Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 200 zł
Konsultacja laryngologiczna dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja laryngologiczna
36 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ania
Wizyta trwała bardzo krótko. Lekarz mimo informacji że dziecko nie słyszy dawało ciche komendy przez co dziecko nie wiedziało co zrobic. Miałam wrażenie że Pani Doktor dopiero rozpoczyna specjalizacje, nie poczułam zaufania. Na moje pytania odpowiedziała że wszystko napisze. Niestety leki przepisała bez informacji co w jakiej kolejności. Pójdę ponownie tylko jeśli sytuacja mnie do tego zmusi i nie znajdę nikogo innego.
L. M
Świetny laryngolog! Profesjonalne podejście, duża wiedza i życzliwość wobec pacjenta. Diagnoza była trafna, a leczenie skuteczne. Gorąco polecam!
Magdalena
Profesjonalna obsługa medyczna. Polecam lekarza w 100 %
K
Wizyta dość chaotyczna, wszystko Pani Doktor spadało ze stolika, widać było stres (?!), aparatura nie chciała się włączyć, doktor sprawiała wrażenie jakby wszystko robiła pierwszy raz. Informacje, tez przekazywane chaotycznie, nie spójnie trzeba było dopytywać by zrozumieć o co wogóle chodzi. Wypisała receptę ale nie wytłumaczyła co i jak powinno się brać.
NG
Przemiła Pani Doktor i Panie w recepcji! Gdyby takie osoby pracowały wszędzie, życie byłoby lepsze! :)
Dominika
Wszystko ok. Pani doktor bardzo kompetentna. Poświęciła odpowiednią ilość czasu na badanie
Dawid.
Świetne podejście. Bardzo duże zaangażowanie. Jestem bardzo zadowolony.
Ola
Bardzo fajna miła i rzetelna Pani doktor, z całego serca polecam
Pacjent
Wizyta trwała 5 min, nie polecam. Jedyne co moja mama wyniosła z gabinetu to receptę.
Pacjent
Profesjonalizm i fachowość, dokładne badanie, polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marta Jagłowska?Marta Jagłowska to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marta Jagłowska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologiczna dzieci.
-
Gdzie Marta Jagłowska ma swój gabinet?Marta Jagłowska przyjmuje pod adresem:
- Katowicka 14 Rumia
- Czesława Niemena 2/U7 Gdynia
-
Czy Marta Jagłowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marta Jagłowska nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Marta Jagłowska?Języki, których używa Marta Jagłowska to angielski, niemiecki.
-
Jak Marta Jagłowska umawia wizyty?Marta Jagłowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marta Jagłowska?Marta Jagłowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marta Jagłowska: co mówią pacjenci?36 osób dodało swoją opinię. Marta Jagłowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marta Jagłowska?Marta Jagłowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.