Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 160 zł
Interwencja kryzysowa • 160 zł
Psychological consultation in English (opis) • 160 zł
NIP
Adres firmy
Egomocja - Strefa Rozwoju Osobowości
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 170 zł
Interwencja kryzysowa (opis) • 170 zł
Psychoedukacja (opis) • 170 zł +1 więcej
Wstępna krótka konsultacja psychologiczna za darmo (opis) • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Medimprove sp. z o.o.
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja psychologiczna online
Konsultacja psychologiczna
Interwencja kryzysowa
Interwencja kryzysowa online
Psychoedukacja
+ 2 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
8 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Joanna
Pierwsza wizyta. Możliwość uważnego wysłuchania przez drugą osobę dodała mi siły. Zapisałam się na kolejne spotkanie.
Hanna
Dziękuję za empatię, wiedzę i poczucie humoru.
Choć mam nadzieję, że nie będę musiała wracać, to szczerze polecam wizytę u pani Marii.
Wiktoria
Już po pierwszej wizycie poczułam, że Pani Maria to odpowiedni psycholog dla mnie :) Czuję się bezpiecznie, stąd też decyzja aby zostać na dłużej. Znajduję u niej pełne zrozumienie, przy jednoczesnym profesjonalnym wsparciu.
Anna S.
Jestem bardzo wdzięczna pani Marii za okazaną mi pomoc i wsparcie w moim problemie. Będę pewnie w razie potrzeby korzystała częściej z tej pomocy ale jedno spotkanie bardzo dużo mnie uświadomiło i do wielu wniosków doszłam dzięki temu spotkaniu. Dziękuje i polecam każdemu kto zmaga się z jakimkolwiek problemem.
Ola
Pani Maria jest bardzo sympatyczną i empatyczną osobą. Podczas konsultacji bardzo sprawnie rozwiała moje wątpliwości i obawy związane z diagnozą. Czułam się dobrze zaopiekowana i zdecydowanie polecam tę psycholożkę!
Katarzyna
Pani Maria bardzo mi pomogła i wsparła w trudnym momencie. Bardzo ciepłe ale profesjonalne i pełne zrozumienia podejście Pani Marii bardzo mi pomogło w zrozumieniu sytuacji i znalezieniu zasobów, dzieki którym się w niej odnalazłam. Dziękuję.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Maria Balas?Maria Balas to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Maria Balas oferuje usługi takie jak: interwencja kryzysowa, wstępna krótka konsultacja psychologiczna za darmo, Konsultacja psychologiczna, psychoedukacja, psychological consultation in English, interwencja kryzysowa online, Konsultacja psychologiczna online.
-
Gdzie Maria Balas ma swój gabinet?Maria Balas przyjmuje pod adresem:
- Ul. Galla 22/4 Kraków
- Zbożowa 2b/2 Kraków
-
Czy Maria Balas przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Maria Balas oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Maria Balas akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Maria Balas to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Maria Balas?Języki, których używa Maria Balas to polski, angielski.
-
Jak Maria Balas umawia wizyty?Maria Balas używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Maria Balas?Maria Balas może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Maria Balas: co mówią pacjenci?8 osób dodało swoją opinię. Maria Balas ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Maria Balas?Maria Balas nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Zaburzenia nastroju w Krakowie
Zaburzenia emocjonalne w Krakowie
Zaburzenia osobowości w Krakowie
Niskie poczucie własnej wartości w Krakowie
Zaburzenia psychosomatyczne w Krakowie
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Krakowie
Zaburzenia odżywiania w Krakowie
Zaburzenia psychiczne w Krakowie
DDA - dorosłe dzieci alkoholików w Krakowie
Więcej (15)