lek.
Marta Szałapata-Kraśniak
Laryngolog,
Audiolog, foniatra
więcej
Kraków 1 adres
Nr PWZ: 3761587
24 opinieMoje doświadczenie
Otolaryngologia
Foniatra
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja foniatryczna • 299 zł
Konsultacja laryngologiczna • 279 zł
Konsultacja laryngologa dziecięcego • 279 zł
NIP
Adres firmy
24 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Marianna
Inny laryngolog - również z PZU - zdiagnozował u mnie dysfonię i skierował mnie do foniatry. Umówiłam się do pani doktor Szałapaty-Kraśniak i dołączyłam dokumenty.
Powiedziałam o diagnozie i o ciągłym kaszlu gdy mówię. Pani doktor przerwała mi i powiedziała, że lekarz, u którego byłam się nie zna, bo to nie jest dysfonia hiperfunkcjonalna.
Próbowałam tłumaczyć, ale pani doktor, znów przerwała mówiąc, że mam suche gardło, są kaloryfery i mam pić wodę.
Uznałam, że dalsze drążenie tematu nie ma sensu, bo pani doktor się spieszyła. Nie powiedziałam więc, że 4 lata temu miałam raka tarczycy, że kaszel mam od tamtej pory, w zimie, w lecie, we wiosnę i w jesieni, w pomieszczeniach i na zewnątrz, w górach i nad morzem, że kaszle po każdym słowie, a wieczorem muszę używać translatora, który czyta, to co napisałam, ani, że endokrynolog nie widzi przyczyny kaszlu i kazał mi iść do laryngologa. Jedyny plus, że nie musiałam płacić 300 zł za te 4 minuty bo mam pakiet.
lek. Marta Szałapata-Kraśniak
Nie mogła się Pani zarejestrować na wizytę foniatryczną w PZU bo takiej PZU nie świadczy . Wchodząc do gabinetu stwierdziła Pani cyt. " mam dysfonię hyperfunkcjonalną polegającą na suchym kaszlu " Otóż potwierdzam , że suchy kaszel nie stanowi o dysfonii hypenfunkcjonalnej , a miejsce Pani pobytu i pory roku nie mają nic wspólnego z tą jednostką chorobową- na to się Pani powołuje Po przeprowadzonym badaniu została Pani poinformowana o mojej opinii - jeżeli się Pani z nią nie zgadza proszę się udać na wizytę foniatryczną do gabinetu wyposażonego w odpowiedni sprzęt
Olesia
Czekaliśmy z dzieckiem na tę wizytę około 3 miesięcy, jechaliśmy przez cały Kraków. Wizyta u lekarza trwała 5-7 minut. Doktor nie jest empatyczna ani przyjazna. Nie zaczęła zagłębiać się w szczegóły dotyczące zdrowia dziecka i rozwiązywać problemów, powiedziała tylko, że jest zdrowa, a jeśli coś ci się nie podoba, idź do innego lekarza lub idź na Ukrainę. Lekarz nie rozwiązał żadnego problemu zdrowotnego, a potem powiedziała wszystko, wizyta się skończyła. Kiedy poprosiłam o zaświadczenie , zapytała mnie: po co pani to? Kiedy już zacząłam domagać się rozwiązania problemu gardła dziecka, lekarz skierował go do foniatra, chociaż, jak wskazano tutaj, jest nim samym.
Piotr Pyć
Zawsze czułem się podczas wizyty zaopiekowany. Pani doktor płukała mi uszy tłokiem, kiedy trzeba i nie robiła żadnych problemów. Rozumiała, że nie mogę używać żadnych sprejów. Była miła podczas wizyty. Żałuję, że już nie pracuje w LuxMedzie.
A.R
Wizyta przebiegła pomyślnie, pani doktor wyjaśniła wszystkie wątpliwości i odpowiedziała cierpliwie na pytania. Zostało wykonane badanie, które pani doktor omówiła, wyjaśniając wszystko dokładnie.
Kamil
Jestem bardzo zadowolony z wizyt u Pani laryngolog. Podczas badań okresowych medycyny pracy inny laryngolog stwierdził, że potrzebna jest pilna wizyta prywatna i konieczność zabiegu prostowania przegrody nosowej. Gdy faktycznie po pewnym czasie zaczęło mi się trochę gorzej oddychać przez nos, postanowiłem udać się na wizytę do laryngologa. Miałem to szczęście, że właśnie trafiłem do Pani Marty (i to w ramach NFZ w stosunkowo krótkim terminie). Pani Marta oceniła, że nie jest konieczny zabieg, ale sugeruje zastosować krioterapię, ponieważ są powiększone małżowiny. Po kilku zabiegach zdecydowanie lepiej mi się oddycha przez nos. Serdeczne podziękowania dla Pani laryngolog. Oby więcej takich doświadczonych, miłych i empatycznych lekarzy. Polecam serdecznie Panią Martę!
Aleks
Pani doktor jest naprawdę miła, skrupulatna i niesamowita! Typ człowieka, który nie widzi innych jako kolejny numerek i angażuje się w rozwiązanie problemu danego pacjenta. Polecam!
Adrian
Wiele lekarzy mogłoby się uczyć od P. Marty! Diagnoza problemu, decyzja o leczeniu właściwymi lekami i bardzo miłe podejście do pacjenta.
Sz.
Byłem dzisiaj u Pani Doktor i przyznam szczerze, dawno nie czułem się tak zaopiekowany. Pani Doktor wyjaśniła mi wszystkie aspekty tego z czym do niej przyszedłem. Poruszyła każdą kwestie do tego była miła, serdeczna i mało tego, zmotywowała do działania co do mojego problemu. Niezwykle ciepła osoba. Widać, że zależy jej na zdrowiu swoich pacjentów. Polecam każdemu! Naprawdę warto! Pełen profesjonalizm w połączeniu z życzliwością i dużą wiedzą
Piotr
Świetne podejście do pacjenta.
Bardzo szczegółowe badanie oraz wywiad.
Konkretna z dużym poczuciem humoru
Dziękuje raz jeszcze Pani doktor.
Gorąco polecam innym pacjentom !!!
m. szewczyk
Byłam u pani doktor w jednej z placówek Luxmed. Już na wejściu dało się zauważyć, że pani doktor ma problem z przyjmowaniem pacjentów z powodu pandemii. Przyszłam z silnym bólem gardła więc badanie było konieczne. Zostało zrobione pobieżnie i od razu otrzymałam polecenie żeby się odsunąć i założyć maseczkę. Badanie nie trwało dłużej niż 30 sekund. Generalnie nie polecam pani doktor. Niemiło, pobieżnie bez żadnego zaangażowania od strony lekarza. W czasie pandemii odradzam wizytę u tego lekarza.
Odpowiedzi na pytania
3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Mam problem z uchem- chodzi o nadmiar woskowiny. Mam zatkane ucho, krople nie pomagają. Woskowina jest brązowa o nieprzyjemnym zapachu.
Należy udać się do laryngologa usunąć woskowinę i sprawdzić czy nie ma wewnątrz przewodu stanu zapalnego
Od przeszło miesiąca mam problem z uszami. Cały czas leci mi z nich przezroczysta lub delikatnie żółta woda bez zapachu. Uszy nie bola. Lekarz rodzinny przepisał antybiotyk doustny i krople. Laryngolog zmienił kropelki na dicortinef i kazał po tygodniu odstawić amoksiklaw. Z każda wizyta u laryngologa moje uszy wymagają dokładnego czyszczenia plukanie/ssak pod mikroskopem. Na koniec laryngolog wlewa spirytus. Z uszu wylatują całe połacie białego złuszczonego naskórka który mi je zatyka. Po tygodniu od czyszczenia jestem zwyczajnie glucha. Sugerowalam lekarzowi, że może to problem alergiczny bo uszy bardzo swedzialy a woda która z nich leciała była jak ta, ktora czasem kapie z nosa przy alergii. Dodatkowo na rękach pojawiła mi się wysypka. Przed 4 dniami zaczęłam brać leki na alergię i wyciek zdecydowanie się zmniejszył za to dziś pojawiły się szumy w uszach i wyraźnie znów są zatkane. Nie wiem czy znów iść do lekarza czy wybrać innego. Każda wizyta jest płatna a w szpitalu czas oczekiwania to ponad 2 miesiące. Nie chce tracić pieniędzy a podejście doktora średnio mnie satysfakcjonuje. Niestety w najbliższej okolicy nie mam zbyt dużego wyboru specjalistów a ten wydawał się najbardziej rzetelny. Czy leczenie może trwać tak długo? Czy powinnam zmienić lekarza? Czy podłożem choroby może być alergia? Mam 32 lata i na nic nie choruję.
Należy pobrać wymaz z uszu i wtedy podejmować decyzje co dalszego postępowania
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marta Szałapata-Kraśniak?Marta Szałapata-Kraśniak to laryngolog, audiolog, foniatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marta Szałapata-Kraśniak oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologa dziecięcego, konsultacja foniatryczna.
-
Gdzie Marta Szałapata-Kraśniak ma swój gabinet?Marta Szałapata-Kraśniak przyjmuje pod adresem:
- Niska 2 Kraków
-
Czy Marta Szałapata-Kraśniak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marta Szałapata-Kraśniak nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Marta Szałapata-Kraśniak?Języki, których używa Marta Szałapata-Kraśniak to angielski.
-
Jak Marta Szałapata-Kraśniak umawia wizyty?Marta Szałapata-Kraśniak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marta Szałapata-Kraśniak?Marta Szałapata-Kraśniak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marta Szałapata-Kraśniak: co mówią pacjenci?24 osób dodało swoją opinię. Marta Szałapata-Kraśniak ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marta Szałapata-Kraśniak?Marta Szałapata-Kraśniak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.