Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 250 zł
Konsultacja neurologiczna • 250 zł
Badania neurologiczne • 250 zł +1 więcej
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) • 250 zł
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta) (opis) • 250 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Badania neurologiczne • 250 zł
Konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta) • 250 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
3-go Maja 13-15, Zabrze Przyjmuje na NFZ
Pacjenci ubezpieczeni
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja neurologiczna
Konsultacja neurologiczna
Konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja online
Badania neurologiczne
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
264 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Beata
Bardzo miła pani doktor, profesjonalne podejście do pacjenta. Pełne zaangażowanie i pomoc w znalezieniu przyczyny choroby. Polecam !!!
Gosia
Cierpliwość, takt, rzetelność, chęć niesienia pomocy, wyrozumiałość :)
AA
Pani Doktor zaangażowana, słucha uważnie i jest bardzo komunikatywna.
IB
Pani doktor bardzo uprzejma, przeprowadziła szczegółowy wywiad, skrupulatnie wytłumaczyła objawy
Agnieszka
Pani dr bardzo empatyczna, szczegółowo wyjaśniła jakie mogą byc przyczyny choroby, zleciła badania. Bardzo polecam
Ryszard
Była to moja pierwsza wizyta.Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony wizytą u pani doktor
Karina
Profesjonalne podejście do pacjenta, wyjaśnienie objawów jednostki chorobowej w jasny i przystępny sposób. Wizyta przebiega w miłej atmosferze, p. Dr buduje u pacjenta poczucie bezpieczeństwa i własnej wartości.
Agata
Profesjonalnie, przyjaźnie, konkretnie. Pozdrawiam serdecznie.
Pacjentka Teresa
Profesjonalne. Z empatią. Bardzo cierpliwie, z zaangażowaniem
P.D.
Pani doktor bardzo profesjonalnie i z empatią podchodzi do pacjenta. Rzadko co się takich lekarzy spotyka, byłam u 2 różnych specjalistów w tej dziedzinie, gdzie nie było zaangażowania, tutaj było na najwyższym poziomie. Widać że to lekarz z powołaniem. Dziękuję i czekam na kolejną wizytę.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Małgorzata Szymańska?Małgorzata Szymańska to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Małgorzata Szymańska oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, konsultacja neurologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja neurologiczna (kolejna wizyta), konsultacja online, konsultacja neurologiczna, konsultacja telefoniczna, badania neurologiczne.
-
Gdzie Małgorzata Szymańska ma swój gabinet?Małgorzata Szymańska przyjmuje pod adresem:
- Wrocławska 78 Bytom
- Wyzwolenia 26 Mikołów
- Jagiellońska 27a/1 Gliwice
- Mikołów
- 3-go Maja 13-15 Zabrze
-
Czy Małgorzata Szymańska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Małgorzata Szymańska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Małgorzata Szymańska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Małgorzata Szymańska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Małgorzata Szymańska?Języki, których używa Małgorzata Szymańska to angielski.
-
Jak Małgorzata Szymańska umawia wizyty?Małgorzata Szymańska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Małgorzata Szymańska?Małgorzata Szymańska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Małgorzata Szymańska: co mówią pacjenci?264 osób dodało swoją opinię. Małgorzata Szymańska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Małgorzata Szymańska?Małgorzata Szymańska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z PZU Pomoc w Bytomiu
Neurolodzy z LUX MED w Bytomiu
Neurolodzy z Medicover w Bytomiu
Neurolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Bytomiu
Neurolodzy z Signal Iduna w Bytomiu
Neurolodzy z INTER Polska w Bytomiu
Neurolodzy z Allianz w Bytomiu
Neurolodzy z Compensa w Bytomiu
Neurolodzy z Medica Polska w Bytomiu
Neurolodzy z GENERALI w Bytomiu
Neurolodzy z Enel-med w Bytomiu
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Bytomiu
Neurolodzy z Płatność Falck w Bytomiu
Więcej (11)