Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna (opis) • 150 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci (opis) • 150 zł
NIP
Adres firmy
3 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
A.
Dwa razy wizyta prywatna. Dwa razy Pani doktor spóźniła się o 15 min co w jednym przypadku wpłynęło na jakość usługi a w drugim na decyzję o przełożeniu leczenia. Głęboka prochnica to i bolesne leczenie więc to normalne że na następny dzień ząb boli, jednak pani doktor stwierdziła że lepiej od razu rozpocząć leczenie kanałowe które nie wiadomo czy bylo potrzebne. Na opisywane dolegliwości tylko podnosiła brwi i bardzo się dziwiła. Zasugerowała po zdjęciu rtg leczenie kanałowe drugiego zeba, którego uratował inny dentysta o dziwo bez konieczności kanałowego. Podczas wizyty długie włosy Pani doktor znajdowały się na moich rękach i brzuchu. Średnio higienicznie. Pani doktor zamiast uspokajać pacjenta wprowadzała tylko niepokoj i była przerażona stanem zęba. Nie ma też bezpośredniego kontaktu do Pani doktor więc jeśli człowiek chce o coś zapytać to musi przyjechać osobiście bo dzwonienie do przychodni nic nam nie pomoże. wypełnienie nie było wypolerowane i ząb był szorstki po leczeniu.
T. G.
bardzo kompetentny i bardzo miły lekarz. Fachowa konsultacja, skuteczne leczenie. T.G.
W.l
Jak najbardziej polecam, wizyta przebiegła w miłej atmosferze i dobrze się mną zaopiekowano. Pani Doktor dała mi szczegółowe wyjaśnienia i porady. Polecam serdecznie
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marta Frańczak?Marta Frańczak to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marta Frańczak oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci.
-
Gdzie Marta Frańczak ma swój gabinet?Marta Frańczak przyjmuje pod adresem:
- Karczówkowska 45 Kielce
-
Czy Marta Frańczak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marta Frańczak nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Marta Frańczak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Marta Frańczak to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Marta Frańczak?Języki, których używa Marta Frańczak to polski.
-
Jak Marta Frańczak umawia wizyty?Marta Frańczak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marta Frańczak?Marta Frańczak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marta Frańczak: co mówią pacjenci?3 osób dodało swoją opinię. Marta Frańczak ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marta Frańczak?Marta Frańczak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.