Moje doświadczenie


Zakres porad
- Psychiatria
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Poradnia Praxis
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta) (opis) • 320 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Karta płatnicza, Blik, Revolut, Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna • 332 zł
NIP
Adres firmy
55 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Szukaj w opiniach
Sortuj opinie według
Jestem pod opieką Pani Doktor od stycznia i mogę śmiało napisać: jestem szczęśliwa, że trafiłam do tej osoby! Nagle okazało się, że w nocy można spać, o przyszłości można myśleć bez strachu, ma się siły na kreatywną zabawę z dzieckiem i widzi się w lustrze siebie, a nie cień człowieka. Dzięki Pani Natalii od bardzo dawna poczułam, że jestem z siebie dumna i że chyba jednak nie jestem taka beznadziejna. Tak po prostu. Dziękuję za wdrożone leczenie, którym Pani Doktor trafiła w punkt.
Ludzie, korzystajcie, bo warto to zrobić DLA SIEBIE.
Bardzo miła atmosfera Pani doktor wysłuchała mnie nie ocenia dała baaardzo dużo rad lekarz z pełnym zaangażowanie polecam serdecznie
To była moja pierwsza wizyta u psychiatry. Nie wiedziałam, jak taka konsultacja powinna wyglądać dopóki nie trafiłam do innego specjalisty. Leki, które zaleciła pani doktor były odpowiednio dobrane, nie mam zarzutów, natomiast brak empatii i zaangażowania uderzył mnie do tego stopnia, że zdecydowałam się poszukać pomocy gdzieś indziej. Dla przykładu: pierwsza wizyta trwała 10 minut, a moja pierwsza wizyta u innego psychiatry - 55 minut. Jeśli ktoś potrzebuje recepty, pewnie jest to dobry wybór, jeśli oczekuje opieki i zaangażowania, nie polecam.
Kasia
Dziękuję za wizytę. Bardzo empatyczna Pani doktor. Czułam skupienie na mnie i swobodę wypowiedzi. Trafione leczenie.
WK
Bardzo dobry lekarz. Empatia Pani doktor i spokojna atmosfera w gabinecie dają poczucie bezpieczeństwa. Co najważniejsze - zalecona terapia przyniosla bardzo dobre efekty, jeśli o mnie chodzi. Bardzo polecam.
Marti
Pani dr wyrozumiała, konkretna przy tym empatyczna. Nie ocenia, chce pomóc. Byłam zadowolona.
Moja pierwsza wizyta, ale zauważa się skupienie lekarza i duże zaangażowanie, aby pomóc … będę powracał
To moja najlepsza pani doktor. Od roku pod opieką dr Natalii i jest naprawdę bardzo fajnie.
Pani doktor bez empatii oraz wyrozumienia. Opowiedziałam o mobbingu oraz o problemach w pracy i usłyszałam: co ja jako psychiatra mogę zrobić? Moja wizyta trwała 10 min. Nie polecam!
Bardzo obawiałam się wizyty, nie mam dużego doświadczenia, za to trudne przeżycia.
Pani doktor była przyjazna, wyrozumiała i starała się znaleźć dla mnie odpowiednie rozwiązanie.
Nie czułam się oceniana, za to na pewno zaopiekowana.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Rakowska?Natalia Rakowska to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Rakowska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja psychiatryczna, Konsultacja psychiatryczna online (kolejna wizyta).
-
Gdzie Natalia Rakowska ma swój gabinet?Natalia Rakowska przyjmuje pod adresem:
- Emilii Sczanieckiej 5/1 Poznań
- pl. Wiosny Ludów 2 Poznań
-
Czy Natalia Rakowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Natalia Rakowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Natalia Rakowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Rakowska to: Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik, Revolut, Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Natalia Rakowska?Języki, których używa Natalia Rakowska to polski.
-
Jak Natalia Rakowska umawia wizyty?Natalia Rakowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Rakowska?Natalia Rakowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Natalia Rakowska: co mówią pacjenci?55 osób dodało swoją opinię. Natalia Rakowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Rakowska?Natalia Rakowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.