Moje doświadczenie
Ukończyłam wiele szkoleń i warsztatów doskonalących.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi z zaburzeniami mowy różnego pochodzenia, lecz w szczególności obejmuję opieką osoby z afazją, autyzmem, dyzartrią, oligofazją.
Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja logopedyczna (opis) • Od 170 zł
Diagnoza logopedyczna (opis) • 170 zł
Terapia neurologopedyczna (opis) • Od 140 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 100 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz po konsultacji online. Tuż po zakończeniu konsultacji dostaniesz SMS i e-mail z linkiem do bezpiecznej płatności online.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
22 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Patrycja
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak świetnym i spokojnym podejściem do małego pacjenta (7miesięcy). Pani Monika dodała mi wiatru w skrzydła i utwierdziła w tym, że dobrze zrobiłam decydując się na konsultację. Pediatra zbagatelizował problem, ale intuicja podpowiedziała, że trzeba go rozwiązać. Polecam bardzo !
Katarzyna Wojciechowska-Jaworska
Jesteśmy po pierwszej wizycie u Pani Moniki z 8,5 miesięcznym synkiem. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i podejścia do takiego maluszka. Pani Monika wszytko szczegółowo i łopatologicznie wyjaśniła oraz dokladnie pokazała co mamy robić w domu. Czuję, że nasza współpraca będzie owocna a maluszek szybko nadgoni braki.
M.
Jak najbardziej polecam. Wszystko dokładnie wytłumaczone, świetne podejście do pacjenta. Konkretne zalecenia.
Justyna
Umówiłam wizytę on-line dla 4-latka. Pani Monika była bardzo zaangażowana, szczegółowo wyjaśniła mi jak pracować z dzieckiem oraz czy warto w tym momencie podcinać wędzidełko. Syn przez chwilę popracował, ale ze względu na to, że to była pierwsza wizyta to więcej czasu potrzebowałyśmy na omówienie problemów.
Bardzo też cenię szczerość- tzn. że z tak mały dzieckiem lepiej pracować stacjonarnie w gabinecie. Żałuję, że Pani Monika nie pracuje w Krakowie, bo z pewnością wybrałabym jej gabinet. Myślę, że mimo wszystko skorzystam jeszcze z jej porad online, bo widzę że to osoba zaangażowana, z dużą wiedzą.
Anna P
Pani Monika to świetny fachowiec - jej wiedza jest ogromna. Robi obszerny wywiad, wszystko dokładnie tłumaczy. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam wizytę u Pani Moniki.
Magda St.
Świetny kontakt, uwaga, empatia, rzetelność, wielka wiedza, prawdziwa gotowość udzielania pomocy - dziękuję serdecznie i zdecydowanie polecam
Pan Adam :)
Bardzo profesjonalne i pełne empatii podejście. Konsultacja rzeczowa. Atmosfera bardzo przyjazna. Naprawdę polecam!
A.C.
Przede wszystkim profesjonalne podejście, konkretne zalecenia i miła atmosfera. Zdecydowanie polecam!
Kasia
Zaangażowana, cierpliwa pani doktor, z dużą wiedzą, którą przekazuje w dostępny i zrozumiały dla rodzica sposób.
M. Cz
Pani Monika konkretnie i rzeczowo wyjaśniła wszystko, zbadała i rozwiała moje obawy. Zdecydowanie polecam!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Monika Święs-Michalik?Monika Święs-Michalik to logopeda. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Monika Święs-Michalik oferuje usługi takie jak: konsultacja logopedyczna, terapia neurologopedyczna, diagnoza logopedyczna, konsultacja online.
-
Gdzie Monika Święs-Michalik ma swój gabinet?Monika Święs-Michalik przyjmuje pod adresem:
- Chłodna 1 Bytom
-
Czy Monika Święs-Michalik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Monika Święs-Michalik oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Monika Święs-Michalik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Monika Święs-Michalik to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
Jak Monika Święs-Michalik umawia wizyty?Monika Święs-Michalik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Monika Święs-Michalik?Obecnie Monika Święs-Michalik nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Monika Święs-Michalik: co mówią pacjenci?22 osób dodało swoją opinię. Monika Święs-Michalik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Monika Święs-Michalik?Monika Święs-Michalik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.