Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
52 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marta
Byłam pierwszy raz u Pni doktor i jestem bardzo pod wrażeniem Przemiła i sympatyczna Pani doktor podejście do pacjenta genialne , wogole nie czułam stresu .Polecam jak najbardziej wszystkim ludziom Panią doktor . W tle muzyka leci która bardzo uspokaja pacjenta na fotelu
Ania P
Najlepsza Pani Doktor przystępne terminy, ceny, przemiła atmosfera. Chodzę regularnie od wielu lat.
J.L
Na stałe mieszkam w UK przyleciałam z córką specjalnie na wyznaczoną wizytę przez panią doktor.Nie zjawiła się i nie dała znać, że się nie pojawi i sprobowac zaproponować nowy termin.Tak nie postępuje odpowiedzialny lekarz.
Angelika
Leczyłam żeby przez dwa lata i to w ciąży, zawsze Pani doktor mówiła co robimy, pyta czy wszystko w porządku. Ratowała mi zęby których nikt by się nie podjął ratować bo najlepiej usunąć. I za to jej dzisiaj bardzo dziękuje bo mój uśmiech to jej zasługa. A jeżeli zrobiła mi kilka zębów na raz i nie byłam przygotowana gotówkowo to po prostu donosiłam w innym ustalonym terminie. Od 15 lat jestem pod kontrola Pani Gosi i nie zamierzam tego zmieniać. Niewspomnę że cenowo też nie jest oderwana od rzeczywistości.
IK
Pani Doktor oprócz profesjonalnego leczenia zapewnia bardzo przyjazną atmosferę. Syn bał się wyrwania mleczaka, a wyszedł bardzo zadowolony z wizyty. Jego zaskoczona mina, że już po wszystkim- bezcenna ;)
Kaja
Niestety, ale muszę wystawić negatywna opinie. Umówiłam się do Pani na podstawie opinii przez ZnanyLekarz. Wizyta była opóźniona o 20 minut, ponieważ przede mną Pani wpuszczała Pana bez kolejki na jakaś poprawkę. Przyszłam z bólem zęba a dokładnie z bólem dolnej 5. Przed wizyta ustaliłam z Panią ze robimy dokładnie tego zęba. Pani była mało delikatna, nie czułam się komfortowo. Po wizycie gdy doszło do momentu zapłaty, Pani oświadczyła, ze muszę jej zapłacić za 3 (rzekomo) zrobione zeby. Podczas wizyty, ani razu nie zostałam poinformowana, ze leczone są inne zeby niż dolna 5. Nie zostałam zapytana o zgodę ani o to czy posiadam na to środki pieniężne. Czułam się naciągnięta przez tą Panią. To ze zostały wyleczone dziury w dwóch innych zębach nie zostało mi udowodnione. Powiedziałam Pani, ze tak się nie robi i ze powinna mnie poinformować i zapytać o zgodę podczas leczenia. Pani przyznała racje, ale dalej żądała zapłaty za 3 zrobione zeby. Oczywiście zapłaciłam. Za kilka godzin dostałam SMS od Pani, ze jak mnie nie stac to leczenie moge kontynuować na NFZ na kwiskiej. Totalny brak szacunku do klienta. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Nie polecam
Danusia
Bardzo sympatyczna Pani doktor. Sama usługa była delikatna, rzeczowa, wszystko wyjaśnione. To była moja pierwsza wizyta, jestem zadowolona. Polecam bardzo!
D.J
Fachowo i szybko, Pani doktor bardzo miła i profesjonalna. Bezbolesne leczenie zębów. Polecam serdecznie
MR
Pani doktor ma świetne podejście do dzieci.
Mojego synka bolał zab Pani doktor szybko zajęła się bolącym zębem, mój synek był bardzo dzielny i zadowolony z wizyty :)
Andrzej
Pani Małgorzata super,byłem pierwszy raz i jestem zadowolony ,rzeczowo i konkretnie na temat leczenia.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Madej-Gratkowska?Małgorzata Madej-Gratkowska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Madej-Gratkowska oferuje usługi takie jak: leczenie kanałowe, leczenie próchnicy, Wybielanie zębów, protezy, Konsultacja stomatologiczna, usuwanie kamienia nazębnego, piaskowanie, ekstrakcja zęba, stomatologia estetyczna.
-
Gdzie Małgorzata Madej-Gratkowska ma swój gabinet?Małgorzata Madej-Gratkowska przyjmuje pod adresem:
- Chojnów
- ul. Słowackiego 5A/1 Złotoryja
-
Czy Małgorzata Madej-Gratkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Madej-Gratkowska nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Madej-Gratkowska?Języki, których używa Małgorzata Madej-Gratkowska to angielski.
-
Jak Małgorzata Madej-Gratkowska umawia wizyty?Małgorzata Madej-Gratkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Madej-Gratkowska?Małgorzata Madej-Gratkowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Madej-Gratkowska: co mówią pacjenci?52 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Madej-Gratkowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Madej-Gratkowska?Małgorzata Madej-Gratkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.