Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Pozostałe usługi
Badania stomatologiczne
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Fluoryzacja zębów
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Leczenie próchnicy
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Odbudowa zębów
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Piaskowanie
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Profilaktyka próchnicy
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Stomatologia zachowawcza
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Usuwanie kamienia nazębnego
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Wybielanie zębów
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Wypełnienie kompozytowe
Pomorska 106, Łódź
Medicover Stomatologia Łódź Pomorska
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u Marta Jóźwiak? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marta Jóźwiak?Marta Jóźwiak to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marta Jóźwiak oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, badania stomatologiczne, fluoryzacja zębów, leczenie próchnicy, piaskowanie, odbudowa zębów, profilaktyka próchnicy, usuwanie kamienia nazębnego, Wybielanie zębów, wypełnienie kompozytowe.
-
Gdzie Marta Jóźwiak ma swój gabinet?Marta Jóźwiak przyjmuje pod adresem:
- Pomorska 106 Łódź
-
Czy Marta Jóźwiak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marta Jóźwiak nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Marta Jóźwiak umawia wizyty?Marta Jóźwiak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marta Jóźwiak?Obecnie Marta Jóźwiak nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marta Jóźwiak?Marta Jóźwiak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.