Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych stomatologów w pobliżuCennik
Brak informacji o usługach i cenach
Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.
27 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Hanna R
Pan Michał to świetny lekarz, który z ogromną cierpliwością i profesjonalizmem zajmuje się pacjentem. I nie tylko trudnym takim jak ja -sparaliżowanym ze strachu przed bólem. Leczenie kanałowe, po innym lekarzu, przez którego omal nie straciłam zęba - zakończyło się już po trzech wizytach i było bezbolesne ( strach ma jednak wielkie oczy). Panu Michałowi oraz Paniom asystującym ( bardzo miłe i profesjonalne) bardzo dziękuję za wyrozumiałość i empatię. Polecam każdemu !!!!
Pacjentka
Pan doktor wyleczył mi już kilka zębów.
Pełen profesjonalizm oraz indywidualne podejście do pacjenta
Kamil
Przede wszystkim Pan Michał jest lekarzem z powołania, w mojej opinii specjalista światowej klasy. Najważniejsze dla Pana Doktora jest zdrowie pacjenta oraz by czuł się komfortowo i bezpiecznie, tak właśnie się czułem podczas leczenia 3 zębów kanałowo. Po zabiegu zawsze pyta czy wszystko w porządku. Wszystkim polecam Pana Michała.
Agnieszka W.
Trafiłam do doktora Michała Bednarskiego z ogromnym bólem zęba. Bardzo szybko i sprawnie i trafnie zdiagnozował źródło bólu. Leczenie odbyło się na bardzo wysokim poziomie. Zdecydowanie i szczerze polecam!
Pacjent
Znam lekarza od 15 lat.
Najlepszy lekarz na świecie polecam z cala pewnością. zmagałam się naprawdę z dużymi problemami na zębach.
piotr
Jestem w pełni usatysfakcjonowany odbytą konsultacją z Panem doktorem Bednarskim. Pan doktor wysłuchał dokładnie na czym polega mój problem. Przeprowadził badanie, wykonał zdjęcie rentgenowskie i postawił słuszną diagnozę.
Udałem się do Pana doktora z ciężkim przypadkiem po dwukrotnym leczeniu kanałowym w innych klinikach w celu oceny możliwości/ryzyka oceny powtórnego leczenia. Okazało się kanały są już tak poszerzone, że każde następne leczenie może doprowadzić do ich perforacji, poza tym jego dobrego oko wychwyciło pękniecie zęba, które wyklucza jaką kolwiek możliwość ponownego leczenia kanałowego. Dostałem dobrą poradę, chociaż inny specjalista móglby leczyć na siłę.
Polecam szczególnie pod kątem ciężkich przypadków kanałowych.
Zbigniew Roszewski
Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta.Leczenie na bardzo wysokim poziomie.Zdecydowanie polecam!
Twoje konto zostało usunięte
Lekarz zapewniał mnie że jest wybitnym specjalistą, miałam małe dziurki i nagle dwa zęby do leczenia kanałowego, leczył je przez 12 wizyt, policzył tyle że nie wiem i na koniec okazało się że jeden ząb jest do usunięcia bo leczenie się nie powiodło ale o zwrocie pieniędzy już nie było mowy. Nie polecam.
dr n. med. Michał Bednarski
Szanowna Pani,
dziękuje za poświęcenie czasu i wystawienie opinii. Dziwi mnie jednak, że nie podpisała sie Pani swoim prawdziwym imieniem. Skoro jest Pani przekonana o swojej racji, to nie ma się czego obawiać. W całej mojej kartotece jest 7 pacjentek o imieniu Monika. Cztery z nich były u mnie wyłącznie na leczeniu kanałowym (maksymalnie 3 wizyty, a nie 12 jak Pani pisze). Trzy pozostałe to zaprzyjaźnione pacjentki, z którymi mamy w miarę regularny bardzo sympatyczny kontakt. Nie sądzę, żeby któraś z nich napisała coś podobnego. Oczywiście mam prawie 100% pewności kim tak naprawdę Pani jest, a to z tego powodu, że w ciągu ostatnich 5 lat raz tylko sie zdarzyła pacjentka, u której leczenia kanałowe (dokładnie górnej prawej dwójki) trwało tak długo, bo walczyłem o ten ząb jak o niepodległość. Pisze Pani o mega kwocie, jaką zapłaciła za leczenie. Cennik w naszym gabinecie nie jest żadną tajemnicą. Wisi w poczekalni, a także dostępny jest na naszej stronie internetowej. Można zatem na spokojnie, z pozycji fotela domowego się z nim zapoznać, a następnie na spokojnie zastanowić się, czy te ceny są akceptowalne. Celowo podaję cenę pełnego zabiegu - nie dzielę zabiegów na różne etapy. Robię to właśnie po to, by pacjent mógł mniej więcej zorientować się w cenie leczenia (które najczęściej precyzujemy na wizycie). Oczywiście, w trakcie leczenia mogą zdarzyć sie rzeczy, których przewidzieć się z góry nie da, a które wymagają zastosowania kolejnych, bardzo kosztownych materiałów i preparatów. Nie widzę żadnego powodu, dla których ja miałbym wtedy te materiały refundować z własnej kieszeni. Czasem rzeczywiście leczenie przedłuża się bez uchwytnej przyczyny (np. przewlekły wysięk ropny z kanału). Zapraszam wtedy pacjenta na kolejną wizytę, co nie zmienia jednak ceny leczenia (mimo, ze dla mnie, jako świadczeniodawcy radykalnie zmienia koszt). Cennik jest sztywny i na cenę nie ma wpływu liczba wizyt. Proszę wziąć pod uwagę, że skoro cena za leczenie jest stała i nie zależy od liczby wizyt, to ja zdecydowanie wolałbym leczenie skończyć jak najszybciej (za każdą godzinę pracy muszę zapłacić asystentce - szybkie zakończenie leczenia jest w moim interesie). Jeśli więc zdarzyło sie, że proces leczenia jednego zęba wymagał aż 12 wizyt (choć ja w karcie mam wpisane 9), to proszę wyobrazić sobie jak bardzo zależało mi na tym, by Pani ten ząb uratować. To, że leczenie się nie powiodło, nie zależało absolutnie ode mnie. Skoro wszystkie procedury zostały przeprowadzone zgodnie z regułami sztuki, a Pani organizm na powtórne leczenie endodontyczne (które zawsze jest dużo trudniejsze i bardziej ryzykowne niż pierwotne) nie odpowiedział w sposób pożądany, to dlaczego miałbym oddać pieniądze za leczenie? Zainwestowałem w to leczenie swój czas, swoją wiedzę, swoje materiały, czas asystentki. Myślę, że powinna być mi Pani wdzięczna za tyle serca włożonego w próbę ratowania tego zęba. Gwarantuję Pani, że niewielu lekarzom by sie chciało... Prawdopodobnie, gdyby pierwotne leczenie kanałowe tego zęba było przeprowadzone prawidłowo, nigdy nie mielibyśmy okazji sie spotkać - o tym Pani pomyślała choć przez chwilę? Jestem endodontą, nie jestem cudotwórcą. Nie wszystko udaje się zrobić, mimo wielkich wysiłków. Miałem akurat pecha, że trafiła Pani do mnie. W takiej sytuacji, w jakiej okazał się być Pani ząb, do jakiegokolwiek lekarza endodonty by się Pani nie udała, to później wystawiłaby pani taką właśnie opinię. Jako endodonci, możemy zagwarantować poprawność przeprowadzenia wszystkich procedur, ale żaden rozsądny, znający dobrze swoją prace endodonta, nie zagwarantuje Pani wyleczenia. Tegoż samego i ja nie gwarantowałem. Znała Pani ryzyko i postanowiła je podjąć. Nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek jakiemukolwiek pacjentowi przedstawił się jako "wybitny specjalista". Przychodzący do mnie pacjenci są najczęściej kierowani przez swoich rodzinnych lekarzy dentystów i doskonale wiedzą, że przychodzą do specjalisty. Nie ma zatem potrzeby dodatkowo tego podkreślać. Najczęściej każdy z tych pacjentów jest również świadomy, ze trafił do mnie właśnie dlatego, że rodzinny dentysta nie chciał sie podjąć bardzo trudnego, ryzykownego leczenia kanałowego. Życzę Pani mniej problemów z zębami i bardziej trafnych życiowych decyzji, również w kwestii wyboru lekarza.
Katarzyna
U Pana dra Bednarskiego leczę zęby od kilku lat. To prawdziwy profesjonalista. Uratował moje zęby po nieudanych leczeniach innego stomatologa. Nie wyobrażam sobie teraz, by oddać zęby w inne ręce. Co więcej, Pan dr ma genialną pamięć. Pacjent nie jest dla Niego anonimowy. Pamięta imiona, opowiadane kilka lat temu historie itp. Naprawdę godny polecenia fachowiec!
Eva Vojciechovska
Boże mój! Cóż za człowiek i cóż za genialny specjalista. Byłam bliska usunięcia szóstki. Prawie 3 miesiące leczenia nie dało rezultatów. W desperacji poszukałem na internecie informacji o endodontach w Łodzi. I słusznie na pierwszym miejscu znalazłam ten adres. Pan doktor przyjął mnie natychmiast, znalazło się wolne miejsce. Opracował zęba na miarę mistrzostwa w skali chyba już tylko miedzygalaktycznej. W dwa dni bez problemu uporał się z problemem zamykając zęba. Zadzwonił po dwóch godzinach zapytać jak się czuję. Toż to szok!!!! Tacy lekarze zasługują na wielkie brawa!!!!! Panie doktorze jest Pan geniuszem! Pozdrawiam Ewa Wasiak
Odpowiedzi na pytania
1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Od prawie dwóch miesięcy boli mnie ząb przy gryzieniu twardych potraw i nieznacznie bardziej odczuwam nim zimne płyny, niż pozostałymi zębami. Ząb był plombowany, jakiś czas temu byłem z tym u dentysty, uzupełnił mi wypełnienie, ale mam wrażenie, że to nic nie dało. Co to może oznaczać?
Prawdopodobnie ząb już teraz kwalifikuje się do leczenia kanałowego. Proszę nie czekać, bo ból się rozbuja, a przed nami nowy rok i wielu lekarzy na urlopach ????
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Michał Bednarski?Michał Bednarski to stomatolog.
-
Gdzie Michał Bednarski ma swój gabinet?Michał Bednarski przyjmuje pod adresem:
- al. Politechniki 42 Łódź
-
Czy Michał Bednarski przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Michał Bednarski nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Michał Bednarski umawia wizyty?Pod tym adresem Michał Bednarski nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Michał Bednarski?Michał Bednarski udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Michał Bednarski: co mówią pacjenci?27 osób dodało swoją opinię. Michał Bednarski ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Michał Bednarski?Michał Bednarski nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.