyzyjna i bardzo dokładnie wyjaśnia wszystko co ma miejsce na wizycie. Polecam
M.N
W/g mojej narzeczonej pani doktor mila,fachowa,duzo wiedzy,empatii i zaangazowania...a wiec to prawda ze jest najlepsza w Rumi.
Justyna
Bardzo konkretna lekarka ze świetnym podejściem do nastolatków. Wizyta z 17-letnią córką była bezstresowa. Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Holke?Małgorzata Holke to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Holke oferuje usługi takie jak: konsultacja ginekologiczna, prowadzenie ciąży, e-recepta, Cytologia płynna, konsultacja ginekologiczna + USG, konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia, założenie wkładki domacicznej.
-
Gdzie Małgorzata Holke ma swój gabinet?Małgorzata Holke przyjmuje pod adresem:
- Wejherowska 59 Gdynia
- Abrahama 38 Gdynia
- Katowicka 16 Rumia
- Katowicka 14 Rumia
-
Czy Małgorzata Holke przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Holke nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Małgorzata Holke akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Holke to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Holke?Języki, których używa Małgorzata Holke to polski, rosyjski.
-
Jak Małgorzata Holke umawia wizyty?Małgorzata Holke używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Holke?Małgorzata Holke może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Holke: co mówią pacjenci?510 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Holke ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Holke?Małgorzata Holke nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.