Moje doświadczenie
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ortopedyczna • Od 250 zł
Blokady przeciwbólowe • 50 zł
Iniekcje dostawowe • 50 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
79 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
A.Z.
Do tej pory myślałam, że tacy lekarze są tylko w serialu "Na dobre i na złe". Jednak myliłam się. Po raz pierwszy w życiu spotkałam tak uprzejmego, grzecznego, empatycznego, lekarza. Lekarza z dla pacjentów. Warto czekać kilka godzin na wizytę do Pana doktora. Bo zawsze przebiega w miłej, przyjaznej atmosferze. Serdecznie dziękujemy, że Pan jest. Zbąszyń.
Dariusz
Oceniam pozytywnie wizyte w gabinecie dr Macina Paszyńskiego.
Szymon
Odradzam, szkoda czasu. Wizyta umówiona na daną godzinę po czym po przyjściu na miejsce okazuje się, że lekarz tak na prawdę przyjmuje bez zapisów, kto pierwszy ustawi się w kolejkę ten lepszy. Ponad 2 godziny czekania, żeby na końcu dowiedzieć się, że doktor nie wykonuje podstawowych badań takich jak USG. NIE POLECAM!!!
Angi
Bardzo miły Pan doktor wysłucha i zaleci odpowiednie leczenie
Anna
Byłam pierwszy raz, miałam juz wynik usg oraz mr. Wnikliwy wywiad, profesjonalizm, diagnoza. Poczekam na efekty.
S.
Odradzam, szkoda czasu. Ogromne opóźnienie. Po półtorej godzinie czekania na wizytę odpuściłam, bo zapowiadały się kolejne 2 godziny czekania
Mateusz
Jestem w pełni zadowolony z wizyty u dr Marcina Paszyńskiego.
Szczegółowy wywiad, szereg pytań umożlwiających dogłębne zrozumienie przyczyny bólu. Analiza badania rezonansem magnetycznym. Zastosowana farmakologia ze skierowaniem na dalszą diagnostykę.
Pacjent z bólem
Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu polecam!
Andrzej
Była to pierwsza moja wizyta , ale jestem zadowolony,
A.N
Pań doktor wszystko szczegółowo wyjaśnia .słucha pacjenta jest zaangazowany
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marcin Paszyński?Marcin Paszyński to ortopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marcin Paszyński oferuje usługi takie jak: konsultacja ortopedyczna, iniekcje dostawowe, blokady przeciwbólowe, artroskopia stawu kolanowego, artroskopia, endoproteza stawu, artroskopowa rekonstrukcja więzadeł, artroskopia stawu ramiennego, Konsultacja dotycząca zabiegów lub zwykła wizyta.
-
Gdzie Marcin Paszyński ma swój gabinet?Marcin Paszyński przyjmuje pod adresem:
- Poznańska 58A/2 Poznań
- Mury 6 Buk
- Powstańców Wielkopolskich 7 Śrem
- Wyrzyska 18 Poznań
- Na Kępie 7A/1 Zbąszyń
-
Czy Marcin Paszyński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marcin Paszyński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Marcin Paszyński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Marcin Paszyński to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Marcin Paszyński?Języki, których używa Marcin Paszyński to angielski.
-
Jak Marcin Paszyński umawia wizyty?Marcin Paszyński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marcin Paszyński?Marcin Paszyński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marcin Paszyński: co mówią pacjenci?79 osób dodało swoją opinię. Marcin Paszyński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marcin Paszyński?Marcin Paszyński nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Ortopedzi z Medicover w Poznaniu
Ortopedzi z LUX MED w Poznaniu
Ortopedzi z INTER Polska w Poznaniu
Ortopedzi z PZU Zdrowie w Poznaniu
Ortopedzi z Allianz w Poznaniu
Ortopedzi z SKOK Asekuracja w Poznaniu
Ortopedzi z Compensa w Poznaniu
Ortopedzi z TU Zdrowie w Poznaniu
Ortopedzi z Signal Iduna w Poznaniu
Ortopedzi z Enel-med w Poznaniu
Ortopedzi z PZU Pomoc w Poznaniu
Ortopedzi z PZU Życie w Poznaniu
Więcej (9)