Moje doświadczenie
Dobieram korekcje okularową i miękkie soczewki kontaktowe oraz diagnozuje stan widzenia obuocznego.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
23 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ela
Pani Monika bardzo szczegółowo i w miły sposób objaśniła mi szczegóły badania, które zostało wykonane bardzo sprawnie. Na wizycie nie odczuwałam żadnego stresu ani dyskomfortu. Na moją prośbę, pomimo zakończonej wizyty pokazała i doradziła, które oprawki są dla mnie najlepsze. Polecam badanie u Pani Moniki.
Marek
Profesjonalistka. Badanie sprawnie przeprowadzone, z dokładnym wytłumaczeniem poszczególnych etapów :)
A.Ch.
Szybko, profesjonalnie, przyjaźnie. Zgodnie z moimi oczekiwaniami
M. P.
Wyjątkowo miła Pani. Bardzo szczegółowo opisuje sytuację i jest dociekliwa podczas wizyty.
PL
Bardzo profesjonalne podejście, a jednocześnie miła atmosfera. Badanie wzroku zostało przeprowadzone szczegółowo, a na koniec omówione. W 100% polecam.
Alena G
Profesjonalnie przeprowadzone badania przez Panią Monikę. Rzetelnie odpowiedziała na pytania, wyjaśniła kwestie techniczne. Polecam!
Alicja
Bardzo polecam. Badanie przebiegło sprawnie, konkretne wyjaśnienia i przyjazna atmosfera. Super pomoc w doborze oprawek.
Ireneusz
Szybko sprawnie profesjonalnie - Pani dr bardzo miła i rzeczowa - polecam
Ewa Soczomska
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Badanie dokładne. Miła atmosfera i profesjonalizm. Polecam!
Oksana
Bardzo miła i kwalifikacyjna optometrysta, bardzo dobrze wytłumaczyła szczegóły.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Paszkiewicz?Monika Paszkiewicz to optometrysta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Paszkiewicz oferuje usługi takie jak: Konsultacja optometryczna, badania wzroku, dobór soczewek kontaktowych miękkich.
-
Gdzie Monika Paszkiewicz ma swój gabinet?Monika Paszkiewicz przyjmuje pod adresem:
- Borowska 246 Wrocław
- Marii Skłodowskiej-Curie 12/3 Oborniki Śląskie
-
Czy Monika Paszkiewicz przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Monika Paszkiewicz nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Monika Paszkiewicz akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Paszkiewicz to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Monika Paszkiewicz?Języki, których używa Monika Paszkiewicz to angielski, polski.
-
Jak Monika Paszkiewicz umawia wizyty?Monika Paszkiewicz używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Paszkiewicz?Monika Paszkiewicz może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Monika Paszkiewicz: co mówią pacjenci?23 osób dodało swoją opinię. Monika Paszkiewicz ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Paszkiewicz?Monika Paszkiewicz nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.