Wierzbięcice 1, 61-001 Poznań
Usługa realizowana w placówkach LUX MED Stomatologia
28/06/2023
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja ortodontyczna (opis) • Od 220 zł
NIP
Adres firmy
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Pozostałe usługi
Konsultacja ortodontyczna
Wierzbięcice 1, Poznań
Od 220 zł
Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia Poznań - Wierzbięcice 1
Ostateczna cena usługi zostanie podana przez specjalistę na podstawie wykonanych procedur. Szczegółowy cennik na stronie LUX MED https://www.luxmed.pl/dla-pacjenta/uslugi/stomatologia/cennik
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Ogólna ocena
Rewelacyjne podejście, cierpliwość, delikatnosc i skuteczność. . Polecam
Wizyta była Umowiona przez aplikacje i był zapis, ze córka nigdy nie była oraz ze celem wizyty jest przyklejenie zamka w aparacie ortopedycznym. Po przyjściu na wizytę Pani powiedział córce, ze nie maja takich zamków i trzeba poinformować wcześniej jakie się ma( nikt nie zadzwonił i nie spytał się o to przed wizytą) po czy próbowała go po prostu przykleić. Robiła to kilka razy podczas wizyty bo ciagle jej odklejały się. Gdy w końcu przykleila skasowano moją córkę 220 zł za wizytę . W trakcie jazdy do domu ( czyli ok 30 minut po wizycie ponownie się odkleił) po telefonie do luxmedu Pani umówiła wizytę następną na której nie zrobiła nic bo powiedziała, że się nie da bo nie ma takich zamków. Szkoda, że Pani nie powiedziała tego na samym początku nie tracąc swojego j naszego czasu nie narażając nas na zbędny wydatek. Co do empatii i podejścia do pacjenta tez wizyta zostawia wiele do życzenia. Oczywiście za wizytę nie chciano zwrócić pieniędzy. Pani NIE POLECAM!!
lek. dent. Martyna Dembińska-Cyrkiel
Szanowna Pani, jak można wystawić opinię nie będąc na wizycie?... 1. Jako lekarz chciałam odmówić próby naklejenia zamka używanego ze względu na złe rokowanie
2. Córka została poinformowana o ryzyku ponownej utraty zamka przed wykonaniem usługi, co odnotowano w kartotece
3. dodatkowo nie (jak Pani napisała) lekarz a rejestracja umówiła ponowną wizytę.
Wiele tu insynuacji.
Przykro mi również, że pomimo przyjęcia Pani córki nie będącej moim pacjentem i dostosowania się do jej prośby uznała Pani, że brak mi empatii.
Wizyta bardzo miła, Pani Martyna w pełni wyjaśniła nam problem z jakim się zgłosiliśmy.