Moje doświadczenie
Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • Od 250 zł
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta) • Od 100 zł
Badania diagnostyczne (opis) • Od 100 zł +15 więcej
Badania profilaktyczne (opis) • Od 100 zł
Ekstrakcja zęba mlecznego (opis) • Od 250 zł
Fluoryzacja zębów • Od 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • Od 250 zł
Badania diagnostyczne (opis) • Od 100 zł
Badania profilaktyczne (opis) • Od 100 zł +13 więcej
Badania stomatologiczne (opis) • Od 100 zł
Fluoryzacja zębów • Od 150 zł
Leczenie endodontyczne (opis) • Od 1 350 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • 150 zł
Konsultacja stomatologiczna dzieci • 150 zł
Badania stomatologiczne • 150 zł +26 więcej
Badanie stomatologiczne u dzieci + plan leczenia + wizyta adaptacyjna • 150 zł
Higienizacja • Od 350 zł
Kompleksowe badanie stomatologiczne + plan leczenia • 150 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Konsultacja stomatologiczna
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja stomatologiczna dzieci
Badania diagnostyczne
Badania profilaktyczne
+ 41 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
13 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Monika
Z całego serca polecam leczenie u Pani Natalii. Jest to osoba niezwykle dokładna, profesjonalna i przesympatyczna. Już od pierwszej wizyty czułam się zaopiekowana. Pani Natalia poświęca dużo czasu na każdy problem, szczegółowo wyjaśnia plan leczenia i odpowiada na każde pytanie, co tylko buduje zaufanie. Zabiegi przebiegają bezstresowo i w miłej atmosferze. Na pewno będę wracać, bo dawno nie spotkałam tak zaangażowanego specjalisty.
Marcin
Bardzo sympatyczna atmosfera, pani doktor wszystko tłumaczyła i kontrolowała na bieżąco stan mojego samopoczucia.
Olena
Pani Doktor bardzo miła i rzeczowa, badanie zostało przeprowadzone bardzo dokładnie i wieloaspektowo, wywiad oraz osłuchanie pacjenta, dokonanie pomiarów wykonano z pełnym wyjaśnieniem bez pośpiechu i z pełnym poszanowaniem pacjenta. Jestem bardzo zadowolona z wizyty.
Anna
Polecam! Wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze. Czuć zaangażowanie i chęć pomocy. Bardzo dziękuje za dzisiejsza poradę!
Wojtek
Profesjonalnie, wszystko w porządku. Jeden minus, to że na 4 wizyty, wszystkie opóźniły się średnio o 30 minut.
Twoje konto zostało usunięte
Bardzo polecam! Pani doktor jest cudowną osobą, wszystko wyjaśnia szczegółowo, jest bardzo przesympatyczna i profesjonalna a sama wizyta bezbolesna i w przemiłej atmosferze. Na pewno będę polecać wszystkim z czystym sumieniem i z wielką chęcią wrócę sama
Paulina
Pani Natalia bardzo profesjonalnie podchodzi do wizyty. W gabinecie otrzymałam wiele przydatnych informacji - od instruktażu prawidłowej higieny jamy ustnej, polecanych preparatów (dostępnych w zwykłych sieciówkach) po polecenie dobrego innego specjalisty. Zabieg został wykonany bardzo starannie. Jestem bardzo zadowolona :)
Monika
Ogromnie polecam wizytę u Pani Natalii! Przemiła atmosfera, dokładność i pełne zaangażowanie. Zostało mi poświęcone tyle czasu ile sytuacja wymagała, nie czułam żadnego pośpiechu ani zniecierpliwienia. Po prostu czułam się wspaniale zaopiekowana i wyszłam z poczuciem, że jestem w dobrych rękach. Na pewno zostanę i z przyjemnością zjawię się na kolejnych wizytach!
EWA
Pani doktor bardzo życzliwa,dokładna,skrupulatnie objaśniła plan leczenia. Pokładam pełne zaufanie w pomyślnym przebiegu leczenia.Póki co pełna dbałość o komfort i bezbólowe zabiegi
Ewelina
Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Polecam :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Warda?Natalia Warda to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Warda oferuje usługi takie jak: Konsultacja stomatologiczna, leczenie próchnicy, stomatologia estetyczna, piaskowanie, fluoryzacja zębów, profilaktyka próchnicy, odbudowa zębów, badania stomatologiczne, usuwanie kamienia nazębnego, Stomatologia zachowawcza.
-
Gdzie Natalia Warda ma swój gabinet?Natalia Warda przyjmuje pod adresem:
- Antoniego Słonimskiego 1/65 Gdańsk
- Rajska 10, 3piętro w CH Madison Gdańsk
- aleja Rzeczypospolitej 4/151 Gdańsk
-
Czy Natalia Warda przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Natalia Warda nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Natalia Warda akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Warda to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Natalia Warda?Języki, których używa Natalia Warda to angielski.
-
Jak Natalia Warda umawia wizyty?Natalia Warda używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Warda?Natalia Warda może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Natalia Warda: co mówią pacjenci?13 osób dodało swoją opinię. Natalia Warda ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Warda?Natalia Warda nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Gdańsku
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Gdańsku
Stomatolodzy z INTER Polska w Gdańsku
Stomatolodzy z Signal Iduna w Gdańsku
Stomatolodzy z LUX MED w Gdańsku
Stomatolodzy z POLMED w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Życie w Gdańsku
Stomatolodzy z PZU Pomoc w Gdańsku
Więcej (5)