Moje doświadczenie
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
BK
Zdecydowanie polecam! Doskonały kontakt z pacjentem!
Dr Mateusz dba o to, aby pacjent przez cały czas spędzony w fotelu wiedział, co się dzieje oraz czego się spodziewać.
Niektórym wizyty u dentysty kojarzą się ze stresem, ale w tym przypadku nie ma o tym mowy. Spokój i opanowanie dr Mateusza udzielają się pacjentowi.
MM
PAN DOKTOR MATEUSZ jest wyjątkowo godnym polecenia specjalistą. Na wizytę idę bez strachu z pewnością , że każdy problem z uzębieniem w profesjonalny sposób zostanie rozwiązany i wyjaśniony . Miły , delikatny i konkretny !!!!
Super . Dziękuję
MK
Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Pana Doktora Mateusza. Pierwszy raz trafiłam na tak rzetelnego i skupionego na pacjencie lekarza. Leczenie kanałowe przebiegło bezpoleśnie na jednej wizycie. Przed przystąpieniem do leczenia wszystko zostało dokładnie omówione.
MJ
Zdecydowanie polecam wizyty u dr Mateusza! Profesjonalne podejście, precyzyjna diagnostyka i pełne zaangażowanie w troskę o pacjenta. Dzięki przyjaznej atmosferze i jasnym wyjaśnieniom cały proces leczenia przebiegał bezstresowo. Czułem się naprawdę komfortowo, a efekty przeszły moje oczekiwania. Świetny specjalista, który dba o każdy szczegół – na pewno wrócę na kolejną wizytę.
sk
Leczenie kanałowe kojarzy się z bólem . Doktor zawsze wyjaśnia wszystko przed zabiegiem, w trakcie i po zabiegu co zostało wykonano , co musimy zrobić i dlaczego .Znieczulenie przed zabiegiem i jeśli jest konieczność - podane w trakcie aby pacjent miał komfort. Doktor opiera się na wywiadzie oraz diagnostyce , nie wykonuje zabiegu dopóki, nie upewni się że jest zasadność. Jest profesjonalny, cierpliwy i bardzo dokładny . Polecam
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mateusz Kwiecień?Mateusz Kwiecień to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Mateusz Kwiecień oferuje usługi takie jak: leczenie kanałowe, konsultacja endodontyczna, Endodoncja mikroskopowa, Leczenie endodontyczne, powtórne leczenie endodontyczne (za kanał), Konsultacja stomatologiczna.
-
Gdzie Mateusz Kwiecień ma swój gabinet?Mateusz Kwiecień przyjmuje pod adresem:
- Ściegiennego 49 Katowice
- 3 Maja 63 Chorzów
- Porcelanowa 23 Katowice
- Stanisława Małachowskiego 1a Sosnowiec
-
Czy Mateusz Kwiecień przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Mateusz Kwiecień nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Mateusz Kwiecień akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Mateusz Kwiecień to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Mateusz Kwiecień?Języki, których używa Mateusz Kwiecień to angielski, hiszpański.
-
Jak Mateusz Kwiecień umawia wizyty?Mateusz Kwiecień używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mateusz Kwiecień?Mateusz Kwiecień może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Mateusz Kwiecień: co mówią pacjenci?7 osób dodało swoją opinię. Mateusz Kwiecień ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mateusz Kwiecień?Mateusz Kwiecień nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Katowicach
Stomatolodzy z Allianz w Katowicach
Stomatolodzy z Medica Polska w Katowicach
Stomatolodzy z Compensa w Katowicach
Stomatolodzy z POLMED w Katowicach
Stomatolodzy z LUX MED w Katowicach
Stomatolodzy z Signal Iduna w Katowicach
Stomatolodzy z INTER Polska w Katowicach
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Katowicach
Stomatolodzy z POLSKO – AMERYKANSKI SYSTEM MEDYCZNY - II w Katowicach
Stomatolodzy z IMed24 w Katowicach
Stomatolodzy z PZU Pomoc w Katowicach
Stomatolodzy z Enel-med w Katowicach
Stomatolodzy z GENERALI w Katowicach
Stomatolodzy z UNIQA w Katowicach
Stomatolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Katowicach
Stomatolodzy z Płatność Falck w Katowicach
Więcej (12)