Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie oraz dobór soczewek kontaktowych • 189 zł
Badanie wzroku + dobór okularów • 159 zł
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajBadanie oraz dobór soczewek kontaktowych • 189 zł
Badanie wzroku + dobór okularów • 159 zł
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku • Darmowa usługa
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja optometryczna
Ludwika Solskiego 5, Bydgoszcz
Family Optic - Bydgoszcz Solskiego
Pozostałe usługi
Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych
Broniewskiego 90, Toruń
189 zł
Family Optic - Toruń Plaza - Toruń
Wojska Polskiego 16, Bydgoszcz
189 zł
Family Optic - Kaufland - ul. Wojska Polskiego Bydgoszcz
Badanie wzroku + dobór okularów
Broniewskiego 90, Toruń
159 zł
Family Optic - Toruń Plaza - Toruń
Wojska Polskiego 16, Bydgoszcz
159 zł
Family Optic - Kaufland - ul. Wojska Polskiego Bydgoszcz
Wizyta kontrolna po badaniu wzroku
Broniewskiego 90, Toruń
Darmowa usługa
Family Optic - Toruń Plaza - Toruń
Wojska Polskiego 16, Bydgoszcz
Darmowa usługa
Family Optic - Kaufland - ul. Wojska Polskiego Bydgoszcz
Za ceny i informacje związane z cenami odpowiadają specjaliści lub placówki. ZnanyLekarz nie ma wpływu na ceny i nie odpowiada za ich określanie.
Moje doświadczenie
2 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Daria
Wizyta przebiegła sprawnie i bez komplikacji. Zdecydowanie widać profesjonalizm i zaangażowanie. W razie potrzeby na pewno odwiedzę ponownie
R M
Fachowość wyjaśnienia wdrożenie leczenia na najwyższym poziomie
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mikołaj Płąchocki?Mikołaj Płąchocki to optometrysta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Mikołaj Płąchocki oferuje usługi takie jak: Badanie wzroku + dobór okularów, Badanie oraz dobór soczewek kontaktowych, Wizyta kontrolna po badaniu wzroku, Konsultacja optometryczna.
-
Gdzie Mikołaj Płąchocki ma swój gabinet?Mikołaj Płąchocki przyjmuje pod adresem:
- Broniewskiego 90 Toruń
- Wojska Polskiego 16 Bydgoszcz
- Ludwika Solskiego 5 Bydgoszcz
-
Czy Mikołaj Płąchocki przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Mikołaj Płąchocki nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Mikołaj Płąchocki akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Mikołaj Płąchocki to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Mikołaj Płąchocki?Języki, których używa Mikołaj Płąchocki to polski.
-
Jak Mikołaj Płąchocki umawia wizyty?Mikołaj Płąchocki używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mikołaj Płąchocki?Mikołaj Płąchocki może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Mikołaj Płąchocki: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Mikołaj Płąchocki ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mikołaj Płąchocki?Mikołaj Płąchocki nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.