Moje doświadczenie
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
33 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Sylwia
Świetna Pani stomatolog z podejściem do dzieci
Syn przestał się bać wizyt :)
Bardzo serdecznie Polecam!
Na pewno wrócimy na kolejne wizyty!
Joanna K
Na wizycie u Pani dr byłam z 6-letnią córką. Wyszła z gabinetu zachwycona. Pani doktor bardzo miła ze świetnym podejściem do dzieci. Szczegółowo wszystko wyjaśnia. Na pewno zostaniemy na stałe
Rozalka. Kicia kocia
Byliśmy na wizycie z niespełna dwuletnią córka. Wizyta odbyła się w bardzo miłej atmosferze. Pani doktor ma ogromne podejście do małych pacjentów. Po lekkim stresie jako rodzic na pierwszej wizycie dziecka u dentysty jak to wszystko będzie wyglądać i jak dziecko się zachowa dosłownie po wejściu do gabinetu przystosowanym dla "małych" i chwili rozmowy z zaangażowana Panią jestem pewna że lepiej nie mogliśmy trafić. Będziemy wracać na wizyty kontrolne. Bardzo dziękujemy i polecamy z czystym sumieniem
Patrycja Rybus
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Napewno wrócimy
K.K
Bardzo sympatyczna Pani Doktor z podejściem do dzieci
Monika
Wszystko fajnie i profesjonalnie. Pani Martyna ma podejście do dzieci. Serdecznie polecam.
Santosh
Greetings ! I can say one of best dentist , very happy with this visit.
Dominika
Bardzo polecamy Panią doktor. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze, zarówno dziecko jak i rodzice wyszli z gabinetu zadowoleni. Pani doktor jest przesympatyczna, ma bardzo dobre podejście do małych pacjentów. Polecamy i napewno wrócimy
AM
Bardzo polecam, jestem niezwykle zadowolona z wizyty. Fantastyczne podejście zarówno do dziecka, jak i rodzica.
R.B.
Zdecydowanie udana wizyta. Pani Doktor Martyna jest wręcz stworzona do pedodoncji. Mój maksymalnie wystraszony, zrażony i zestresowany syn wszedł do gabinetu z płaczem a wyszedł z uśmiechem pytając kiedy kolejna wizyta. Mam nadzieję, że dalsze leczenie przebiegnie nam w takiej samej atmosferze. Gabinet wyposażony w sedację i znieczulenie komputerowe, co powoduje, że wraz z podejściem Pani Doktor i Pani Asystentki (Pani Ela jeśli dobrze pamiętam) jest idealnym miejscem dla małych pacjentów. Syn mówi , że Pani Martynie dałby sto gwiazdek a nie tylko pięć Również Pani w rejestracji jest bardzo pomocna, przyjazna i miła. Bardzo dziękuję za dzisiejszą wizytę.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Martyna Kwiatkowska?Martyna Kwiatkowska to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Martyna Kwiatkowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci, leczenie zachowawcze, Leczenie próchnicy u dzieci, konsultacja, mezoterapia, Kwas hialuronowy, biostymulatory tkankowe, Botoks, leczenie bruksizmu.
-
Gdzie Martyna Kwiatkowska ma swój gabinet?Martyna Kwiatkowska przyjmuje pod adresem:
- Jarońskich 3 Kielce
- Jarońskich 3/3 Kielce
-
Czy Martyna Kwiatkowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Martyna Kwiatkowska nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Martyna Kwiatkowska?Języki, których używa Martyna Kwiatkowska to angielski.
-
Jak Martyna Kwiatkowska umawia wizyty?Martyna Kwiatkowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Martyna Kwiatkowska?Martyna Kwiatkowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Martyna Kwiatkowska: co mówią pacjenci?33 osób dodało swoją opinię. Martyna Kwiatkowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Martyna Kwiatkowska?Martyna Kwiatkowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.