Moje doświadczenie
Zawsze staram się zapewnić najwyższą jakość usług i największy komfort podczas zabiegu.
Wolny czas najchętniej spędza na łonie natury.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Świętokrzyska 5, lok U2, Dziesięciny II, Białystok
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
7 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
P.
Chodzę do Pani Moniki od jakiegoś czasu. Wyleczyła mi już kilka zębów i za każdym razem wychodzę zadowolony.
Joanna L.
Pani Monika jest znakomita dentystka z ciekawa osobowoscia.
Sumiennie i konkretnie prowadzila moje leczenie, informujac mnie o jego etapach i doradzajac. Jestem jej za to niesamowicie wdzieczna, bo efekt koncowy przerosl moje oczekiwania. Ponadto pani Monika jest osoba szczera, otwarta. Posiada wysokie zdonlosci komunikacyjne - bez problemu znajdzie wspolny jezyk z osobami w kazdym wieku :-)
Ma Zan
Wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu pomogla mojej corce jestem jej bardzo wdzieczna. Jest bardzo mila ciepla osoba ktora wie w jaki sposob pomoc zeby bylo dobrze. Jestem bardzo zadowolona i wiem ze znalazlam dentyste dla swoich dzieci ktory ma super podejscie.
Rafał
Pani Monika to doskonały specjalista. Bardzo dobre podejście do pacjenta. Strach przed stomatologiem mija w momencie pierwszej wizyty :)
Pani Monika dużo doradza i pomaga. Zawsze informuje co będzie właśnie robić :). Pani Marzena asystentka również świetna. Po takiej jakości usługi na pewno wrócę...
Marylka z Jasiem
Bardzo kompetentny lekarz, który wykazał również świetne podejście do dziecka (leczę się u niej ja i mój Synek).
Dr Monika zanim rozpocznie leczenie dokładnie omawia to, co będzie robione (tzn. jak leczy mnie). Jeżeli Syn siedzi na fotelu opowiada mu jakieś historyjki i duperelki z dziwnymi mutantami, które schowały się w zębach i tam próbują przeczekać ciężkie czasy. Kiedy spytałam dr Monikę, skąd pomysł na taką historyjkę, odpowiedziała, że widziała na koszulce małego pacjenta motyw z komiksu o mutantach :-). Pozytywnie zakręcona :-) wariatka :-)
Ja osobiście nie boję się dentysty i z reguły nie korzystam ze znieczulenia, ale mój Syn niezbyt dobrze znosi leczenie…ale powiem Państwu, że to, co oferuje klinika jest zdumiewające. Po pierwsze – znieczulenie z komputera. Po drugie – video okulary. Po trzecie – profesjonalna obsługa i wysoko rozwinięta troska o pacjenta bez względu na wiek. Polecam!!!
P.S. A następnym razem ja poproszę o videookulary :-) z jakimś horrorem: Może „The Dentist” :-)
Beata
Byłam u dr Moniki wczoraj (22.09.2014), ponieważ po leczeniu kanałowym u innego lekarza, strasznie bolał mnie ząb od dwóch tygodni (lekarz twierdził, że to normalne). Doktor Monika po krótkim wywiadzie, ale zanim kazała mi otworzyć buzię na fotelu, zaprosiła na zdjęcie RTG. Pamiętam, że pomyślałam sobie, że trafiłam do naciągaczki, bo oczywiście zdjęcie jest płatne, ale to co na nim doktor mi pokazała, sparaliżowało mnie. Okazało się, że mam jakieś obce ciało (narzędzie) w zębie. Masakra! Poprzedni lekarz nic mi nie powiedział i zakończył jego zdaniem leczenie kanałowe!!! Wstyd!!! A doktor Monika, przesympatyczna osoba, wyjaśniła mi sposób, w jaki ten ząb zostanie poprawiony, jakie mogą być powikłania (narzędzie podobno bardzo dziwnie się złamało), oraz to, że oprócz niej będzie się zajmował mną także główny "endodonta" w klinice. Pierwszą wizytę już taką chyba roboczą mam w czwartek, a więc trzymajcie kciuki.
Polecam dr Monikę, bo wydaje się bardzo szczerą osobą. Podeszła do mnie bardzo profesjonalnie i bardzo szybko zdiagnozowała nieprawidłowości.
Mr. X
Pani Doktor to wspaniała osoba oraz wybitny specjalista. Jak zawsze miałem obawy przed pójściem do stomatologa, tak do Pani Doktor na wizytę idę z pełną przyjemnością. Polecam wszystkim, którzy cenią sobie komfort oraz profesjonalizm na najwyższym szczeblu, którym bez wątpienia Pani Doktor się charakteryzuje.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Gryko?Monika Gryko to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Gryko oferuje usługi takie jak: leczenie próchnicy, leczenie kanałowe, konsultacja endodontyczna, badania stomatologiczne, Stomatologia zachowawcza, stomatologia dziecięca, hemisekcja zęba, usuwanie przebarwień, licówki, korony cyrkonowe.
-
Gdzie Monika Gryko ma swój gabinet?Monika Gryko przyjmuje pod adresem:
- Porzeczkowa 14 Białystok
- Świętokrzyska 5, lok U2 Białystok
-
Czy Monika Gryko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Monika Gryko nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Monika Gryko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Gryko to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Monika Gryko?Języki, których używa Monika Gryko to angielski.
-
Jak Monika Gryko umawia wizyty?Monika Gryko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Gryko?Obecnie Monika Gryko nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Gryko?Monika Gryko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.